Yellow Submarine gelukkig niet hoor (dat is Revolver)quote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dat terwijl er een paar grote hits op staan, waaronder I am the Walrus en Strawberry Fields. Maar ook weer Yellow Submarine, dat is dan weer jammer
Mee eensquote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Te veel missers, als ze 'm hadden samengevat tot 1 album, was het m'n favoriet geweest denk ik
Ik weet wel dat ik er een heleboel kwijt benquote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil ze ook eens gaan catalogiserenHeb wel een platenspeler maar we luisteren te weinig
en Honey pie..quote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Obladi Oblada is wat jammer ja
Die vind ik eigenlijk best leuk, enige reden dat ik daar wel enigszins aan ga twijfelen is door Robert ten Brink.quote:Op zondag 28 december 2014 18:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Yellow Submarine gelukkig niet hoor (dat is Revolver)
All you need is love wel, die sla wel ik eens over
Fool on the Hillquote:Op zondag 28 december 2014 18:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eensIk heb niet zoveel met het White Album, er staan ook een paar van die onzin nummers op. Op Magical Mystery Tour maar eentje (Yellow Submarine), de rest zijn stuk voor stuk pareltjes. Fool on the Hill ook bijvoorbeeld
Gerapporteerd.quote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Obladi Oblada is wat jammer ja
haha dat is het ook vooral ben ik bangquote:Op zondag 28 december 2014 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk best leuk, enige reden dat ik daar wel enigszins aan ga twijfelen is door Robert ten Brink.
Je hebt gelijk, in de war met Revolverquote:Op zondag 28 december 2014 18:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Yellow Submarine gelukkig niet hoor (dat is Revolver)
All you need is love wel, die sla wel ik eens over
Dat is toch gewoon een zeer matig Beatlenummer?quote:
quote:
Vind het niet matig nee, gewoon een leuk nummer.quote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een zeer matig Beatlenummer?
Deze is wel mooi. Haalde m door de war met een ander net. Haalt mijn top 10 net niet.
quote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, in de war met RevolverDat is de enige op Revolver die ik minder vind.
Jaaaaa In My Life
nummer staat vaak in lijsten van de slechte liedjes aller tijdenquote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind het niet matig nee, gewoon een leuk nummer.
Mijn op één na favoriete Beatles-nummer. Heel recent ingehaald door The Long And Winding Road. Op plek 3 staat A Day In The Life.quote:
The Beatles moet je ook gewoon in mono luisterenquote:Op zondag 28 december 2014 18:15 schreef D. het volgende:
Wat lullig voor Ringo
Ze hebben 'm in z'n eentje door de rechterspeaker gezet
Wie?quote:Op zondag 28 december 2014 18:15 schreef D. het volgende:
Wat lullig voor Ringo
Ze hebben 'm in z'n eentje door de rechterspeaker gezet
A Day In The Lifequote:Op zondag 28 december 2014 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn op één na favoriete Beatles-nummer. Heel recent ingehaald door The Long And Winding Road. Op plek 3 staat A Day In The Life.
Humbertoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |