Ja, verassend goed eigenlijk. Echt tof. Veel twists.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Jwt boss boks bots dit dat.
Goede film wel he
verrassendquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, verassend goed eigenlijk. Echt tof. Veel twists.
Zit opzich ook nog wel leuke humor in.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, verassend goed eigenlijk. Echt tof. Veel twists.
En dit.quote:
he wat wie hoe huh?!quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:56 schreef Divje het volgende:
MY EYESnu moet ik dronken worden
en dat kan niet gvd
ga weg jij bent niet welkom hierquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef Mathemaat het volgende:
Ik lurk hier ook af en toe
Ben ik te laat voor het feestje?
Haha! 1 van de 73 is ontmaskerd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef Mathemaat het volgende:
Ik lurk hier ook af en toe
Ben ik te laat voor het feestje?
Zolang ie niks verkeerds doet wel hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga weg jij bent niet welkom hier
ik vind het niet leuk als hij hier postquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zolang ie niks verkeerds doet wel hoor
We minachten niemand hier hequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk als hij hier post
Daar is zo'n knop voor uitgevonden:quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk als hij hier post
Waar woont iequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat als hij mijn persoontje minacht dan!!!!!?!?!?!*!!!!!!
Ik minacht je niet. Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat als hij mijn persoontje minacht dan!!!!!?!?!?!*!!!!!!
Ga Iran ontdekkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:10 schreef Fogel het volgende:
En over Turkije gesproken, dat land komt steeds terug in de zoekacties voor de zomervakantie.
Maar eigenlijk wil ik na twee zomers in Turkije liever wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |