Weet je wat ik zo raar vind? In de tijd van de sjah liepen de vrouwen gewoon in leuke kleding rond. Geen hoofddoek te bekennen. Dit is een stap terug in de tijd en dat vind ik zo jammer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het zijn de regels van het land, wil je het land bezoeken? Prima, maar dan moet je dus je haren bedekken.Snap dat je het niet wil hoor.
Het is verder wel een prachtig mooi land.
De vrouwen lopen er nog steeds in leuke kleding rond? Strakke broeken, leuke topjes die dan over de kont vallen, hoofddoekje los om de hoofd geslagen. Zo lopen de moslima's er niet bij in NL hoor. Het is een islamitisch land en een van hun regels is haren bedekt.. tja. Zo erg vind ik het niet eens, maar das persoonlijk. Ik draag zelf ook geen hoofddoek en was bang dat ik heel strak mn hoofddoek moest dragen, maar kon hem gewoon losjes dragen, dus op mn achterhoofd en klaar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo raar vind? In de tijd van de sjah liepen de vrouwen gewoon in leuke kleding rond. Geen hoofddoek te bekennen. Dit is een stap terug in de tijd en dat vind ik zo jammer.
Maar wat je zegt; het is een prachtig land . Wat ik er van gezien heb op films. Echt schitterend.
Ja hoor. Alleen nu wel baggerdruk, en dat icm top 2000 is geen goeie combi bij mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Mexicano. Fijne Kerst gehad?
Dan ren je jezelf voorbij he?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen nu wel baggerdruk, en dat icm top 2000 is geen goeie combi bij mij
Ik doe geen kut als dat ding op staat, maar ik kan het niet over mn hart verkrijgen om de boel uit te zetten.quote:
Snap ik. Je wilt gewoon niets missen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe geen kut als dat ding op staat, maar ik kan het niet over mn hart verkrijgen om de boel uit te zetten.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Snap ik. Je wilt gewoon niets missen.
ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik sta ook bekend als veelposter deze weken
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik sta ook bekend als veelposter deze weken
Mani89quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie speelt hier het spelletje QuizUp
wat is dat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie speelt hier het spelletje QuizUp
leuk spelletje op tablet en phonequote:
zal 'm zo eens installerenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk spelletje op tablet en phone
kun je quizzen in 600+ categorieën
Heb je al aandelen in een glasfabriek gekocht?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
Ben zó benieuwd hoe Div het doet vanavond.
Truste schatjes en tot morgen
Nee moest dat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je al aandelen in een glasfabriek gekocht?
Ligt aan de barprestatie natuurlijk. Maar handel met voorkennis is verboden, dus misschien maar beter dat je het niet gedaan hebtquote:
Oh zo! Ik denk dat Div het hartstikke goed gaat doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt aan de barprestatie natuurlijk. Maar handel met voorkennis is verboden, dus misschien maar beter dat je het niet gedaan hebt
Nee, serieus, hij doet het vast goed en alle glazen blijven heel
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat het vandaag de derde kerstdag is en ik het stiekem een leuke foto vind:
http://i.imgur.com/KN9mh43.jpg
[..]
De Zonnebloem!Die oudjes drinken veel hoor! En anders eten ze wel advokaatjes.
[..]
Altijd de juiste borrelglaasjes gebruiken! Je wil mensen niet dronkenvoeren toch! Douchse
Morgequote:Op zondag 28 december 2014 09:11 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps, om 5 uur thuis, madam buiten westen, en ik heb geen kater, iets ging niet helemaal god!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |