Ja, Rubber Soul.quote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel de clue ja, anders blijft er niks meer van over
[..]Sowieso Rubber Soul
Beste Beatleplaat denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel de clue ja, anders blijft er niks meer van over
[..]Sowieso Rubber Soul
Picture Book vond ik wel tof.quote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef DeJori het volgende:
Volgens mij ligt Simply Red hier niet zo goed in dit topique.
Leuk bandje hoor, die kunnen nog wel eens heel groot wordenquote:Op zondag 28 december 2014 18:01 schreef D. het volgende:
Misschien me eens wat meer in dat bandje verdiepen
Die Beatles
Volgend jaar staat Albert Hammond op 1quote:Op zondag 28 december 2014 18:01 schreef Stickertje het volgende:
gaat goed met de vliegtuigen de laatste tijd
Met zo'n drummer zekerquote:Op zondag 28 december 2014 18:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Leuk bandje hoor, die kunnen nog wel eens heel groot worden
of een knalpiepquote:
hilversumquote:Op zondag 28 december 2014 18:03 schreef Stickertje het volgende:
waar staat het top2000 cafe eigenlijk?
ze doen me alleen altijd zo denken aan Paul McCartneyquote:Op zondag 28 december 2014 18:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Leuk bandje hoor, die kunnen nog wel eens heel groot worden
Ben ik niet met je eens. Ik vind "Listen To The Music" zonder meer hun beste.quote:Op zondag 28 december 2014 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de Doobies best leuk, maar WAAROM staat dit nummer het hoogst? Die andere 2 in de lijst zijn al zoveel leuker.
Hm, nee, dat zie ik nietquote:Op zondag 28 december 2014 18:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze doen me alleen altijd zo denken aan Paul McCartney
quote:
quote:BEZOEKADRES
Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid
Media Parkboulevard 1
1217 WE Hilversum
quote:
Jawel hoor. Ik zou alleen graag andere nummers in de lijst zien, zoals "Never Never Love".quote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef DeJori het volgende:
Volgens mij ligt Simply Red hier niet zo goed in dit topique.
Absoluutquote:
Begin maar eens met Rubber Soul en Revolver, echt de beste tweequote:Op zondag 28 december 2014 18:01 schreef D. het volgende:
Misschien me eens wat meer in dat bandje verdiepen
Die Beatles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |