Daar ben jij toch voor?quote:
En Ad Visser nog een leuke man was en niet bekend om zijn kapsels. En Penny de Jager het mikpunt van cumshots was.... Good times...good times!quote:Op zondag 28 december 2014 16:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toen Jimmy Savile zich aan zijn eerste slachtoffers vergreep, zo ongeveer.
Nou, goed dan, heb m al uit mn excel gepluktquote:
This happened, and we let it happen.quote:Op zondag 28 december 2014 16:34 schreef Zaktabak het volgende:
Deze clip zat in zijn geheel in een Family Guy aflevering
Dat vind ik nog steeds Take On Me van A-Haquote:
Ik heb er nog nooit zo op gelet eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
De clip bij dit nummer is hilarisch. Bowie en Jagger doen niets anders dan dansen. Op een gegeven moment zie je Bowie kijken: mn dansmoves zijn eigenlijk wel op. Maar Jagger blijft maar doorgaan, waarna Bowie Jagger maar wat autistisch gaat kopieren.
Vquote:Op zondag 28 december 2014 16:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds Take On Me van A-Ha
Vreselijk nummer vind ik dat.quote:Op zondag 28 december 2014 16:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wie doet hier wie na?quote:Op zondag 28 december 2014 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
De clip bij dit nummer is hilarisch. Bowie en Jagger doen niets anders dan dansen. Op een gegeven moment zie je Bowie kijken: mn dansmoves zijn eigenlijk wel op. Maar Jagger blijft maar doorgaan, waarna Bowie Jagger maar wat autistisch gaat kopieren.
Watquote:Op zondag 28 december 2014 16:34 schreef waxmask het volgende:
En Penny de Jager het mikpunt van cumshots was.... Good times...good times!
Die heb ik ook opgeschreven bij die vraag welke clip jij de beste ooit vondquote:Op zondag 28 december 2014 16:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Doet niks af aan de clipquote:Op zondag 28 december 2014 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
V
[..]
Vreselijk nummer vind ik dat.
Wat is een Family Guy?quote:Op zondag 28 december 2014 16:34 schreef Zaktabak het volgende:
Deze clip zat in zijn geheel in een Family Guy aflevering
Is daar een quiz over dan? Want ik denk dat ik daar goed in zou zijn; een quiz over mijn muzieksmaak.quote:Op zondag 28 december 2014 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb ik ook opgeschreven bij die vraag welke clip jij de beste ooit vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |