Jaquote:Op zondag 28 december 2014 16:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, zo'n leuk orgeltje. Bij de bakkerij of zo.
Je dacht zeker dat ik Mick Jagger bedoelde gekkie.
Wist je dat die clip maar zo geïmproviseerd is? Ter plekke in elkaar gedraaid onder hoge tijdsdruk. Ze deden maar wat.quote:Op zondag 28 december 2014 16:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
En hier na de beste clip!
[ afbeelding ]
Oh ja die gay clipquote:Op zondag 28 december 2014 16:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
En hier na de beste clip!
[ afbeelding ]
Ja wist ik! Pre-MTV volgens mij zelfs, voor programma's als Toppop.quote:Op zondag 28 december 2014 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wist je dat die clip maar zo geïmproviseerd is? Ter plekke in elkaar gedraaid onder hoge tijdsdruk. Ze deden maar wat.
De DJ heeft ambities om viool te spelen en dat aan ons te laten horen.quote:Op zondag 28 december 2014 16:31 schreef Cee het volgende:
Gaat iets niet goed daar in de Stones studio.
Ja om middernacht begonnen en moet af voordat de zon opkwam tochquote:Op zondag 28 december 2014 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wist je dat die clip maar zo geïmproviseerd is? Ter plekke in elkaar gedraaid onder hoge tijdsdruk. Ze deden maar wat.
Het wordt in elk geval raar afgekapt.quote:
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van de term shoegaze gehoord totdat jij er regelmatig mee aan kwam zetten. Ik kan me er nog niks bij voorstellen maar ik moet er altijd om lachen.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 15:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bedankt voor je bericht, wij zullen het naar achteren meenemen,
Weet het niet exact meer, maar het nummer kwam voorbij in een programma over videoclips in de jaren '80.quote:Op zondag 28 december 2014 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja om middernacht begonnen en moet af voordat de zon opkwam toch
Toen Jimmy Savile zich aan zijn eerste slachtoffers vergreep, zo ongeveer.quote:Op zondag 28 december 2014 16:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja wist ik! Pre-MTV volgens mij zelfs, voor programma's als Toppop.
Beste clip OOIT.quote:Op zondag 28 december 2014 16:33 schreef DeJori het volgende:
Tsja deze clip is wel een beetje... vreemd.
quote:Op zondag 28 december 2014 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind dit nummer wel iets weghebben van de Stones, of ligt dat aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |