KlinkerKimKardashianBotsingquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tja tja. Ergens geboren in het midden-oosten, wel.
hahahaha, mocht ik willen!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KlinkerKimKardashianBotsing
1+1=2ditdat
Ze is welquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KlinkerKimKardashianBotsing
1+1=2ditdat
Ik had niet anders van je verwacht, young padawan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze is welhoor.
Ja hoor ja. Maar ik mag dat niet zeggen.
Mocht Div willen bedoel jequote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahaha, mocht ik willen!
Nee, maar dat is waardevolle informatie die ik op prijs stel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wij, want wij zijn de beste. Ook welkom Molurus, wist je al dat je geweldig bent?
Is best bijzonder als ik dat zeg. Maar dat weet ze nog niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht, young padawan.
foto ben wel benieuwd! stuur maar PMquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze is welhoor.
Ja hoor ja. Maar ik mag dat niet zeggen.
Hier hoef je niet bescheiden te blijven MolGodus. Roep het uit, schreeuw het uit!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nee, maar dat is waardevolle informatie die ik op prijs stel.![]()
*zingt 'het is moeilijk bescheiden te blijven'*
Dan moet je bij haar zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
foto ben wel benieuwd! stuur maar PM
Wij allemaal guyvgod. Ook jij. Ja, zelfs El_Matador.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
denk dat ze scrummie en divje bedoeld
Ik had haar fotoboek al gestalked/gevoyeureurrdrdrd maar net als de rest van de Fok! dames te preuts.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
foto ben wel benieuwd! stuur maar PM
Godinflatie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wij allemaal guyvgod. Ook jij. Ja, zelfs El_Matador.
Die zit aan de cola, en die zien we even niet weer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wij allemaal guyvgod. Ook jij. Ja, zelfs El_Matador.
De illuminati word al bang met al die Goden hier.quote:
wen er maar aan, als je beetje naam hebt hier word je gelijk verafgod!quote:
Power to the people enzo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De illuminati word al bang met al die Goden hier.
One God to rule them all gaat niet meer op; All BNW Gods rule them all.
Dan gaat de champagne over de rand van het glasquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*pets* trilllllllltrilllltrillllltrillll *pets*
En ik maar denken dat polytheïsme grotendeels was uitgestorven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
wen er maar aan, als je beetje naam hebt hier word je gelijk verafgod!
Van het glas, zo de jacuzzi in!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan gaat de champagne over de rand van het glas
Das het betere werkquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van het glas, zo de jacuzzi in!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*pets* trilllllllltrilllltrillllltrillll *pets*
Bazenwerkquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Das het betere werken dan bubbelen met de bubble-butt.
Dat bedenk ik er wel bijquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:33 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
jammer dat dit gifje geen geluid heeft!
Ik heb foto gezien, met pandaquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:35 schreef theguyver het volgende:
Maare divje en scrum, hebben jullie al idee hoe kinky..aka Klinkerbotsing er uit ziet?
Vind kinky wel leuke bijnaam
Geen foto gezien, maar ze is NIET turks, heeft lang donker haar en een fris gezichtje (haar woorden). 22 jaar of iets in die richting, bang voor telefoons, houd van cheesecake en van Divje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:35 schreef theguyver het volgende:
Maare divje en scrum, hebben jullie al idee hoe kinky..aka Klinkerbotsing er uit ziet?
Vind kinky wel leuke bijnaam
Redelijk accuraat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen foto gezien, maar ze is NIET turks, heeft lang donker haar en een fris gezichtje (haar woorden). 22 jaar of iets in die richting, bang voor telefoons, houd van cheesecake en van Divje.
Boeie!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
En ik maar denken dat polytheïsme grotendeels was uitgestorven.
Pas maar op dat de christenen en de moslims het niet horen.
Komt wel weer, zeker hapje eten, mijn meisie wil uit vanavond..quote:
Veel plezier bij Bolke!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Boeie!
BTW ik ben Pastafarian!
[..]
Komt wel weer, zeker hapje eten, mijn meisie wil uit vanavond..FEESCHTEN!!!!!!
HELL NO!!! ik ga altijd naar atak! en vroeger wel eens naar lunatic, maar die is al tijdje dicht!quote:
Hehe was grapje. Bolke niets mis mee hoor, leuke tent, ook voor de hetero's onder onsquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
HELL NO!!! ik ga altijd naar atak! en vroeger wel eens naar lunatic, maar die is al tijdje dicht!
Voor mij niet!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe was grapje. Bolke niets mis mee hoor, leuke tent, ook voor de hetero's onder ons
Neee juist niet heb veel vrienden die er heen gaan die homo of lesbisch zijn!quote:
Hahaha, ja, dat kan wel een probleem zijn daar. Ik hou daar ook niet van, ook nooit last van gehad overigens. Zelfs homo's zien mij niet staan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Neee juist niet heb veel vrienden die er heen gaan die homo of lesbisch zijn!
Maar daar zit vaak ook gelijk het probleem, Ik heb nog al veel homo vrienden en die worden als ze gedronken hebben een beetje TE handtastelijk!
En daar houd ik gewoon niet zo van! en mijn meisje al helemaal niet!
Hier wat informatie http://nl.interrail.eu/tr(...)untry/trains-germanyquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:01 schreef Tjacka het volgende:
Pikkies
Rijden de treinen in Duitsland de hele nacht door?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dat kan wel een probleem zijn daar. Ik hou daar ook niet van, ook nooit last van gehad overigens. Zelfs homo's zien mij niet staan.
Ik ga weer een hoekje in, huilen.
Brühl naar Kölnquote:
Hehe, dat is met iedereen zo. Vervelend als ze gezopen hebben, man, vrouw, homo, heteroquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:06 schreef theguyver het volgende:
[..]aaaah.. ik ben een beetje te populair bij die jongens..
Ik pas en sommige , nou ja de gene die ik ken zijn ook alleen vervelend als ze te veel gezopen hebben.
Ah, das al meer dan ik. Als je dat zo ziet zou je zeggen van wel dus. Hoe is je Duits? Even bellen maandagquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:09 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind dit.
http://reiseauskunft.bahn(...)REQ0HafasScrollDir=2
slechtquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, das al meer dan ik. Als je dat zo ziet zou je zeggen van wel dus. Hoe is je Duits? Even bellen maandag
Hahaha, net als mijn duits terwijl ik 15 minuten van de grens woonquote:
Ik denk dat het wel klopt hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, net als mijn duits terwijl ik 15 minuten van de grens woon. http://translate.google.nl/ en mailen, je hoeft pas in februari zag ik
Dan zal het wel goed zitten jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel klopt hoor.
Als ik andere bestemmingen in tik laat hij hem niet doorlopen.
Köln - hanoverquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan zal het wel goed zitten ja. Ik zeg doen!
Maar je gaat dus wedstrijdje?
Ah super vetquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Köln - hanover
fortuna dusseldorf - nurnberg
waar werk jij dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:32 schreef Divje het volgende:
DU-DU-DU-DUDLEY
Telefoontje kreeg'n net, vanaamd werk'n mien jongs
Ik werk niet. Maakt het zo leukquote:
In kroeg ofzo?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik werk niet. Maakt het zo leukVanavond beetje met drank zeulen en mooie meiden bedienen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:37 schreef Divje het volgende:
[..]Invallen voor iemand.
Ah dat zijn de lekkersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have fun dan!
Thanksquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah dat zijn de lekkerste
Have fun dan!
Briljant he. Gozer kan goed schrijven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:41 schreef Divje het volgende:
Dat stukje van Dudley over Feyenoord - Zorya trouwens
Bookmarked. Was 'm al kwijt. Prachtige stukjesquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Briljant he. Gozer kan goed schrijven.
Te gek! Your lucky dayquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Thankswel hele planning overhoop voor vanavond maarja. Niet verwacht dit. Ik voelde me al lucky vandaag. En nu
BAAAAHHH
ok ik ben onderweg!quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik werk niet. Maakt het zo leukVanavond beetje met drank zeulen en mooie meiden bedienen.
1ste avond dus.
dude ik heb eergisteren een foto geplaatst op fok!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had haar fotoboek al gestalked/gevoyeureurrdrdrd maar net als de rest van de Fok! dames te preuts.
Goede beschrijving, alleen fris gezicht krijg ik wanneer ik mn nieuwe kapsel heb.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen foto gezien, maar ze is NIET turks, heeft lang donker haar en een fris gezichtje (haar woorden). 22 jaar of iets in die richting, bang voor telefoons, houd van cheesecake en van Divje.
Ik heb geen idee of ze ook kinky is daadwerkelijk, maar daar houd Div ons vast van op de hoogte als ze ooit gaan daten
Vind het echt tof . Misschien doe je het wel zo goed dat ze je voor vast aan willen nemen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal de uitsmijters waarschuwen.
[..]
Me so happy right now
Chill! Ga te paard!quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef Tjacka het volgende:
Geboekt.
Voor 50 euro een hotel + voetbalwedstrijdjes.
We moeten er alleen nog heen.
waarschuwen waarvoor?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal de uitsmijters waarschuwen.
[..]
Me so happy right now
Ik ga mijn best doenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het echt tof . Misschien doe je het wel zo goed dat ze je voor vast aan willen nemen.
*duimen dus
Dat ze die ene meid met lang donker golvend haar sowieso binnen moeten laten en dat ze me dan een seintje geven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarschuwen waarvoor?
Veel plezier wel!
Hou ook van jou.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goede beschrijving, alleen fris gezicht krijg ik wanneer ik mn nieuwe kapsel heb.Kinky, ja daar hou ik wel van.
linkquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dude ik heb eergisteren een foto geplaatst op fok!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen![]()
[..]
Dat ze die ene meid met lang donker golvend haar sowieso binnen moeten laten en dat ze me dan een seintje geven.
Jij bent Divje, niet Kinky.quote:
het was de panda-foto, maar dan net kerstmutsjes en sterrwn enzulks erop gepaintquote:
Vrogâh, toen ik net 16 was. Zal even weer inkomen worden dus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Haha.
Heb je eerder zulk werk gedaan?
[..]
Jij bent Divje, niet Kinky.![]()
ik heb ooit een kloon aangemaakt genaamd Klinky, maar ben het wachtwoord kwijt
Oooohhh. Cute.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het was de panda-foto, maar dan net kerstmutsjes en sterrwn enzulks erop gepaint![]()
Haha, dat wordt nog eens wat! Ben vorig jaar een week als vrijwilliger meegeweest op een vaarvakantie en moest de hele week achter de bar staan. Biertjes tappen, en alles wat erbij hoort.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Vrogâh, toen ik net 16 was. Zal even weer inkomen worden dus.
En lees zijn beschrijving nog eens
Kinky is ook goed hoor
Vaarvakantie met "De Zuipschuit"?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, dat wordt nog eens wat! Ben vorig jaar een week als vrijwilliger meegeweest op een vaarvakantie en moest de hele week achter de bar staan. Biertjes tappen, en alles wat erbij hoort.Jagermeister gewoon inschenken zonder zo'n speciaal borrelglaasje te gebruiken, echt heb bizarre fouten gemaakt toen
Wiens beschrijving lezen?
Scrummie's beschrijvingquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, dat wordt nog eens wat! Ben vorig jaar een week als vrijwilliger meegeweest op een vaarvakantie en moest de hele week achter de bar staan. Biertjes tappen, en alles wat erbij hoort.Jagermeister gewoon inschenken zonder zo'n speciaal borrelglaasje te gebruiken, echt heb bizarre fouten gemaakt toen
Wiens beschrijving lezen?
Nou vooruit, omdat het vandaag de derde kerstdag is en ik het stiekem een leuke foto vind:quote:
De Zonnebloem!quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Scrummie's beschrijvingDie klopt volgens jou. Ja.
Haha, dat is wel lachenach, ik zal ook wel fouten maken. Zoals teveel Beerenburg in een Beerenburg-Cola ofzo, maar dat vinden klanten meestal niet erg
Hoop niet dat er mensen zijn die van die obscure mix-drankjes willen. Dan krijgen ze 100% het verkeerde.
Nu ff douchen.
Tegen wie is dit?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
en omdat je het zo lief vroeg, met je hoofd.
ja tegen jouquote:
Sorry hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja tegen joumet je link link link
Ja het is wel mooi, maar zit al jaren in mn hoofd dat ik het zo kort wil knippen... en wil dan wel de lange lokken doneren aan stichting haarwensen ofzo
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Maar mooie gedachte wel. Maar denk er goed over na, duurt lang om weer aan te laten groeien
Maar je was er uiteindelijk toch wel tevreden over?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]tijd voor iets nieuws toch. Roep dit al minimaal twee jaar.
De vorige keer haalde de kapster mij alsnog over om er maar een klein stukje af te halen, ipv wat ik eigenlijk wilde.
Als je het zo lang al wil; doenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]tijd voor iets nieuws toch. Roep dit al minimaal twee jaar.
De vorige keer haalde de kapster mij alsnog over om er maar een klein stukje af te halen, ipv wat ik eigenlijk wilde.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar je was er uiteindelijk toch wel tevreden over?
ja tochquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je het zo lang al wil; doen
De meesten vrouwen zie ik liever met lang dan met kort haarquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ja best wel, maar lang haar vereist gewoon veel verzorging en dat heb ik er eigenlijk niet echt voor over. Droeg het jaren gewoon in een vlecht of knot, laatste jaar heb ik het pas echt vaak los eigenlijk.
en dan blijf ik alsnog een kneusje met lang haar, kan er gewoon niet mee omgaan
[..]
ja tochen voor een goed doel!
ja iedereen in mijn omgeving zegt dat dus ook, dat ik het gewoon lang moet houden. Ik wil het heus niet heel kort, gewoon tot mn schoudersquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
De meesten vrouwen zie ik liever met lang dan met kort haar
Ah OK, tot de schouders is nog steeds lang genoegquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja iedereen in mijn omgeving zegt dat dus ook, dat ik het gewoon lang moet houden. Ik wil het heus niet heel kort, gewoon tot mn schouders
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat het vandaag de derde kerstdag is en ik het stiekem een leuke foto vind:
http://i.imgur.com/KN9mh43.jpg
[..]
De Zonnebloem!Die oudjes drinken veel hoor! En anders eten ze wel advokaatjes.
[..]
Altijd de juiste borrelglaasjes gebruiken! Je wil mensen niet dronkenvoeren toch! Douchse
Jwt boss boks bots dit dat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:14 schreef Scrummie het volgende:
Brave mensen.
*boks divgod* good job sir.
Ja, verassend goed eigenlijk. Echt tof. Veel twists.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Jwt boss boks bots dit dat.
Goede film wel he
verrassendquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, verassend goed eigenlijk. Echt tof. Veel twists.
Zit opzich ook nog wel leuke humor in.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, verassend goed eigenlijk. Echt tof. Veel twists.
En dit.quote:
he wat wie hoe huh?!quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:56 schreef Divje het volgende:
MY EYESnu moet ik dronken worden
en dat kan niet gvd
ga weg jij bent niet welkom hierquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef Mathemaat het volgende:
Ik lurk hier ook af en toe
Ben ik te laat voor het feestje?
Haha! 1 van de 73 is ontmaskerd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef Mathemaat het volgende:
Zolang ie niks verkeerds doet wel hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga weg jij bent niet welkom hier
ik vind het niet leuk als hij hier postquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zolang ie niks verkeerds doet wel hoor
We minachten niemand hier hequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk als hij hier post
Daar is zo'n knop voor uitgevonden:quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar woont iequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat als hij mijn persoontje minacht dan!!!!!?!?!?!*!!!!!!
Ik minacht je niet. Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat als hij mijn persoontje minacht dan!!!!!?!?!?!*!!!!!!
Ga Iran ontdekkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:10 schreef Fogel het volgende:
En over Turkije gesproken, dat land komt steeds terug in de zoekacties voor de zomervakantie.
Maar eigenlijk wil ik na twee zomers in Turkije liever wat anders.
Vrees dat mijn vrouw dat geen goede optie gaat vinden.quote:
ah joh, jammer wel hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vrees dat mijn vrouw dat geen goede optie gaat vinden.
Op het einde na heb je je wel vermaakt toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:09 schreef Scrummie het volgende:
Toffe film, wel een kut einde. Kan ik niet tegen.
En taalnazi's, daar kan ik nou echt niet tegen he.
Nee hier Div, jij en KB, net.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Op het einde na heb je je wel vermaakt toch?
Kan me niet herinneren dat er taalnazi's in voor kwamen though.
I know. Maar ik speelde ermee in op sommige aliens die werden verastquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hier Div, jij en KB, net.
En ja, toffe film zeker, vond 't echt gaaf.
Ik snappem nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:18 schreef Divje het volgende:
[..]
I know. Maar ik speelde ermee in op sommige aliens die werden verast
Nope. Welkom hier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef Mathemaat het volgende:
Alien. Vuur. As. Ver-assen.quote:
Ik wil er zelf wel een keer heen, geen probleem. Maar als gezinsvakantie voorlopig niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ah joh, jammer wel hoor
Kwam vorig jaar een grote groep aziaten tegen, maar ook een groep duitsers van middelbare leeftijd en een paar jongeren uit engeland
Iran
Iedereen mag hier posten hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
straks lopen alle drankjes ook door elkaarquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Alien. Vuur. As. Ver-assen.
Of ik zit ff met een andere film in m'n hoofdloopt soms door elkaar.
Neeee hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
straks lopen alle drankjes ook door elkaar
Echt eens doen. En inderdaad als gezinsvakantie is het toch wel een beetje anders.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik wil er zelf wel een keer heen, geen probleem. Maar als gezinsvakantie voorlopig niet.
prima hoor, jullie nemen me te serieus af en toequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iedereen mag hier posten hoor.
We minachten niemand.
Ik weet niet wanneer ik jou serieus moet nemen of niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt eens doen. En inderdaad als gezinsvakantie is het toch wel een beetje anders.
[..]
prima hoor, jullie nemen me te serieus af en toe
heel vaak gebruik ik een pi, maar wanneer ik dat niet doe betekent het niet dat ik serieus ben ook. Lastig. Weet het zelf niet eens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ik jou serieus moet nemen of niet.
Gewoon voor elke serieuze post: 'ik ben serieus:' typen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heel vaak gebruik ik een pi, maar wanneer ik dat niet doe betekent het niet dat ik serieus ben ook. Lastig. Weet het zelf niet eens.
Stel he, dat ik naar Iran zou willen. Moet ik dan een hoofddoek om?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heel vaak gebruik ik een pi, maar wanneer ik dat niet doe betekent het niet dat ik serieus ben ook. Lastig. Weet het zelf niet eens.
Awwwquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat is verplicht daar. Maar de meeste vrouwen hebben de hoofddoek om hun hoofd gegooid, als je Googlet op "iranian hijab style" zie je de stijl een beetje.. gewoon losjes om het hoofd is al voldoende.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stel he, dat ik naar Iran zou willen. Moet ik dan een hoofddoek om?
Werkse!! Veel plezierrr hovj xxoxoxquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Awwwdas ook wel weer cute eiglijks
Maar, bazen & bazinnen.
Ik ga richting de kroeg/club. Fijne avond nog allemaal!
Hou van jullie. xoxoxox
Dan ga ik niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat is verplicht daar. Maar de meeste vrouwen hebben de hoofddoek om hun hoofd gegooid, als je Googlet op "iranian hijab style" zie je de stijl een beetje.. gewoon losjes om het hoofd is al voldoende.
Werk ze en maak ze gek daar! Gaat lukkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Awwwdas ook wel weer cute eiglijks
Maar, bazen & bazinnen.
Ik ga richting de kroeg/club. Fijne avond nog allemaal!
Hou van jullie. xoxoxox
Zoiets wil ik alleen als ik daar zelf voor kies. Niet omdat een stel mannen dat me verplichten.quote:
Thanks uuquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Werkse!! Veel plezierrr hovj xxoxox
Bedankt en ga m'n best doen! Eerst een paar red bull tanken en dan buffelenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Werk ze en maak ze gek daar! Gaat lukken
Het zijn de regels van het land, wil je het land bezoeken? Prima, maar dan moet je dus je haren bedekken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoiets wil ik alleen als ik daar zelf voor kies. Niet omdat een stel mannen dat me verplichten.
Weet je wat ik zo raar vind? In de tijd van de sjah liepen de vrouwen gewoon in leuke kleding rond. Geen hoofddoek te bekennen. Dit is een stap terug in de tijd en dat vind ik zo jammer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het zijn de regels van het land, wil je het land bezoeken? Prima, maar dan moet je dus je haren bedekken.Snap dat je het niet wil hoor.
Het is verder wel een prachtig mooi land.
De vrouwen lopen er nog steeds in leuke kleding rond? Strakke broeken, leuke topjes die dan over de kont vallen, hoofddoekje los om de hoofd geslagen. Zo lopen de moslima's er niet bij in NL hoor. Het is een islamitisch land en een van hun regels is haren bedekt.. tja. Zo erg vind ik het niet eens, maar das persoonlijk. Ik draag zelf ook geen hoofddoek en was bang dat ik heel strak mn hoofddoek moest dragen, maar kon hem gewoon losjes dragen, dus op mn achterhoofd en klaar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo raar vind? In de tijd van de sjah liepen de vrouwen gewoon in leuke kleding rond. Geen hoofddoek te bekennen. Dit is een stap terug in de tijd en dat vind ik zo jammer.
Maar wat je zegt; het is een prachtig land . Wat ik er van gezien heb op films. Echt schitterend.
Ja hoor. Alleen nu wel baggerdruk, en dat icm top 2000 is geen goeie combi bij mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Mexicano. Fijne Kerst gehad?
Dan ren je jezelf voorbij he?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen nu wel baggerdruk, en dat icm top 2000 is geen goeie combi bij mij
Ik doe geen kut als dat ding op staat, maar ik kan het niet over mn hart verkrijgen om de boel uit te zetten.quote:
Snap ik. Je wilt gewoon niets missen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe geen kut als dat ding op staat, maar ik kan het niet over mn hart verkrijgen om de boel uit te zetten.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Snap ik. Je wilt gewoon niets missen.
ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik sta ook bekend als veelposter deze weken
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik sta ook bekend als veelposter deze weken
Mani89quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie speelt hier het spelletje QuizUp
wat is dat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie speelt hier het spelletje QuizUp
leuk spelletje op tablet en phonequote:
zal 'm zo eens installerenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk spelletje op tablet en phone
kun je quizzen in 600+ categorieën
Heb je al aandelen in een glasfabriek gekocht?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
Ben zó benieuwd hoe Div het doet vanavond.
Truste schatjes en tot morgen
Nee moest dat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je al aandelen in een glasfabriek gekocht?
Ligt aan de barprestatie natuurlijk. Maar handel met voorkennis is verboden, dus misschien maar beter dat je het niet gedaan hebtquote:
Oh zo! Ik denk dat Div het hartstikke goed gaat doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt aan de barprestatie natuurlijk. Maar handel met voorkennis is verboden, dus misschien maar beter dat je het niet gedaan hebt
Nee, serieus, hij doet het vast goed en alle glazen blijven heel
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat het vandaag de derde kerstdag is en ik het stiekem een leuke foto vind:
http://i.imgur.com/KN9mh43.jpg
[..]
De Zonnebloem!Die oudjes drinken veel hoor! En anders eten ze wel advokaatjes.
[..]
Altijd de juiste borrelglaasjes gebruiken! Je wil mensen niet dronkenvoeren toch! Douchse
Morgequote:Op zondag 28 december 2014 09:11 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps, om 5 uur thuis, madam buiten westen, en ik heb geen kater, iets ging niet helemaal god!
Geen kater is wat mij betreft juist positiefquote:Op zondag 28 december 2014 09:11 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps, om 5 uur thuis, madam buiten westen, en ik heb geen kater, iets ging niet helemaal god!
Es tut mir leit?quote:
Goed bezig!quote:Op zondag 28 december 2014 07:07 schreef Divje het volgende:
Hai
Ik denk dat m'n mixjes wel goed zijn gegaan, en shotjes ook
Waar vooral op gelet werd was (denk ik) m'n spontaniteit, en sorft of het omgaan met klanten.
Als ik ergens een schijthekel aan heb is het wel interactie met mensnen die drank willen
Mezelf dus![]()
Maar! Geen glazen kapot! En met een gigantische kater thuis gekomen
Ging wel goed, sort ofcollega's die jou normaal drank schenken zijn heel anders dan als je het zelf moet doen. Leuk
Goedemorgen en slaap lekker
Ja, het is prachtig weer. Zeker vergeleken met gisteren. Je moet buiten zeker goed uitkijken het is spekglad.quote:Op zondag 28 december 2014 07:32 schreef rmrt2010 het volgende:
Moggu allemaal. Alles wel?
Uitkijken als je naar buiten gaat want het heeft aardig gevroren en alle ijs die gisteren nog zacht was en waar je doorheen kon banjeren i.c.m.de dooi,is nu keihard en verraderlijk glad.
Div! Held!quote:Op zondag 28 december 2014 07:07 schreef Divje het volgende:
Hai
Ik denk dat m'n mixjes wel goed zijn gegaan, en shotjes ook
Waar vooral op gelet werd was (denk ik) m'n spontaniteit, en sorft of het omgaan met klanten.
Als ik ergens een schijthekel aan heb is het wel interactie met mensnen die drank willen
Mezelf dus![]()
Maar! Geen glazen kapot! En met een gigantische kater thuis gekomen
Ging wel goed, sort ofcollega's die jou normaal drank schenken zijn heel anders dan als je het zelf moet doen. Leuk
Goedemorgen en slaap lekker
Dat lijkt mij ook top. Tot 5 uur doorzakken en vervolgens zo fris als een hoentje opstaanquote:Op zondag 28 december 2014 10:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen kater is wat mij betreft juist positief
Inderdaad, die tijd ligt ver achter mequote:Op zondag 28 december 2014 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook top. Tot 5 uur doorzakken en vervolgens zo fris als een hoentje opstaan
Goedemorgen mevrouw Lavender.quote:Op zondag 28 december 2014 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat plechtig.
Ook een goedemorgen meneer Scrum
Oh wat een pech, het zet toch door dusquote:Op zondag 28 december 2014 11:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw Lavender.
Heeft u een goede nachtrust gehad?
Ik werd mega verkouden wakker dus ochtendhumeurtje.
Mooie coctail maken met antihistamine en antiemeticum en dan heb je voornamelijk last van slaapgebrekquote:Op zondag 28 december 2014 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook top. Tot 5 uur doorzakken en vervolgens zo fris als een hoentje opstaan
Gelukkig is her zondagquote:Op zondag 28 december 2014 11:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat een pech, het zet toch door dus![]()
Bank, dekentje, thee en paracetamol. Hopelijk kun je het nog de kop indrukken voor woensdag Scrum .
Ja, heerlijk geslapen en vannacht niet op ONZ rondgehangen
Haha ja. Of speedquote:Op zondag 28 december 2014 11:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooie coctail maken met antihistamine en antiemeticum en dan heb je voornamelijk last van slaapgebrek
Ik kom eigenlijk nooit op ONZ maar gisternacht was het een uitkomst. En nog hartstikke gezellig ook.quote:Op zondag 28 december 2014 11:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig is her zondag.
En mooi! Elke nacht avonturen op ONZ is ook niet goed.
Ja, dan ben je dat gevoel van slaapgebrek ook wel kwijt. Alleen is speed niet legaal verkrijgbaarquote:
Vraag maar aan Herman Broodquote:Op zondag 28 december 2014 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan komt toch vroeg of laat de man met de hamer
Ik denk dat hij het langer volgehouden had als hij zijn 'normale' levensstijl had aangehouden.quote:Op zondag 28 december 2014 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vond ik toch wel grappig, zijn eerste nuchtere beslissing was meteen een fatale
Ach, wat een zware tijd voor je Vance. Sterkte . Ik hoop dat het morgen een mooie plechtigheid wordt.quote:Op zondag 28 december 2014 13:28 schreef Vance het volgende:
Maandag moeten wij mijn moeder goodbye zeggen.
en ik blijf dit als maar in mijn hoofd hebben...
2 meisjes op het strand.
Doeg
Sterkte!quote:Op zondag 28 december 2014 13:28 schreef Vance het volgende:
2 meisjes op het strand.
Doeg
sterkte en gecondoleerdquote:Op zondag 28 december 2014 13:28 schreef Vance het volgende:
2 meisjes op het strand.
Doeg
dank je. nu ik wat minder weeg voel ik me ook beter hehe.quote:Op zondag 28 december 2014 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zozo Sara. Ziet er goed uit. En wat een mooie ketting
Gelukkig. Irritante man vind ik dat.quote:Op zondag 28 december 2014 13:38 schreef Molurus het volgende:
De vrolijke supermarktmanager van de AH reclames stopt ermee.
Reclame is altijd irritant.quote:Op zondag 28 december 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig. Irritante man vind ik dat.
Weet niet voeg me toequote:Op zondag 28 december 2014 12:37 schreef Scrummie het volgende:
Maar inso, heb dat quizup ofzo geinstalleerd, maar ingelogt met Facebook, wat is dan mijn username?
dank, zal ff doenquote:Op zondag 28 december 2014 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet voeg me toe
Winsomniac heet ik
Muziek kan zo helpen bij het verwerken van verdrietquote:Op zondag 28 december 2014 14:03 schreef Vance het volgende:
Jonge Jonge wat is dat goed!
Ik heb ook een boss Me50 maar ik kan absoluut Niet wat daar gebeurd.
ik weet het, het is een herhaling van maar jemig... wat is dat goed!
Ja je fb naam gok ikquote:Op zondag 28 december 2014 14:13 schreef Scrummie het volgende:
Inso, kn jij nu zien wat mijn usernname is?
Done zoals je merktequote:Op zondag 28 december 2014 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders moet je even account maken zonder fb
Origineel hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 15:01 schreef Scrummie het volgende:
Voor het geval hier nog meer mensen QuizUp hebben: Scrummie is mijn naam.
Tnx. Was best een werk dus hoop dat ze smaken.quote:Op zondag 28 december 2014 17:53 schreef Scrummie het volgende:
Smakelijk B!
Ik moet de deur weer uit gvd, groente op.
Wat heb je ze mooi gedraaid Bquote:Op zondag 28 december 2014 17:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx. Was best een werk dus hoop dat ze smaken.
Wa voor groente?
Ik oefen al jaren in het kleine kamertje.quote:
Oefening baart kunstquote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik oefen al jaren in het kleine kamertje.
Maar de laatste is het mooist. Oefenen helpt.
Jij wel eens gedaan L?
B zit in de midlifecrisis en begint met bakken.
Ook brood gemaakt. Helemaal kut uit de broodbakmachine.
Maar uit de oven? Tering wat lekker.
Ze rijzen nog.quote:Op zondag 28 december 2014 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oefening baart kunst![]()
Ik vind brood uit zo'n machine ook helemaal niet lekker en het ziet er niet uit ook. Maar dat kan ook aan mijn bakkunst gelegen hebben natuurlijk![]()
Nu ik die broodjes van jou zo zie denk ik dat ik het ook eens ga proberen, zo in de oven.
Ruikt zeker al heerlijk?
Groene groentequote:Op zondag 28 december 2014 17:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx. Was best een werk dus hoop dat ze smaken.
Wa voor groente?
quote:Op zondag 28 december 2014 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar natuurljk! Hak hak, snipper snipper, rook rook.
Niets mis mee tochquote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Gister te veel gedaan....nou ja te veel...valt mee maar wou alleen maar bankhangen en pokeren.
Gooi er een leuke anekdote in.quote:Op zondag 28 december 2014 19:08 schreef Scrummie het volgende:
Het is hier wel een dooie bedoeling hoor.
er was eens een kb. die deed meequote:Op zondag 28 december 2014 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gooi er een leuke anekdote in.
ga je nog naar je club?quote:Op zondag 28 december 2014 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
binnekort voor het eerst in lange tijd in nederland
gekkenhuis
Nee man zal bliksembezoek worden, mn zusje wordt geboren maar heb egwoon school en werk dus wordt echt gekkenwerk ben ik bangquote:
Ja 13 dollarquote:Op zondag 28 december 2014 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets mis mee toch. Bankhangen = altijd goed, pokeren als je wint
ah gefeliciteerd alvast manquote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee man zal bliksembezoek worden, mn zusje wordt geboren maar heb egwoon school en werk dus wordt echt gekkenwerk ben ik bang
maar denk dat ik aan het einde van seizoen nog wel keer ga
lekker op vakkie z4
Bedanktquote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ah gefeliciteerd alvast mantof.
maar jij woont echt in engeland he? ik wou dat ook heel lang
ah tof. puur door je vrouw toch? of zelf ook al binding met engeland?quote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedanktwel spannend vind ik het
en ja. southampton
Ik ben 50% Engels dus het was wel makkelijker voor mijquote:Op zondag 28 december 2014 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ah tof. puur door je vrouw toch? of zelf ook al binding met engeland?
ik wil wel weten waar ik aan mee doe alvorens ik daadwerkelijk meedoequote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
er was eens een kb. die deed mee
waarmee? geen idee.
div was er ook, die deed ook mee
waarmee? geen idee.
en toen was ik er klaar mee.
wat leuk, hahaquote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee man zal bliksembezoek worden, mn zusje wordt geboren maar heb egwoon school en werk dus wordt echt gekkenwerk ben ik bang
maar denk dat ik aan het einde van seizoen nog wel keer ga
lekker op vakkie z4
Woah, looking good!quote:
20quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat leuk, hahahoe oud ben jij? Ik was 16 toen mn jongste broertje geboren werd.
aaaah kijk. halve brit, jij word ook met de post cooler he.quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben 50% Engels dus het was wel makkelijker voor mijEn veel familie hier.
sooo, dat is een leefleeftijdsverschil haha. Kun je allemaal dingen kopen voor haar.quote:
britse dames staan bekend om hun lelijkheid toch?quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
aaaah kijk. halve brit, jij word ook met de post cooler he.
ik kom wel eens langs daar, moet jij mij een mooie britse dame regelen voor een date.
pff ja wel groot leeftijdsverschil en mn enige broertje is 16 dus wel veel leftijdsverschilquote:Op zondag 28 december 2014 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
sooo, dat is een leefleeftijdsverschil haha. Kun je allemaal dingen kopen voor haar.
was ze gepland?quote:Op zondag 28 december 2014 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff ja wel groot leeftijdsverschil en mn enige broertje is 16 dus wel veel leftijdsverschil
en dat wel ja
Het is maar wat je lelijk vind hequote:Op zondag 28 december 2014 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sooo, dat is een leefleeftijdsverschil haha. Kun je allemaal dingen kopen voor haar.
[..]
britse dames staan bekend om hun lelijkheid toch?
Ik denk het niet. Maar ik gok meer gepland dan ik.quote:Op zondag 28 december 2014 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was ze gepland?
Gekkigheid kent geen tijd.
ik vind ze niet lelijk, maar het schijnt zo te zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is maar wat je lelijk vind he
Er had ooit een dame een crush op mij die sprekend op Jessie J leek. Ik was toen al bezet en zij nu, maar anders... ik hou er wel van dus.
30quote:Op zondag 28 december 2014 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vind ze niet lelijk, maar het schijnt zo te zijn.
Hoe oud ben jij?
Oh klinkt niet zo leuk. Nouja, nu wel beter op je plek?quote:Op zondag 28 december 2014 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar ik gok meer gepland dan ik.
Dus ach.
quote:
en bedankt he.quote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh klinkt niet zo leuk. Nouja, nu wel beter op je plek?
[..]ouwe taart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |