Vrees dat mijn vrouw dat geen goede optie gaat vinden.quote:
ah joh, jammer wel hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vrees dat mijn vrouw dat geen goede optie gaat vinden.
Op het einde na heb je je wel vermaakt toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:09 schreef Scrummie het volgende:
Toffe film, wel een kut einde. Kan ik niet tegen.
En taalnazi's, daar kan ik nou echt niet tegen he.
Nee hier Div, jij en KB, net.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Op het einde na heb je je wel vermaakt toch?
Kan me niet herinneren dat er taalnazi's in voor kwamen though.
I know. Maar ik speelde ermee in op sommige aliens die werden verastquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hier Div, jij en KB, net.
En ja, toffe film zeker, vond 't echt gaaf.
Ik snappem nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:18 schreef Divje het volgende:
[..]
I know. Maar ik speelde ermee in op sommige aliens die werden verast
Nope. Welkom hier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef Mathemaat het volgende:
Ik lurk hier ook af en toe
Ben ik te laat voor het feestje?
Alien. Vuur. As. Ver-assen.quote:
Ik wil er zelf wel een keer heen, geen probleem. Maar als gezinsvakantie voorlopig niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ah joh, jammer wel hoor
Kwam vorig jaar een grote groep aziaten tegen, maar ook een groep duitsers van middelbare leeftijd en een paar jongeren uit engeland
Iran
Iedereen mag hier posten hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk als hij hier post
straks lopen alle drankjes ook door elkaarquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Alien. Vuur. As. Ver-assen.
Of ik zit ff met een andere film in m'n hoofdloopt soms door elkaar.
Neeee hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
straks lopen alle drankjes ook door elkaar
Echt eens doen. En inderdaad als gezinsvakantie is het toch wel een beetje anders.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik wil er zelf wel een keer heen, geen probleem. Maar als gezinsvakantie voorlopig niet.
prima hoor, jullie nemen me te serieus af en toequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iedereen mag hier posten hoor.
We minachten niemand.
Ik weet niet wanneer ik jou serieus moet nemen of niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt eens doen. En inderdaad als gezinsvakantie is het toch wel een beetje anders.
[..]
prima hoor, jullie nemen me te serieus af en toe
heel vaak gebruik ik een pi, maar wanneer ik dat niet doe betekent het niet dat ik serieus ben ook. Lastig. Weet het zelf niet eens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ik jou serieus moet nemen of niet.
Gewoon voor elke serieuze post: 'ik ben serieus:' typen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heel vaak gebruik ik een pi, maar wanneer ik dat niet doe betekent het niet dat ik serieus ben ook. Lastig. Weet het zelf niet eens.
Stel he, dat ik naar Iran zou willen. Moet ik dan een hoofddoek om?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heel vaak gebruik ik een pi, maar wanneer ik dat niet doe betekent het niet dat ik serieus ben ook. Lastig. Weet het zelf niet eens.
Awwwquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat is verplicht daar. Maar de meeste vrouwen hebben de hoofddoek om hun hoofd gegooid, als je Googlet op "iranian hijab style" zie je de stijl een beetje.. gewoon losjes om het hoofd is al voldoende.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stel he, dat ik naar Iran zou willen. Moet ik dan een hoofddoek om?
Werkse!! Veel plezierrr hovj xxoxoxquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Awwwdas ook wel weer cute eiglijks
Maar, bazen & bazinnen.
Ik ga richting de kroeg/club. Fijne avond nog allemaal!
Hou van jullie. xoxoxox
Dan ga ik niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat is verplicht daar. Maar de meeste vrouwen hebben de hoofddoek om hun hoofd gegooid, als je Googlet op "iranian hijab style" zie je de stijl een beetje.. gewoon losjes om het hoofd is al voldoende.
Werk ze en maak ze gek daar! Gaat lukkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Awwwdas ook wel weer cute eiglijks
Maar, bazen & bazinnen.
Ik ga richting de kroeg/club. Fijne avond nog allemaal!
Hou van jullie. xoxoxox
Zoiets wil ik alleen als ik daar zelf voor kies. Niet omdat een stel mannen dat me verplichten.quote:
Thanks uuquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Werkse!! Veel plezierrr hovj xxoxox
Bedankt en ga m'n best doen! Eerst een paar red bull tanken en dan buffelenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Werk ze en maak ze gek daar! Gaat lukken
Het zijn de regels van het land, wil je het land bezoeken? Prima, maar dan moet je dus je haren bedekken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoiets wil ik alleen als ik daar zelf voor kies. Niet omdat een stel mannen dat me verplichten.
Weet je wat ik zo raar vind? In de tijd van de sjah liepen de vrouwen gewoon in leuke kleding rond. Geen hoofddoek te bekennen. Dit is een stap terug in de tijd en dat vind ik zo jammer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het zijn de regels van het land, wil je het land bezoeken? Prima, maar dan moet je dus je haren bedekken.Snap dat je het niet wil hoor.
Het is verder wel een prachtig mooi land.
De vrouwen lopen er nog steeds in leuke kleding rond? Strakke broeken, leuke topjes die dan over de kont vallen, hoofddoekje los om de hoofd geslagen. Zo lopen de moslima's er niet bij in NL hoor. Het is een islamitisch land en een van hun regels is haren bedekt.. tja. Zo erg vind ik het niet eens, maar das persoonlijk. Ik draag zelf ook geen hoofddoek en was bang dat ik heel strak mn hoofddoek moest dragen, maar kon hem gewoon losjes dragen, dus op mn achterhoofd en klaar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo raar vind? In de tijd van de sjah liepen de vrouwen gewoon in leuke kleding rond. Geen hoofddoek te bekennen. Dit is een stap terug in de tijd en dat vind ik zo jammer.
Maar wat je zegt; het is een prachtig land . Wat ik er van gezien heb op films. Echt schitterend.
Ja hoor. Alleen nu wel baggerdruk, en dat icm top 2000 is geen goeie combi bij mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Mexicano. Fijne Kerst gehad?
Dan ren je jezelf voorbij he?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen nu wel baggerdruk, en dat icm top 2000 is geen goeie combi bij mij
Ik doe geen kut als dat ding op staat, maar ik kan het niet over mn hart verkrijgen om de boel uit te zetten.quote:
Snap ik. Je wilt gewoon niets missen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe geen kut als dat ding op staat, maar ik kan het niet over mn hart verkrijgen om de boel uit te zetten.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Snap ik. Je wilt gewoon niets missen.
ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik sta ook bekend als veelposter deze weken
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik sta ook bekend als veelposter deze weken
Mani89quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie speelt hier het spelletje QuizUp
wat is dat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie speelt hier het spelletje QuizUp
leuk spelletje op tablet en phonequote:
zal 'm zo eens installerenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk spelletje op tablet en phone
kun je quizzen in 600+ categorieën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |