Laat dat slap maar weg....quote:Op zondag 28 december 2014 16:38 schreef MaJo het volgende:
Bitches, ik ben eindelijk weer thuis en heb nu de tijd om urenlang slap met jullie te ouwehoeren![]()
Ik had daar Sledgehammer van Peter Gabriel ingevuld.quote:Op zondag 28 december 2014 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, bij het stemmen voor de top2000, toen kreeg ik die vraag
Zolang je maar niet zegt dat dit op The Beatles lijkt!quote:Op zondag 28 december 2014 16:38 schreef MaJo het volgende:
Bitches, ik ben eindelijk weer thuis en heb nu de tijd om urenlang slap met jullie te ouwehoeren![]()
Wat is jouw mening over het feit dat The Beatles op nummer 953 en 954 staan?quote:Op zondag 28 december 2014 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boeiend. Ik wil gewoon mijn mening geven.
Inderdaad, wij lullen hier alleen stijfquote:
Ah...quote:Op zondag 28 december 2014 16:39 schreef MaJo het volgende:
Uiteraard heeft de radio de grootste tijd van afgelopen dagen wel aangestaan. Maar de top2000 beleef ik pas echt samen met jullie
quote:Op zondag 28 december 2014 16:39 schreef MaJo het volgende:
Uiteraard heeft de radio de grootste tijd van afgelopen dagen wel aangestaan. Maar de top2000 beleef ik pas echt samen met jullie
Ah, ik ben gelukkig niet de enige die die vraag kreegquote:Op zondag 28 december 2014 16:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik had daar Sledgehammer van Peter Gabriel ingevuld.
Even kijken welke liedjesquote:Op zondag 28 december 2014 16:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over het feit dat The Beatles op nummer 953 en 954 staan?
Toeval, matchfixing, illuminatie, kijk ons eens hip doen of wat?
De eerste keer dat ze het uitbrachten flopte het ook.quote:Op zondag 28 december 2014 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geweldig nummer juist. Al heeft A-ha veel betere nummers gemaakt.
De eerste demo van Take On Me had trouwens een heel ander refrein.
Yupquote:Op zondag 28 december 2014 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee Majo![]()
Ik heb gehoord dat jullie binnenkort langskomen?
quote:
Geen Salisbury Hill?quote:Op zondag 28 december 2014 16:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik had daar Sledgehammer van Peter Gabriel ingevuld.
Je bent zelf een doedelzak(je).quote:Op zondag 28 december 2014 16:40 schreef Uccie het volgende:
Ohja doedelzakken, ik weet weer waarom ik dit vreselijk vind.
Lucy en 64. Twee keer Beatlesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |