Het geeft niet.quote:Op zondag 28 december 2014 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan er niet één bedenken.
Zo zijn er wel meer mensen, hoor. Dezelfde mensen die ook om Trojka Hier, Trojka daar van Drs. P. vragen.quote:Op zondag 28 december 2014 16:22 schreef essnhills het volgende:
Maar ik dacht dat deze cd van jou cd van mij heette
Lenaquote:Op zondag 28 december 2014 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan er niet één bedenken.
quote:Op zondag 28 december 2014 16:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer mensen, hoor. Dezelfde mensen die ook om Trojka Hier, Trojka daar van Drs. P. vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 28 december 2014 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Dodenrit heet die toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Ja wat?quote:Op zondag 28 december 2014 16:22 schreef cafca het volgende:
Acda en de Munnik hadden.... ach, laat ook maar
Ik ook. Alleen "Uninvited" is mooi.quote:Op zondag 28 december 2014 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alanis vind ik maar vervelond.
Zij zichzelf ook, gevormd door platenbaasjes. Had bijna een Cobaintje gedaan in dezelfde tijd, uitgeleefde holle artiesten.quote:Op zondag 28 december 2014 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alanis vind ik maar vervelond.
I'm heeheere, to remiinnd youu, of the mess you left when you went awayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |