Heb je al aandelen in een glasfabriek gekocht?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
Ben zó benieuwd hoe Div het doet vanavond.
Truste schatjes en tot morgen
Nee moest dat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je al aandelen in een glasfabriek gekocht?
Ligt aan de barprestatie natuurlijk. Maar handel met voorkennis is verboden, dus misschien maar beter dat je het niet gedaan hebtquote:
Oh zo! Ik denk dat Div het hartstikke goed gaat doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt aan de barprestatie natuurlijk. Maar handel met voorkennis is verboden, dus misschien maar beter dat je het niet gedaan hebt
Nee, serieus, hij doet het vast goed en alle glazen blijven heel
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat het vandaag de derde kerstdag is en ik het stiekem een leuke foto vind:
http://i.imgur.com/KN9mh43.jpg
[..]
De Zonnebloem!Die oudjes drinken veel hoor! En anders eten ze wel advokaatjes.
[..]
Altijd de juiste borrelglaasjes gebruiken! Je wil mensen niet dronkenvoeren toch! Douchse
Morgequote:Op zondag 28 december 2014 09:11 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps, om 5 uur thuis, madam buiten westen, en ik heb geen kater, iets ging niet helemaal god!
Geen kater is wat mij betreft juist positiefquote:Op zondag 28 december 2014 09:11 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps, om 5 uur thuis, madam buiten westen, en ik heb geen kater, iets ging niet helemaal god!
Es tut mir leit?quote:
Goed bezig!quote:Op zondag 28 december 2014 07:07 schreef Divje het volgende:
Hai
Ik denk dat m'n mixjes wel goed zijn gegaan, en shotjes ook
Waar vooral op gelet werd was (denk ik) m'n spontaniteit, en sorft of het omgaan met klanten.
Als ik ergens een schijthekel aan heb is het wel interactie met mensnen die drank willen
Mezelf dus![]()
Maar! Geen glazen kapot! En met een gigantische kater thuis gekomen
Ging wel goed, sort ofcollega's die jou normaal drank schenken zijn heel anders dan als je het zelf moet doen. Leuk
Goedemorgen en slaap lekker
Ja, het is prachtig weer. Zeker vergeleken met gisteren. Je moet buiten zeker goed uitkijken het is spekglad.quote:Op zondag 28 december 2014 07:32 schreef rmrt2010 het volgende:
Moggu allemaal. Alles wel?
Uitkijken als je naar buiten gaat want het heeft aardig gevroren en alle ijs die gisteren nog zacht was en waar je doorheen kon banjeren i.c.m.de dooi,is nu keihard en verraderlijk glad.
Div! Held!quote:Op zondag 28 december 2014 07:07 schreef Divje het volgende:
Hai
Ik denk dat m'n mixjes wel goed zijn gegaan, en shotjes ook
Waar vooral op gelet werd was (denk ik) m'n spontaniteit, en sorft of het omgaan met klanten.
Als ik ergens een schijthekel aan heb is het wel interactie met mensnen die drank willen
Mezelf dus![]()
Maar! Geen glazen kapot! En met een gigantische kater thuis gekomen
Ging wel goed, sort ofcollega's die jou normaal drank schenken zijn heel anders dan als je het zelf moet doen. Leuk
Goedemorgen en slaap lekker
Dat lijkt mij ook top. Tot 5 uur doorzakken en vervolgens zo fris als een hoentje opstaanquote:Op zondag 28 december 2014 10:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen kater is wat mij betreft juist positief
Inderdaad, die tijd ligt ver achter mequote:Op zondag 28 december 2014 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook top. Tot 5 uur doorzakken en vervolgens zo fris als een hoentje opstaan
Goedemorgen mevrouw Lavender.quote:Op zondag 28 december 2014 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat plechtig.
Ook een goedemorgen meneer Scrum
Oh wat een pech, het zet toch door dusquote:Op zondag 28 december 2014 11:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw Lavender.
Heeft u een goede nachtrust gehad?
Ik werd mega verkouden wakker dus ochtendhumeurtje.
Mooie coctail maken met antihistamine en antiemeticum en dan heb je voornamelijk last van slaapgebrekquote:Op zondag 28 december 2014 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook top. Tot 5 uur doorzakken en vervolgens zo fris als een hoentje opstaan
Gelukkig is her zondagquote:Op zondag 28 december 2014 11:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat een pech, het zet toch door dus![]()
Bank, dekentje, thee en paracetamol. Hopelijk kun je het nog de kop indrukken voor woensdag Scrum .
Ja, heerlijk geslapen en vannacht niet op ONZ rondgehangen
Haha ja. Of speedquote:Op zondag 28 december 2014 11:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooie coctail maken met antihistamine en antiemeticum en dan heb je voornamelijk last van slaapgebrek
Ik kom eigenlijk nooit op ONZ maar gisternacht was het een uitkomst. En nog hartstikke gezellig ook.quote:Op zondag 28 december 2014 11:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig is her zondag.
En mooi! Elke nacht avonturen op ONZ is ook niet goed.
Ja, dan ben je dat gevoel van slaapgebrek ook wel kwijt. Alleen is speed niet legaal verkrijgbaarquote:
Vraag maar aan Herman Broodquote:Op zondag 28 december 2014 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan komt toch vroeg of laat de man met de hamer
Ik denk dat hij het langer volgehouden had als hij zijn 'normale' levensstijl had aangehouden.quote:Op zondag 28 december 2014 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vond ik toch wel grappig, zijn eerste nuchtere beslissing was meteen een fatale
Ach, wat een zware tijd voor je Vance. Sterkte . Ik hoop dat het morgen een mooie plechtigheid wordt.quote:Op zondag 28 december 2014 13:28 schreef Vance het volgende:
Maandag moeten wij mijn moeder goodbye zeggen.
en ik blijf dit als maar in mijn hoofd hebben...
2 meisjes op het strand.
Doeg
Sterkte!quote:Op zondag 28 december 2014 13:28 schreef Vance het volgende:
2 meisjes op het strand.
Doeg
sterkte en gecondoleerdquote:Op zondag 28 december 2014 13:28 schreef Vance het volgende:
2 meisjes op het strand.
Doeg
dank je. nu ik wat minder weeg voel ik me ook beter hehe.quote:Op zondag 28 december 2014 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zozo Sara. Ziet er goed uit. En wat een mooie ketting
Gelukkig. Irritante man vind ik dat.quote:Op zondag 28 december 2014 13:38 schreef Molurus het volgende:
De vrolijke supermarktmanager van de AH reclames stopt ermee.
Reclame is altijd irritant.quote:Op zondag 28 december 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig. Irritante man vind ik dat.
Weet niet voeg me toequote:Op zondag 28 december 2014 12:37 schreef Scrummie het volgende:
Maar inso, heb dat quizup ofzo geinstalleerd, maar ingelogt met Facebook, wat is dan mijn username?
dank, zal ff doenquote:Op zondag 28 december 2014 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet voeg me toe
Winsomniac heet ik
Muziek kan zo helpen bij het verwerken van verdrietquote:Op zondag 28 december 2014 14:03 schreef Vance het volgende:
Jonge Jonge wat is dat goed!
Ik heb ook een boss Me50 maar ik kan absoluut Niet wat daar gebeurd.
ik weet het, het is een herhaling van maar jemig... wat is dat goed!
Ja je fb naam gok ikquote:Op zondag 28 december 2014 14:13 schreef Scrummie het volgende:
Inso, kn jij nu zien wat mijn usernname is?
Done zoals je merktequote:Op zondag 28 december 2014 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders moet je even account maken zonder fb
Origineel hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 15:01 schreef Scrummie het volgende:
Voor het geval hier nog meer mensen QuizUp hebben: Scrummie is mijn naam.
Tnx. Was best een werk dus hoop dat ze smaken.quote:Op zondag 28 december 2014 17:53 schreef Scrummie het volgende:
Smakelijk B!
Ik moet de deur weer uit gvd, groente op.
Wat heb je ze mooi gedraaid Bquote:Op zondag 28 december 2014 17:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx. Was best een werk dus hoop dat ze smaken.
Wa voor groente?
Ik oefen al jaren in het kleine kamertje.quote:
Oefening baart kunstquote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik oefen al jaren in het kleine kamertje.
Maar de laatste is het mooist. Oefenen helpt.
Jij wel eens gedaan L?
B zit in de midlifecrisis en begint met bakken.
Ook brood gemaakt. Helemaal kut uit de broodbakmachine.
Maar uit de oven? Tering wat lekker.
Ze rijzen nog.quote:Op zondag 28 december 2014 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oefening baart kunst![]()
Ik vind brood uit zo'n machine ook helemaal niet lekker en het ziet er niet uit ook. Maar dat kan ook aan mijn bakkunst gelegen hebben natuurlijk![]()
Nu ik die broodjes van jou zo zie denk ik dat ik het ook eens ga proberen, zo in de oven.
Ruikt zeker al heerlijk?
Groene groentequote:Op zondag 28 december 2014 17:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx. Was best een werk dus hoop dat ze smaken.
Wa voor groente?
quote:Op zondag 28 december 2014 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar natuurljk! Hak hak, snipper snipper, rook rook.
Niets mis mee tochquote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Gister te veel gedaan....nou ja te veel...valt mee maar wou alleen maar bankhangen en pokeren.
Gooi er een leuke anekdote in.quote:Op zondag 28 december 2014 19:08 schreef Scrummie het volgende:
Het is hier wel een dooie bedoeling hoor.
er was eens een kb. die deed meequote:Op zondag 28 december 2014 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gooi er een leuke anekdote in.
ga je nog naar je club?quote:Op zondag 28 december 2014 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
binnekort voor het eerst in lange tijd in nederland
gekkenhuis
Nee man zal bliksembezoek worden, mn zusje wordt geboren maar heb egwoon school en werk dus wordt echt gekkenwerk ben ik bangquote:
Ja 13 dollarquote:Op zondag 28 december 2014 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets mis mee toch. Bankhangen = altijd goed, pokeren als je wint
ah gefeliciteerd alvast manquote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee man zal bliksembezoek worden, mn zusje wordt geboren maar heb egwoon school en werk dus wordt echt gekkenwerk ben ik bang
maar denk dat ik aan het einde van seizoen nog wel keer ga
lekker op vakkie z4
Bedanktquote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ah gefeliciteerd alvast mantof.
maar jij woont echt in engeland he? ik wou dat ook heel lang
ah tof. puur door je vrouw toch? of zelf ook al binding met engeland?quote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedanktwel spannend vind ik het
en ja. southampton
Ik ben 50% Engels dus het was wel makkelijker voor mijquote:Op zondag 28 december 2014 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ah tof. puur door je vrouw toch? of zelf ook al binding met engeland?
ik wil wel weten waar ik aan mee doe alvorens ik daadwerkelijk meedoequote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
er was eens een kb. die deed mee
waarmee? geen idee.
div was er ook, die deed ook mee
waarmee? geen idee.
en toen was ik er klaar mee.
wat leuk, hahaquote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee man zal bliksembezoek worden, mn zusje wordt geboren maar heb egwoon school en werk dus wordt echt gekkenwerk ben ik bang
maar denk dat ik aan het einde van seizoen nog wel keer ga
lekker op vakkie z4
Woah, looking good!quote:
20quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat leuk, hahahoe oud ben jij? Ik was 16 toen mn jongste broertje geboren werd.
aaaah kijk. halve brit, jij word ook met de post cooler he.quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben 50% Engels dus het was wel makkelijker voor mijEn veel familie hier.
sooo, dat is een leefleeftijdsverschil haha. Kun je allemaal dingen kopen voor haar.quote:
britse dames staan bekend om hun lelijkheid toch?quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
aaaah kijk. halve brit, jij word ook met de post cooler he.
ik kom wel eens langs daar, moet jij mij een mooie britse dame regelen voor een date.
pff ja wel groot leeftijdsverschil en mn enige broertje is 16 dus wel veel leftijdsverschilquote:Op zondag 28 december 2014 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
sooo, dat is een leefleeftijdsverschil haha. Kun je allemaal dingen kopen voor haar.
was ze gepland?quote:Op zondag 28 december 2014 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff ja wel groot leeftijdsverschil en mn enige broertje is 16 dus wel veel leftijdsverschil
en dat wel ja
Het is maar wat je lelijk vind hequote:Op zondag 28 december 2014 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sooo, dat is een leefleeftijdsverschil haha. Kun je allemaal dingen kopen voor haar.
[..]
britse dames staan bekend om hun lelijkheid toch?
Ik denk het niet. Maar ik gok meer gepland dan ik.quote:Op zondag 28 december 2014 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was ze gepland?
Gekkigheid kent geen tijd.
ik vind ze niet lelijk, maar het schijnt zo te zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is maar wat je lelijk vind he
Er had ooit een dame een crush op mij die sprekend op Jessie J leek. Ik was toen al bezet en zij nu, maar anders... ik hou er wel van dus.
30quote:Op zondag 28 december 2014 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vind ze niet lelijk, maar het schijnt zo te zijn.
Hoe oud ben jij?
Oh klinkt niet zo leuk. Nouja, nu wel beter op je plek?quote:Op zondag 28 december 2014 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar ik gok meer gepland dan ik.
Dus ach.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |