DIT!quote:
Ik had er bijna gesolliciteerd, tot ik mij realiseerde dat ik echt niet dagelijks 2x anderhalf uur in de trein wilde.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
In Hilversum sta je standaard vastGelukkig ging ik met de trein naar het mediapark, met de auto is echt niet te doen.
Dat vind ik helemaal niet zo'n goed album. Dan heb ik liever het white album, daar staan een paar heel goed gedrumde liedjes op.quote:
Ik ga er op oudjaarsdag heen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
In Hilversum sta je standaard vastGelukkig ging ik met de trein naar het mediapark, met de auto is echt niet te doen.
Graag gedaanquote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
DIT!Die wordt vaak vergeten. Gedeelde eerste plek met Abbey Road hier
En dat terwijl er een paar grote hits op staan, waaronder I am the Walrus en Strawberry Fields. Maar ook weer Yellow Submarine, dat is dan weer jammerquote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
DIT!Die wordt vaak vergeten. Gedeelde eerste plek met Abbey Road hier
Hofleverancier van de top2000, dat albumquote:Op zondag 28 december 2014 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet zo'n goed album. Dan heb ik liever het white album, daar staan een paar heel goed gedrumde liedjes op.
Snap ik jaquote:Op zondag 28 december 2014 18:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had er bijna gesolliciteerd, tot ik mij realiseerde dat ik echt niet dagelijks 2x anderhalf uur in de trein wilde.
Hmmm wie drumt erop dan?quote:Op zondag 28 december 2014 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet zo'n goed album. Dan heb ik liever het white album, daar staan een paar heel goed gedrumde liedjes op.
Te veel missers, als ze 'm hadden samengevat tot 1 album, was het m'n favoriet geweest denk ikquote:Op zondag 28 december 2014 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil ze ook eens gaan catalogiserenquote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef D. het volgende:
Deze week al een paar keer aan mijn platen gedacht, maar heb geen idee welke ik precies heb
Misschien ze eens opzoeken en een platenspeler regelen (of aanschaffen)
Have fun!quote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga er op oudjaarsdag heen.
Obladi Oblada is wat jammer jaquote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Te veel missers, als ze 'm hadden samengevat tot 1 album, was het m'n favoriet geweest denk ik
Eensquote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Te veel missers, als ze 'm hadden samengevat tot 1 album, was het m'n favoriet geweest denk ik
Echt lang getwijfeld, want hele leuke functie, maar ga straks maar een kwartier reistijd hebben en dat is ook wel erg fijn.quote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ik jaDaar word je niet echt vrolijk van nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |