Heerlijk man, die schaamteloze zelfbevlekking.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Divje het volgende:
Al die veren in onze kontvoel me net een pauw.
Wil ook wel iemand anders bevlekken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerlijk man, die schaamteloze zelfbevlekking.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Wil ook wel iemand anders bevlekken.
Oh? Wie dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Wil ook wel iemand anders bevlekken.
Met die naam kan het al niet mis gaan! Even downloaden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Scrummie het volgende:
Vond Divergent trouwens ook een toffe film dit jaar
quote:
Lijkt beetje (mijn mening) op Hunger Games, maar dan anders. Ofzo. Ofzo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Met die naam kan het al niet mis gaan! Even downloaden.
[..]
I'd never. Kern van waarheid is hard in deze.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:38 schreef Scrummie het volgende:
Door jullie moet ik ineens denken aan een scene uit "There's something about Mary" met Cameron Diaz, als die gozer op hun date gaat, ervoor. "Never go out with a loaded gun".
Oh, dat vond ik op Jennifer Lawrence na niet zo'n leuke filmquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt beetje (mijn mening) op Hunger Games, maar dan anders. Ofzo. Ofzo.
had de hele dag al moeite met zitten, weet nu eindelijk waarom!quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Divje het volgende:
Al die veren in onze kontvoel me net een pauw.
is that....... hairgell?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:38 schreef Scrummie het volgende:
Door jullie moet ik ineens denken aan een scene uit "There's something about Mary" met Cameron Diaz, als die gozer op hun date gaat, ervoor. "Never go out with a loaded gun".
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
had de hele dag al moeite met zitten, weet nu eindelijk waarom!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wreck it Ralph is de beste film ooit.
Die ken ik dus nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HOAX!!, The room is de beste film ooit!quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wauw.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
HOAX!!, The room is de beste film ooit!
this is why!
Heb het idee dat ik 'm al gezien heb nu.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Must see..
honest trailer is awesome!
Ze vinden lang haar mooier. Heb nu lang golvend haar. Dit is wel een drastische verandering dan, zegmaar. En nee hoor, zo erg laat ik me niet beïnvloeden. Was gewoon opvallend.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:06 schreef Scrummie het volgende:
maareh, KB, als je omgeving zegt dat je in het kanaal moet springen, doe je dat ook? En waarom vinden ze het niets? Wat is je stijl nu?
Donker of licht?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze vinden lang haar mooier. Heb nu lang golvend haar. Dit is wel een drastische verandering dan, zegmaar. En nee hoor, zo erg laat ik me niet beïnvloeden. Was gewoon opvallend.
meer moeite moet je echt niet in de film steken, en die lui van honest trailer hebben het vaak een hele goeie kijk op een film..quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb het idee dat ik 'm al gezien heb nu.
Moet ook niet, maar ja, donker en lang is meestal wel mooi. Maar niet mooier ofzo natuurlijk. Wel eens kort(er) gehad? Kort moet wel bij je gezicht passen denk ik. Ik zie soms meiden lopen met kort haar... man, net kerels soms.quote:
Raar is leuk, gewoon dat is zo saai.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zou ook wel beetje raar zijn ja.
Die link van jou is toch van CinemaSins en niet Honest Trailer? Of zijn dat dezelfde gasten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
meer moeite moet je echt niet in de film steken, en die lui van honest trailer hebben het vaak een hele goeie kijk op een film..
Brrrrquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet ook niet, maar ja, donker en lang is meestal wel mooi. Maar niet mooier ofzo natuurlijk. Wel eens kort(er) gehad? Kort moet wel bij je gezicht passen denk ik. Ik zie soms meiden lopen met kort haar... man, net kerels soms.
WAARHEID!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Raar is leuk, gewoon dat is zo saai.
Keer het om, geef de boel een draai.
Raar is leuk, gewoon dat is zo saai.
Aap niet na, je bent geen papagaai.
Klein Orkest
Dan gaat bij mij het tokkie alarm afquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:17 schreef Divje het volgende:
[..]
BrrrrOf vrouwen met opgeschoren zijkantjes
Nee, heb nooit zo kort gehad (ja toen ik 3-4 was)quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet ook niet, maar ja, donker en lang is meestal wel mooi. Maar niet mooier ofzo natuurlijk. Wel eens kort(er) gehad? Kort moet wel bij je gezicht passen denk ik. Ik zie soms meiden lopen met kort haar... man, net kerels soms.
Cute dan. Gewoon doen!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, heb nooit zo kort gehad (ja toen ik 3-4 was)
Heb een smal gezicht, denk dat dat wel erbij past.. soms verdwijnt mn gezicht door mn bos haar zegmaar. Gaat wel fris staan bij me![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Cute dan. Gewoon doen!
Maar jij bent dus Turks he? Toch?
Te erg iddquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan gaat bij mij het tokkie alarm af
Absoluut niet Turks!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Cute dan. Gewoon doen!
Maar jij bent dus Turks he? Toch?
Hier in het dorp lopen er zoveel van rond.. of dames die ik van vroeger van school ken, toen echt mooie meiden, en dan nu zo'n kort opgeknipt rot kapsel, totaal inspiratieloos, kleren aan waarbij alles langs elkaar heen slobbert. Man man man, ik wou dat ik in het Westen geboren was (Rotterdam natuurlijk, wereldstad, mooiste stad, de enige echte stadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |