Precies... weinig mensen met zoveel zelfspot als Rob.quote:Op zondag 28 december 2014 15:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ron Stenders zat dan daarna zichzelf ook weer belachelijk/minder belangrijk maken, dat is t mooie aan hem.
Oké Hans, dank je.quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, de Manics
Wat een godvergeten idioten waren dat, vooral die Edwards. Met hun blinde haat op shoegaze en Slowdive
Dat moet ik nog even meedelen.
Bedankt Rob.quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, de Manics
Wat een godvergeten idioten waren dat, vooral die Edwards. Met hun blinde haat op shoegaze en Slowdive
Ik had nog nooit van de term shoegaze gehoord totdat jij er regelmatig mee aan kwam zetten. Ik kan me er nog niks bij voorstellen maar ik moet er altijd om lachen.quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, de Manics
Bedankt voor je bericht, wij zullen het naar achteren meenemen,quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, de Manics
quote:Op zondag 28 december 2014 15:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bedankt voor je bericht, wij zullen het naar achteren meenemen,
Heb erop gestemd vorig jaar, tevergeefsquote:Op zondag 28 december 2014 15:40 schreef Chiappucci het volgende:
Meer dan terechte nieuwe binnenkomer.
Ik presenteer toch geen Top 2000? Dit is een discussieforum.quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit ook niet te wachten op Fok!kers die in zowat iedere post melden hoe verschrikkelijk ze Nick en Simon wel niet vinden maar ik negeer en/of tolereer het. Voelt best goed hoor.
quote:Op zondag 28 december 2014 15:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
voor een nekschot.quote:Op zondag 28 december 2014 15:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dat z'n broer?quote:Op zondag 28 december 2014 15:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ron Stenders zat dan daarna zichzelf ook weer belachelijk/minder belangrijk maken, dat is t mooie aan hem.
quote:Op zondag 28 december 2014 15:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Is dat z'n broer?
#verkaptikkannoobieeindelijkopeenfoutjebetrappenpost
D'OH!quote:Op zondag 28 december 2014 15:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Is dat z'n broer?
#verkaptikkannoobieeindelijkopeenfoutjebetrappenpost
Die gaan we vanaf nu vaak horen jaquote:Op zondag 28 december 2014 15:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
De cijfers worden kleiner en de hits groter
Heb je net ergens ingetrapt?quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 15:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik presenteer toch geen Top 2000? Dit is een discussieforum.
quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee en die luisteraars zitten ook niet te wachten op het afkappen van platen of dat er door elk intro/outro heengeluld wordt. Maar dat mag dan zeker wel van jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |