Goed bezig hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja hoop dat het me staat
Ik ga mn vlecht doneren jatog
ik durf geen afspraak te maken bij de kapsterquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed bezig hoor
Pics met nieuwe kapsel zijn nu wel een vereiste.
Wil ik wel voor je doen hoor. Geef maar een kapper door en je naam.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik durf geen afspraak te maken bij de kapster![]()
#belautist
ik hou van mensen als jij he.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wil ik wel voor je doen hoor. Geef maar een kapper door en je naam.
Haha, waarom?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik hou van mensen als jij he.
Oh zo. Nouja, ik vind het schattigquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat ik bellen haat en mensen die willen bellen voor mij vind ik geweldiglief
Leuk is ie he?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik hou van mensen als jij he.
Ik denk dan altijd maar terug aan vroeger in de aldi. Allemaal volle karren op de koopavonden of zaterdag. Rijen tot achter in de winkel. Al die mensen die cheques uit schreven.quote:
ja hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi Tjacka leuke verjaardag gehad?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is het toch een knappe meid.
Bazen en de LavGodin. We all bow to you!quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk is ie he?
Scrumbaas.
Zitten hier alleen maar bazen.
Henkie mis ik nog de laatste tijd.
Ja.quote:
Pak een wereldbol, draai hem, en prikken maar!quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.
Dublin is ook ziek goedkoop met vliegen nu weet ik het helemaal niet meer.
wel een ideequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pak een wereldbol, draai hem, en prikken maar!
Henkie94?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk is ie he?
Scrumbaas.
Zitten hier alleen maar bazen.
Henkie mis ik nog de laatste tijd.
quote:
Hoi henkie leuke kerst gehad?quote:
Hoe schrijf je zijn naam ook alweer? HenKie toch? lézen Lavquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Hoi henkie leuke kerst gehad?
heknie is al maand niet online gweest![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe schrijf je zijn naam ook alweer? HenKie toch? lézen Lav![]()
Ja prima Kerst guyvie. Jij ook?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:09 schreef theguyver het volgende:
[..]ow verrek, typtyfus!
Leuke kerst gehad lavje?
waarom ligt hier nog geen sneeuw
Doen doen doenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga dit kapsel ook nemen
Nee, helaas niet. Dortmund staat nog op de planning, maar dat staat ie al 2 jaar ofzo. M'n ex dr zus had een Dortmund supporter als vriendje, dus toen had ik kaartjes binnen handbereik. Nu is dat lastiger.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:24 schreef Tjacka het volgende:
Scrummie ben jij wel eens naar een club in Duitsland geweest?
Wat een lul.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
Bijna een deuk in mijn auto gereden door een dikke SUV
Alleen de spiegel staat scheef dus het valt mee. Hij sneed me voor een parkeerplaatsquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een lul.
Of nee, want dan had je er nog wat aan.
Voor een parkeerplaats ook nog ... gruwelijke hekel aan die mensen. Wacht gewoon op je beurt. Had net exact hetzelfde alleen geen schade. Gelukkig is kerst voorbij dus je mag lekker los gaan weer op iedereenquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen de spiegel staat scheef dus het valt mee. Hij sneed me voor een parkeerplaats![]()
Ik heb een paar niet echte kerstgedachten tegen hem uitgesproken
Het mooiste was nog dat hij er niet op paste met die grote bak, moest ik wel om lachenquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor een parkeerplaats ook nog ... gruwelijke hekel aan die mensen. Wacht gewoon op je beurt. Had net exact hetzelfde alleen geen schade. Gelukkig is kerst voorbij dus je mag lekker los gaan weer op iedereen.
NIET ZIEK WORDEN NET VOOR OUD EN NIEUWquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:40 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga de kachel zo op standje 10 zetten, een deken overdoen, en lekker niksen de rest van de dag. Begin voor de 650053250523523e keer verkouden te worden en dat wil. ik. niet.
Hahaha, dat zijn dan de leuke binnenpretjes hequote:Op zaterdag 27 december 2014 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het mooiste was nog dat hij er niet op paste met die grote bak, moest ik wel om lachen
Jammer dat ze nooit samen spelen met HSV.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Dortmund staat nog op de planning, maar dat staat ie al 2 jaar ofzo. M'n ex dr zus had een Dortmund supporter als vriendje, dus toen had ik kaartjes binnen handbereik. Nu is dat lastiger.
St. Pauli schijnt een aanrader te zijn trouwens, qua supporters enzo.
Jazeker, was weer AWESOME!!quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja prima Kerst guyvie. Jij ook?
Vertel eens, staat je huis nog overeind na de invasie van gisteren? Nog bizarre dingen gebeurd?
Ik woon niet vlakbij dus luister naar mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen in mn omgeving zegt nee.
en naar mij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik woon niet vlakbij dus luister naar mij
Altijd luisteren naar deze grote baas.quote:
Ik vond 'm wel leukquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:31 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga zo Edge of Tomorrow kijken. Goeie film?
Mooi zoquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel leukEnneh, Emily Blunt ook zo'n mooie dame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |