1) Arcade Firequote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Speaking of which. Waar blijft dEUS in deze lijst.
Als we tops maken: top 5 van artiesten die in de top 2000 moeten
1. Gorki
2. The national
3. Nick Drake
4. dEUS
5. Arcade Fire
Ik ken eigenlijk alleen suds & soda, maar daar zou ik best op kunnen stemmen volgend jaar.quote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1. Gorki
2. The national
3. Nick Drake
4. dEUS
5. Arcade Fire
Kan me niet voorstellen dat er in NL geen dEUS fans te vinden zijnquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als men erop stemt gaat het vast lukken
daar heb je filters voorquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Stickertje het volgende:
de oudere liedjes hebben zo'n mooi speciaal oud geluid, het gekraak van de LP.. das mis ik toch wel een beetje bij nieuwe nummers
Heb ooit op ze gestemdquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er in NL geen dEUS fans te vinden zijn
Dan mis je echt nog veel mooisquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen suds & soda, maar daar zou ik best op kunnen stemmen volgend jaar.
1. temple of the dogquote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1. Gorki
2. The national
3. Nick Drake
4. dEUS
5. Arcade Fire
Mijn top 5:quote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1. Gorki
2. The national
3. Nick Drake
4. dEUS
5. Arcade Fire
Ik heb nog wel enkele tientallen verzoeknummers. Ik bekijk het per nummer, niet per artiest.quote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1. Gorki
2. The national
3. Nick Drake
4. dEUS
5. Arcade Fire
Haha goeie grap Pinoquote:
Ohja die ken ik welquote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan mis je echt nog veel moois
Check deze bijvoorbeeld eens:
Hotellounge (de reden van dit onderwerp) ken je vast ook welquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen suds & soda, maar daar zou ik best op kunnen stemmen volgend jaar.
quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog mijn best gedaan Arcade Fire erin te krijgen met https://www.facebook.com/arcadefiretop2000 Volgend jaar weer een nieuwe poging
Gaat op mijn lijstje..moet in januari weer dagelijks in de auto, luister ik elke reis wat anders.quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Hotellounge (de reden van dit onderwerp) ken je vast ook kwel
1. T.Rexquote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn top 5:
1. The Sex Pistols
2. Alice in Chains
3. Arcade Fire
4. dEUS
5. The Buzzcocks
Ze staan er ook vaak onder een pseudoniem, of zelfs anoniem inquote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Guests vind ik wel een goede artiest, waarom staat die niet vaker in de Top 2000?
Lijkt ook wel wat op Rainbowquote:Op zondag 28 december 2014 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet me wel een beetje denken aan Deep Purple moet ik zeggen.
Deze kikkertjes vind ik leukerquote:
Mij aan Rainbowquote:Op zondag 28 december 2014 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet me wel een beetje denken aan Deep Purple moet ik zeggen.
Ze hebben die Roger Glover aan de kant geschoven, maar hun solo-carrière wilde niet vlotten.quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Guests vind ik wel een goede artiest, waarom staat die niet vaker in de Top 2000?
Wiequote:
Hazel O'Connor, Undertones en Rex Gildoquote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn top 5:
1. The Sex Pistols
2. Alice in Chains
3. Arcade Fire
4. dEUS
5. The Buzzcocks
Hij quote me alleen zonder iets te zeggenquote:
Ik gaf mijn teken van goedkeuringquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij quote me alleen zonder iets te zeggen
Of word gewoon lid van mijn Facebook, samen staan we sterk enzo
Dat snap ik, maar niet wat de hype rond Arcade Fire isquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij quote me alleen zonder iets te zeggen
Of word gewoon lid van mijn Facebook, samen staan we sterk enzo
http://www.beeldengeluidwiki.nl/index.php/Ministarsquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord.. welke jaren was het populair?
Hij Slaat Me...quote:
Al lid geworden?quote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik gaf mijn teken van goedkeuring14.gif
Arcade Firequote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar niet wat de hype rond Arcade Fire is
toen was ik pas 2/3 jaarquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.beeldengeluidwiki.nl/index.php/Ministars
86/87 blijkbaar. Toen was ik ook heel mini maar weet het nog goed
Dus dat heeft 1 jaar bestaan toen ik 4 was. Dat vind ik wel een excuus om het niet te kennenquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.beeldengeluidwiki.nl/index.php/Ministars
86/87 blijkbaar. Toen was ik ook heel mini maar weet het nog goed
Dat zegt me weer niks. Wel "heeeey ga je mee, naar het warme zuiden, daar heb je zon en zee"quote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij Slaat Me...
Alleen dat ken ik van ze.
Weleens iets van gehoord, en niet 'mijn best op gedaan'quote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arcade FireWel eens je best gedaan om ernaar te luisteren?
Yayquote:
Ik was ook 4/5quote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef DeJori het volgende:
Ik erger me altijd zo aan de intonatie van Dylan. Geweldig liedjesschrijver verder hoor, maar brrr...
De teksten van Blof zijn er niets bij.quote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zegt me weer niks. Wel "heeeey ga je mee, naar het warme zuiden, daar heb je zon en zee"
valt op dat covers van zijn liedjes vaak populairder zijn dan zijn eigen versiesquote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef DeJori het volgende:
Ik erger me altijd zo aan de intonatie van Dylan. Geweldig liedjesschrijver verder hoor, maar brrr...
Arcade Fire moet je echt even ondergaan, af en toe een nummertje werkt niet goedquote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef D. het volgende:
[..]
Weleens iets van gehoord, en niet 'mijn best op gedaan'
Ik wel. Best aardig, maar snap de adoratie niet. Net zo min als bij dEUS en de Smiths trouwens.quote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arcade FireWel eens je best gedaan om ernaar te luisteren?
Ik ga 'm even binnenhengelenquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arcade Fire moet je echt even ondergaan, af en toe een nummertje werkt niet goedZet eens Funeral (de plaat) op en kijk eens of je het dan beter begrijpt. Als je wil natuurlijk, het is geen verplichting
Die staat er nog steeds in hoorquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef peaceman het volgende:
Ik heb liever dat er wat oude artiesten terugkomen dan er nieuwe inkomen, ondanks dat ik Arcade Fire en Franz Ferdinand zeker top 2000 waardig vindt.
Maar geen Billie Holiday met Strange fruit meer? Dat kan echt niet.
Topquote:
Als er nou gewoon van hedendaagse bands als Adele en Coldplay minder nummers instaan is er meer dan genoeg ruimte voor mooie oude nummers en nieuwe nummers van goede bandsquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef peaceman het volgende:
Ik heb liever dat er wat oude artiesten terugkomen dan er nieuwe inkomen, ondanks dat ik Arcade Fire en Franz Ferdinand zeker top 2000 waardig vindt.
Ow echt? Heb ik zo niet op zitten letten?quote:
Bart Peeters. Ook een troubadourquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Jan Rot? Die had ooit eens alles van hem vertaald
Summertime is er dit jaar uitgevallenquote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow echt? Heb ik zo niet op zitten letten?
Ook wel eens live gezien? ik weet niet wat het is maar het heeft echt iets magisch, ik hou gewoon van die band. Maar misschien is er dan toch iets wat mist bij jequote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wel. Best aardig, maar snap de adoratie niet. Net zo min als bij dEUS en de Smiths trouwens.
Welke van Franz Ferdinand zou je graag in de top 2000 willen zien? Ik zou voor Lucid Dreams en Stand on the Horizon gaan.quote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef peaceman het volgende:
Toch is het een heerlijk nummer. Catchy, dansbaar, meezingbaar en muzikaal goed.quote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
VH1 gebruikte dit iets te veel voor mijn gemoedsrust
Die heb ik gehoord iddquote:
Even gecorrigeerd.quote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als alle bagger uit de top 2000 wordt gegooid zijn er 1700 plaatsen vrij voor goede liedjes.
Ah dan was dat het. Maar die moet er ook gewoon in natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Summertime is er dit jaar uitgevallen
Dat hoor ik van veel mensen, maar als ik er dan iets van hoor 'grijpt' het me nietquote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goede keuze!Arcade Fire is een hele goede band.
Take Me Out lijkt me ondertussen toch wel een hedendaagse klassieker eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welke van Franz Ferdinand zou je graag in de top 2000 willen zien? Ik zou voor Lucid Dreams en Stand on the Horizon gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |