SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Make love, not war ☮![]()
Lekker, doe er mij ook maar een.quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
House for sahahale. You can read it on the sign. House for saaaale.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Henny
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Oh, Margriet is haar solonotering alweer twee jaar kwijt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dit is echt zo mooi
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Met z'n allen, met z'n alll luuuhhh hun.....quote:Op zondag 28 december 2014 16:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Later Als Je Groot Bent haalde het net niet, nee![]()
![]()
Oh ja, die ook.quote:Op zondag 28 december 2014 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met z'n allen, met z'n alll luuuhhh hun.....
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
988 David Bowie & Mick Jagger Dancing In The Street
Dance like nobody's watching
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waar staat Snuitje trouwens?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Matige cover, ik snap echt niet wat die zo hoog in de lijst doet.....quote:Op zondag 28 december 2014 16:09 schreef Mani89 het volgende:
Dance like nobody's watching![]()
Ik heb liever Bonfire's Heartquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Iemand morgen nog de weg op?
http://www.nu.nl/algemeen(...)ampaign=nunl_twitter
Met een beetje geluk rijden er ook geen treinen en moet ik thuisblijven.Make love, not war ☮![]()
Naast Flappie.quote:
Oh tering, die komt nog, op 634
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Heerlijk vrolijk nummer.quote:Op zondag 28 december 2014 16:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Matige cover, ik snap echt niet wat die zo hoog in de lijst doet.....Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat was wat mij betreft juist een beetje jammere vergissing van Bowie.quote:Op zondag 28 december 2014 16:09 schreef Mani89 het volgende:
Dance like nobody's watching![]()
![]()
Ondertussen ben ik aan het rondneuzen bij laptops. Staan er bij bol.com een aantal laptops, zelfde model, andere kleur. De laptop die volgens he tplaatje rood is, is volgens de beschrijving blauw, en de laptop die volgens het plaatje blauw is, is volgens de beschrijving rood
dat dus.quote:Op zondag 28 december 2014 16:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat was wat mij betreft juist een beetje jammere vergissing van Bowie.![]()
Ik vind het wel een leuk liedje.quote:Op zondag 28 december 2014 16:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat was wat mij betreft juist een beetje jammere vergissing van Bowie.
Topdrummer die HennyFor you, there'll be no more crying.
quote:Op zondag 28 december 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
Ondertussen ben ik aan het rondneuzen bij laptops. Staan er bij bol.com een aantal laptops, zelfde model, andere kleur. De laptop die volgens he tplaatje rood is, is volgens de beschrijving blauw, en de laptop die volgens het plaatje blauw is, is volgens de beschrijving rood
Wij moeten binnenkort ook een nieuwe laptop denk ik.Make love, not war ☮![]()
Hef op die site, doe uit dat licht.quote:Op zondag 28 december 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
Ondertussen ben ik aan het rondneuzen bij laptops. Staan er bij bol.com een aantal laptops, zelfde model, andere kleur. De laptop die volgens he tplaatje rood is, is volgens de beschrijving blauw, en de laptop die volgens het plaatje blauw is, is volgens de beschrijving roodDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik vind t origineel van Nana Mouskouri beterWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Complot om jou te verwarren.quote:Op zondag 28 december 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
Dat was vroeger een van de favoriete artiesten van m'n zusje. Ze kende ook alleen dat ene nummer. Nee, dan zat ik beter met m'n BZN en Milli Vanilli fascinatie.quote:Op zondag 28 december 2014 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind t origineel van Nana Mouskouri beter![]()
![]()
Henny: Hoe kom ik nou bij al die trommels?
Gewoon Henny, reach out and touch die dingen.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind t origineel van Sylver beterDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
En allen zingen ze beter dan Mark.quote:Op zondag 28 december 2014 16:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Die konden dan weer beter drummen dan Henny H."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Klinkt veel diervriendelijker.quote:Op zondag 28 december 2014 16:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: Bij Buurvrouw Jansen.![]()
![]()
Ik hoopte dat de laptops die ik nu heb het nog een tijdje zouden uitzingen.
Maar mijn 15,4 inch van bijna 7 jaar oud en mijn mini van bijna 3 jaar oud beginnen nu toch wel een beetje te falen
Ik vind best veel Dire Straits mooi, maar dit is een slaapliedje
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Je hoort ook bijna geen verschil
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oooooonly looooove?quote:Op zondag 28 december 2014 16:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was vroeger een van de favoriete artiesten van m'n zusje. Ze kende ook alleen dat ene nummer. Nee, dan zat ik beter met m'n BZN en Milli Vanilli fascinatie.![]()
Enneh, Milli Vannilli?
Deze is een beetje![]()
Lekkerliedje
Dire Straits
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ik dacht, laat ik het beschaafd houdenquote:
Een beetje heel erg ja.quote:
Vind het niet echt een mooi nummer.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
"Mark, we krijgen die CD nooit vol met goede nummers"
"Why Worry?"Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja, wist ik veel, ik was 8.quote:Op zondag 28 december 2014 16:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oooooonly looooove?
Enneh, Milli Vannilli?Of 9 of 10, ik weet het niet meer.
![]()
![]()
Ik vind het ook een mooie zoals bijna alles van DS
Dan is het je vergeven.quote:Op zondag 28 december 2014 16:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel, ik was 8.Of 9 of 10, ik weet het niet meer.
Ik vind Dire Straits geen reet aan maar deze vind ik juist best leuk. Natuurlijk gaat het veel te lang door maar ik vergeef het ze. Ze kunnen niet anders.![]()
Och, het kabbelt een beetje voort, niet echt vervelend.....maar om dit nou in je lijstje met beste nummers ooit te zetten?![]()
*schrikt wakker*"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ach, Enya stond er ook in. Dan mag dit ook.quote:Op zondag 28 december 2014 16:17 schreef cafca het volgende:
Och, het kabbelt een beetje voort, niet echt vervelend.....maar om dit nou in je lijstje met beste nummers ooit te zetten?![]()
Dit daarentegen...
Dat is nog eens een overgang. Schrik wakker.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Ik kijk en luister liever naar Enyaquote:Op zondag 28 december 2014 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, Enya stond er ook in. Dan mag dit ook.![]()
Iedereen weer uit coma ontwaakt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik zit eens te kijken maar voor de nummers waarop ik heb gestemd moet ik wel lang waker blijven morgen
979 Georgia on my Mind 28 december * 17:00-18:00 uur
883 A change is Gonna Come 29 december * 00:00-01:00 uur
843 Fake Plastic Trees 29 december * 03:00-04:00 uur
817 Carry on my Wayward Son 29 december * 05:00-06:00 uur
366 Free Bird 30 december * 16:00-17:00 uur
282 Don't Stop Believing 30 december * 22:00-23:00 uur
279 September 30 december * 23:00-00:00 uur
14 Brothers in Arms 31 december * 22:00-23:00 uurIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
We zijn het weer oneensquote:Op zondag 28 december 2014 16:18 schreef Eska het volgende:
Deep Purple begint vaak lekker, maar mag van mij na een minuutje weer ophouden.![]()
![]()
Wat rockt dit lekker
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
![]()
![]()
Deze vind ik altijd zo tof
Even wat anders doen
Un dann rettet kein Kavallerie,
Acda en de Munnik vind ik altijd tof
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Maar ik dacht dat deze cd van jou cd van mij heette
En inmiddels is ook het schip genaamd Acda en de Munnik teruggekeerd naar de haven."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Acda & De Munnik
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Nou nou nou. Best leuke liedjes, alleen deze is een beetje jammer.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Stiekem klinkt deze wel weer leuk
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 16:22 schreef cafca het volgende:
Acda en de Munnik hadden.... ach, laat ook maar
Ik kan er niet één bedenken.quote:Op zondag 28 december 2014 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou nou nou. Best leuke liedjes, alleen deze is een beetje jammer.-XOXO-![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 16:22 schreef cafca het volgende:
Acda en de Munnik hadden.... ach, laat ook maar![]()
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Het geeft niet.quote:Op zondag 28 december 2014 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan er niet één bedenken.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zo zijn er wel meer mensen, hoor. Dezelfde mensen die ook om Trojka Hier, Trojka daar van Drs. P. vragen.quote:Op zondag 28 december 2014 16:22 schreef essnhills het volgende:
Maar ik dacht dat deze cd van jou cd van mij heette
Lenaquote:Op zondag 28 december 2014 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan er niet één bedenken.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
De clip is de inspiratiebron voor als ik ooit moet scheiden.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ellende MorissetteIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 16:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer mensen, hoor. Dezelfde mensen die ook om Trojka Hier, Trojka daar van Drs. P. vragen.![]()
Dodenrit heet die toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Op VH1 zal ze wel "are you thinking of me when you.....her" zingen.
IT'S NOT FAIHAAAAIR"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op zondag 28 december 2014 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Dodenrit heet die toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rellende_Rotscholier
![]()
Alanis vind ik maar vervelond.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit is ook wel weer lekker eigenlijk dan
Ja wat?quote:Op zondag 28 december 2014 16:22 schreef cafca het volgende:
Acda en de Munnik hadden.... ach, laat ook maarI love music |Ajax forever
Ik ook. Alleen "Uninvited" is mooi.quote:Op zondag 28 december 2014 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alanis vind ik maar vervelond.![]()
Zij zichzelf ook, gevormd door platenbaasjes. Had bijna een Cobaintje gedaan in dezelfde tijd, uitgeleefde holle artiesten.quote:Op zondag 28 december 2014 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alanis vind ik maar vervelond.![]()
I'm heeheere, to remiinnd youu, of the mess you left when you went awayquote:![]()
![]()
Ohhh deze is mooi
Ik ken dit nummer nog niet zo lang, eerste keer dat ik het hoorde wist ik niet wat ik ervan moest denken. Maar dat pingeltje en die rare onderbrekingen, zo mooi.![]()
![]()
Mooie Stones
Deze
Ik dacht dat ik deze niet zou kennen.quote:
Maar ik ken hem wel.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik ben gestopt met denken dat ik nummers niet kenquote:Op zondag 28 december 2014 16:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik deze niet zou kennen.
Maar ik ken hem wel."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Werd toch ook recent gebruikt in een reclamespotje?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Eens.quote:Op zondag 28 december 2014 16:29 schreef Eska het volgende:
Ik ben niet zo'n Stones-liefhebber, maar deze vind ik wel heel erg fijn.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 16:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
En hier na de beste clip!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nou, zo'n leuk orgeltje. Bij de bakkerij of zo.quote:
Je dacht zeker dat ik Mick Jagger bedoelde gekkie.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 16:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Jaquote:Op zondag 28 december 2014 16:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, zo'n leuk orgeltje. Bij de bakkerij of zo.
Je dacht zeker dat ik Mick Jagger bedoelde gekkie.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wist je dat die clip maar zo geïmproviseerd is? Ter plekke in elkaar gedraaid onder hoge tijdsdruk. Ze deden maar wat.quote:Op zondag 28 december 2014 16:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Oh ja die gay clipquote:Op zondag 28 december 2014 16:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja wist ik! Pre-MTV volgens mij zelfs, voor programma's als Toppop.quote:Op zondag 28 december 2014 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wist je dat die clip maar zo geïmproviseerd is? Ter plekke in elkaar gedraaid onder hoge tijdsdruk. Ze deden maar wat.![]()
De DJ heeft ambities om viool te spelen en dat aan ons te laten horen.quote:Op zondag 28 december 2014 16:31 schreef Cee het volgende:
Gaat iets niet goed daar in de Stones studio.![]()
Ja om middernacht begonnen en moet af voordat de zon opkwam tochquote:Op zondag 28 december 2014 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wist je dat die clip maar zo geïmproviseerd is? Ter plekke in elkaar gedraaid onder hoge tijdsdruk. Ze deden maar wat.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Het wordt in elk geval raar afgekapt.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik hoorde Lucifer en She's a Rainbow![]()
![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van de term shoegaze gehoord totdat jij er regelmatig mee aan kwam zetten. Ik kan me er nog niks bij voorstellen maar ik moet er altijd om lachen.
quote:Op zondag 28 december 2014 15:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bedankt voor je bericht, wij zullen het naar achteren meenemen,
Weet het niet exact meer, maar het nummer kwam voorbij in een programma over videoclips in de jaren '80.quote:Op zondag 28 december 2014 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja om middernacht begonnen en moet af voordat de zon opkwam toch![]()
Toen Jimmy Savile zich aan zijn eerste slachtoffers vergreep, zo ongeveer.quote:Op zondag 28 december 2014 16:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja wist ik! Pre-MTV volgens mij zelfs, voor programma's als Toppop."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Tsja deze clip is wel een beetje... vreemd.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Beste clip OOIT.quote:Op zondag 28 december 2014 16:33 schreef DeJori het volgende:
Tsja deze clip is wel een beetje... vreemd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Iemand een uurlijstje?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 28 december 2014 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind dit nummer wel iets weghebben van de Stones, of ligt dat aan mij![]()
![]()
Deze clip zat in zijn geheel in een Family Guy aflevering
![]()
Daar ben jij toch voor?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
De clip bij dit nummer is hilarisch. Bowie en Jagger doen niets anders dan dansen. Op een gegeven moment zie je Bowie kijken: mn dansmoves zijn eigenlijk wel op. Maar Jagger blijft maar doorgaan, waarna Bowie Jagger maar wat autistisch gaat kopieren.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
En Ad Visser nog een leuke man was en niet bekend om zijn kapsels. En Penny de Jager het mikpunt van cumshots was.... Good times...good times!quote:Op zondag 28 december 2014 16:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toen Jimmy Savile zich aan zijn eerste slachtoffers vergreep, zo ongeveer.![]()
Nou, goed dan, heb m al uit mn excel gepluktquote:
994 House For Sale Lucifer 1975
993 Why Worry Dire Straits 1985
992 Black Night Deep Purple 1970
991 De Kapitein Deel II Acda en De Munnik 2000
990 You Oughta Know Alanis Morissette 1995
989 She's A Rainbow The Rolling Stones 1967
988 Dancing In The Street David Bowie & Mick Jagger 1985
987 Mull Of Kintyre Wings 1977
986 Terug Naar De Kust Maggie MacNeal 1976
985 Read All About It pt.III Emili Sandé 2013
984 Sunshine Of Your Love Cream 1968
983 Make Me Smile (Come Up And See Me) Steve Harley & Cockney Rebel 1975[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
This happened, and we let it happen.quote:Op zondag 28 december 2014 16:34 schreef Zaktabak het volgende:
Deze clip zat in zijn geheel in een Family Guy aflevering
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat vind ik nog steeds Take On Me van A-Haquote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ik heb er nog nooit zo op gelet eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
De clip bij dit nummer is hilarisch. Bowie en Jagger doen niets anders dan dansen. Op een gegeven moment zie je Bowie kijken: mn dansmoves zijn eigenlijk wel op. Maar Jagger blijft maar doorgaan, waarna Bowie Jagger maar wat autistisch gaat kopieren.![]()
![]()
Vquote:Op zondag 28 december 2014 16:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds Take On Me van A-HaVreselijk nummer vind ik dat.quote:Op zondag 28 december 2014 16:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds Take On Me van A-HaMake love, not war ☮![]()
Wie doet hier wie na?quote:Op zondag 28 december 2014 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
De clip bij dit nummer is hilarisch. Bowie en Jagger doen niets anders dan dansen. Op een gegeven moment zie je Bowie kijken: mn dansmoves zijn eigenlijk wel op. Maar Jagger blijft maar doorgaan, waarna Bowie Jagger maar wat autistisch gaat kopieren.![]()
![]()
Watquote:Op zondag 28 december 2014 16:34 schreef waxmask het volgende:
En Penny de Jager het mikpunt van cumshots was.... Good times...good times![b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Nu Paul over zijn privé-eilandje."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Die heb ik ook opgeschreven bij die vraag welke clip jij de beste ooit vondquote:Op zondag 28 december 2014 16:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds Take On Me van A-Ha
Doet niks af aan de clipquote:Op zondag 28 december 2014 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
V
[..]
Vreselijk nummer vind ik dat.
994 House For Sale Lucifer 1975![]()
![]()
993 Why Worry Dire Straits 1985![]()
![]()
![]()
992 Black Night Deep Purple 1970![]()
989 She's A Rainbow The Rolling Stones 1967![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
986 Terug Naar De Kust Maggie MacNeal 1976![]()
983 Make Me Smile (Come Up And See Me) Steve Harley & Cockney Rebel 1975(Zo laag?!)
Wat is een Family Guy?quote:Op zondag 28 december 2014 16:34 schreef Zaktabak het volgende:
Deze clip zat in zijn geheel in een Family Guy aflevering![]()
![]()
![]()
![]()
Is daar een quiz over dan? Want ik denk dat ik daar goed in zou zijn; een quiz over mijn muzieksmaak.quote:Op zondag 28 december 2014 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb ik ook opgeschreven bij die vraag welke clip jij de beste ooit vondIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dit is echt een McCartneyplaatje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is een cartoonquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit uur hebben we er al bijna opzittenquote:Op zondag 28 december 2014 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
994 House For Sale Lucifer 1975![]()
![]()
993 Why Worry Dire Straits 1985![]()
![]()
![]()
992 Black Night Deep Purple 1970![]()
989 She's A Rainbow The Rolling Stones 1967![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
986 Terug Naar De Kust Maggie MacNeal 1976![]()
983 Make Me Smile (Come Up And See Me) Steve Harley & Cockney Rebel 1975(Zo laag?!)
Geweldig nummer juist. Al heeft A-ha veel betere nummers gemaakt.quote:Op zondag 28 december 2014 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
V
[..]
Vreselijk nummer vind ik dat.
De eerste demo van Take On Me had trouwens een heel ander refrein.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2014 16:38:12 ]![]()
Nee, bij het stemmen voor de top2000, toen kreeg ik die vraagquote:Op zondag 28 december 2014 16:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Is daar een quiz over dan? Want ik denk dat ik daar goed in zou zijn; een quiz over mijn muzieksmaak.
Doedelzakken![]()
niet zijn meest briljante om het maar positief te houden.quote:Op zondag 28 december 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een McCartneyplaatje.I love music |Ajax forever
Al kreeg hij hulp bij het schrijven ervan.quote:Op zondag 28 december 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een McCartneyplaatje."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 16:37 schreef Cee het volgende:
Doet me een beetje denken aan de Beatles dit.![]()
Boeiend. Ik wil gewoon mijn mening geven.quote:Op zondag 28 december 2014 16:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit uur hebben we er al bijna opzitten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kom eens onder je steen vandaan man.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
nou ja beetje overdreven misschienquote:When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Derhalve ook zijn grootste post-Beatles-hit hier.quote:Op zondag 28 december 2014 16:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet zijn meest briljante om het maar positief te houden."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
We zullen het meenemen naar achteren!quote:Op zondag 28 december 2014 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boeiend. Ik wil gewoon mijn mening geven.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat is slecht nieuws.quote:Op zondag 28 december 2014 16:37 schreef nipeng het volgende:
Ik word oud en week, begin dit leuk te vinden.
Ik was vooral geïntrigeerd door die clip, dat ik het nummer pas jaren later ben gaan luisteren, maar als die clip op was voelde ik me opgezogen in de tv.quote:Op zondag 28 december 2014 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geweldig nummer juist. Al heeft A-ha veel betere nummers gemaakt.
De eerste demo van Take On Me had trouwens een heel ander refrein.![]()
Mooi.quote:Op zondag 28 december 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zullen het meenemen naar achteren![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bitches, ik ben eindelijk weer thuis en heb nu de tijd om urenlang slap met jullie te ouwehoeren![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Bicthesquote:Op zondag 28 december 2014 16:38 schreef MaJo het volgende:
Bitches, ik ben eindelijk weer thuis en heb nu de tijd om urenlang slap met jullie te ouwehoeren![]()
Shit, geen ruimte meer! Wat nu?quote:Op zondag 28 december 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zullen het meenemen naar achteren!![]()
Hee Majoquote:Op zondag 28 december 2014 16:38 schreef MaJo het volgende:
![]()
Ik heb gehoord dat jullie binnenkort langskomen?Make love, not war ☮![]()
Laat dat slap maar weg....quote:Op zondag 28 december 2014 16:38 schreef MaJo het volgende:
![]()
Ik had daar Sledgehammer van Peter Gabriel ingevuld.quote:Op zondag 28 december 2014 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, bij het stemmen voor de top2000, toen kreeg ik die vraag"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zolang je maar niet zegt dat dit op The Beatles lijkt!quote:Op zondag 28 december 2014 16:38 schreef MaJo het volgende:
Uiteraard heeft de radio de grootste tijd van afgelopen dagen wel aangestaan. Maar de top2000 beleef ik pas echt samen met jullie
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Wat is jouw mening over het feit dat The Beatles op nummer 953 en 954 staan?quote:Op zondag 28 december 2014 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boeiend. Ik wil gewoon mijn mening geven.
Toeval, matchfixing, illuminatie, kijk ons eens hip doen of wat?![]()
Inderdaad, wij lullen hier alleen stijfquote:
Ah...quote:Op zondag 28 december 2014 16:39 schreef MaJo het volgende:
Uiteraard heeft de radio de grootste tijd van afgelopen dagen wel aangestaan. Maar de top2000 beleef ik pas echt samen met jullie
Ohja doedelzakken, ik weet weer waarom ik dit vreselijk vind.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zondag 28 december 2014 16:39 schreef MaJo het volgende:
-XOXO-![]()
Ah, ik ben gelukkig niet de enige die die vraag kreegquote:Op zondag 28 december 2014 16:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik had daar Sledgehammer van Peter Gabriel ingevuld.![]()
Ik begon me al af te vragen of ik niet per ongeluk voor iets heel anders had gestemd
Even kijken welke liedjesquote:Op zondag 28 december 2014 16:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over het feit dat The Beatles op nummer 953 en 954 staan?
Toeval, matchfixing, illuminatie, kijk ons eens hip doen of wat?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De eerste keer dat ze het uitbrachten flopte het ook.quote:Op zondag 28 december 2014 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geweldig nummer juist. Al heeft A-ha veel betere nummers gemaakt.
De eerste demo van Take On Me had trouwens een heel ander refrein."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Yupquote:Op zondag 28 december 2014 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee Majo![]()
Ik heb gehoord dat jullie binnenkort langskomen?quote:
Macca = Beatles toch?
Ik voel me hier niet goed, waar ik wonen moet, tussen al die mensen
Geen Salisbury Hill?quote:Op zondag 28 december 2014 16:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
![]()
Je bent zelf een doedelzak(je).quote:Op zondag 28 december 2014 16:40 schreef Uccie het volgende:
Ohja doedelzakken, ik weet weer waarom ik dit vreselijk vind.![]()
Sjoukje nu."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Lucy en 64. Twee keer Beatlesquote:
KitchIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:
Moet ik dit kennen?
Nieuwe versie van Solsbury Hill?quote:
Zal wel een leuke overgang zijn.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Terug naar de kut.
Klopt. De videoclip heeft een groot aandeel gehad in het succes van het nummer. Gelukkig heeft A-ha veel meer moois gemaakt.quote:Op zondag 28 december 2014 16:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De eerste keer dat ze het uitbrachten flopte het ook.![]()
Ja ik krijg hier een beetje jeuk vanIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
2 oma's , 2 opa's, hand vol tante's en een zooi ooms. Kan niet zeggen dat ik dit nummer niet ken. Heel wat plakken cake bij gehad ook.![]()
Na mijn operatie maken we een afspraakquote:Zal al gauw april/mei worden denk ik, dus duurt nog efkes
Olaquote:
Jaquote:For you, there'll be no more crying.
Rellende_Rotscholier
![]()
Nee, dit is niet wat.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
helemaal prima!quote:Op zondag 28 december 2014 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Na mijn operatie maken we een afspraakZal al gauw april/mei worden denk ik, dus duurt nog efkes
Ik heb er niets aan gemist zo te horen.quote:26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Eén keer raden welk nummer komend uur voorbijkomt....quote:Op zondag 28 december 2014 16:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hey de tweede helft van het liedje ken ik wel![]()
Wind en regen, westenwind
Ja van de hele band. De moeder en de oma van Pascal. Zeeuwenquote:Op zondag 28 december 2014 16:43 schreef Cee het volgende:
Naar de kust
heel onbewust
Godsamme, is dit de moeder van Bløf?
quote:Op zondag 28 december 2014 16:44 schreef MaJo het volgende:
Hey de tweede helft van het liedje ken ik wel![]()
jawel...die vermaledijde westenwind!quote:Op zondag 28 december 2014 16:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er niets aan gemist zo te horen.I love music |Ajax forever
Tweede deel is iets beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik eet nog maar een kerstboomcupcake om de kerstkilo's extra te benadrukken
Dat is dan weer nieuw.quote:Op zondag 28 december 2014 16:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jammer dat Mouth zijn handen niet thuis kon houden.
De nieuwe McNeal, Little Eve, bezwangerde hij dan weer wel volgens mij."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* Diaan73 fluistert: Marga Bult
*hap, hap
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Vind ik ookquote:Waarschijnlijk daarom alleen dit stuk onthouden
Gelukkig lult ie er nog even doorheen, maar geeft niet zijn mening.I love music |Ajax forever
Met een molensteen om je nek inderdaadquote:Op zondag 28 december 2014 16:44 schreef nipeng het volgende:
Terug naar de kust... om jezelf in de zee te werpen.
-XOXO-
Forum Opties Forumhop: Hop naar: