Hoi nachtbraker.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Nog ff B en je kan dit gaan doen:
Hier alleen maar een natte bende met een verdwaalde sneeuwvlok. Ik wil sneeuw
Oh dat zou mooi zijn!quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi nachtbraker.
Als ik de sneeuwradar mag geloven draait die wolk boven Nederland en krijgen we straks weer een pak. Sneeuwt overigens nog steeds.
Na een witte kerst nu buiten ook wit.
Ook al een witte kerst gehad L?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh men wat een nacht. Ik was gewoon klaarwakker en gelukkig was er een topic op ONZ waar de slapelozen (en nuttelozen) van de nacht zich konden meldenWerd nog gezellig ook
Wit in de zin van sneeuw B?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ook al een witte kerst gehad L?
En wat staat er heel hoog, of mag ik dat niet vragen? Iets met eten en voetbal gok ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:09 schreef Tarado het volgende:
Goeiemorgen![]()
zaken die heel laag op mijn verlanglijstje staan zijn: kerst en sneeuw
Je mag alles vragenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat staat er heel hoog, of mag ik dat niet vragen? Iets met eten en voetbal gok ik.
Cultuur, lekker eten, en lekker weer magquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat versta je onder tof?
Wat wil je er doen/zien?
Reis naar een plek waar sneeuw ligt, wel de lusten, niet de lasten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Plus de dreumes wil graag sleetje rijden
Klinkt als Valencia, eventueel Rome.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Cultuur, lekker eten, en lekker weer mag
Donetskquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Cultuur, lekker eten, en lekker weer mag
Romequote:Op zaterdag 27 december 2014 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Reis naar een plek waar sneeuw ligt, wel de lusten, niet de lasten.
[..]
Klinkt als Valencia, eventueel Rome.
Gezellig tussen de rebellen?quote:
Als het goed is ben ik er over een week of 6 weer een (halve) dag. Maar ik probeer er een weekend van te maken (en daarvoor moet ik een van mijn kinderen overtuigen dat alleen vliegen -met overstap- helemaal niet eng is, anders krijg ik dat er niet doorquote:
Wauw ook prima ideequote:Op zaterdag 27 december 2014 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Reis naar een plek waar sneeuw ligt, wel de lusten, niet de lasten.
[..]
Klinkt als Valencia, eventueel Rome.
ziekelijk hè.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef Divje het volgende:
Gone Girl is wel een meesterwerkje trouwens
Vond je ja? Vond hem matig, heel voorspelbaar, terwijl ik normaal gesproken dat soort films geweldig vind. Zal wel aan mij liggen dusquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef Divje het volgende:
Dat vond ik nog wel meevallen eigenlijkquote:
Ieder z'n eigen mening jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vond je ja? Vond hem matig, heel voorspelbaar, terwijl ik normaal gesproken dat soort films geweldig vind. Zal wel aan mij liggen dus
Had Lucy van de week gezien, die vond ik wel lekker wegkijken. Ook niets bijzonders, maar lekkere film. Scarlett![]()
was je die al nioet vorige week al aan het kijken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef Divje het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:20 schreef Scrummie het volgende:
Hier blijft gewoon niets liggen qua sneeuw. Bah. Had me er zoveel van voorgesteld.
Ik ga een hoekje in huilen.
Bleef maar uitstellen. Gister was ik zo brak dat ik er maar een film dag van heb gemaaktquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
was je die al nioet vorige week al aan het kijken?
[..]hier ligt ook niks, je bent niet de enige..
Heb hier heel sippe miep die al graag een Olaf na wou bouwen!
Nee het zuiden heeft alles gekregen geloof ik. Maar goed, kan nog komen deze winter.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
was je die al nioet vorige week al aan het kijken?
[..]hier ligt ook niks, je bent niet de enige..
Heb hier heel sippe miep die al graag een Olaf na wou bouwen!
Ach, met een blowtje zal die mss wel leuk zijn. Zo flauw allemaal.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga niet eens een poging wagen met The Interview. Zo niet mijn ding, dat soort 'humor'
Dat zou kunnen idd, maar ga het niet eens proberenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ach, met een blowtje zal die mss wel leuk zijn. Zo flauw allemaal.
Jim Carreyquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen idd, maar ga het niet eens proberen.
Ik kan ook niet lachen om Jim Carrey bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:48 schreef Tarado het volgende:
Team America zullen ze niet overtreffen
Die was dan wel briljantquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:48 schreef Tarado het volgende:
Team America zullen ze niet overtreffen
Ik download gewoon wat me leuk lijkt. Gewoon film aanzetten en kijken wat het is. Als ie me nog niet aanspreekt na een half uur gaat ie in de prullenbak en pak ik een nieuwequote:Op zaterdag 27 december 2014 12:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb de laatste tijd wel moeite met films kijken. Heb er wel zin in, maar kan nooit een keuze maken. Twijfel altijd te erg of de film wel de moeite waard is en zit dan eindeloos te zoeken naar een film die mogelijk wel de moeite waard kan zijn maar vervolgens haak ik af omdat ik geen keuze kan maken. Hoe doen jullie dat? Gewoon kiezen en kijken en hopen op het beste?
Dat is wel een goeie, ik doe juist wel die trailers, en ben dan vaak veel te kritisch. "Oh, dat is niet mooi, NEXT".quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik download gewoon wat me leuk lijkt. Gewoon film aanzetten en kijken wat het is. Als ie me nog niet aanspreekt na een half uur gaat ie in de prullenbak en pak ik een nieuwe
Al zijn er de laatste periode wel weinig goede films heb ik het idee.
Oja en ik kijk nóóit trailers. Lees alleen dat kleine stukje tekst op IMDB.
Scarlett is wel echt een babe he jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:55 schreef Divje het volgende:
Ligt er ook aan wat voor acteurs mee spelen eigenlijk.
Als ik bv. James Franco zie staan kijk ik 'm niet meer na gisteren
Maar films met Brad Pitt, of Mark Wahlberg kijk ik altijd wel. Of Scarlett idd
Denzel iddquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Scarlett is wel echt een babe he ja.
Brad is ook baas ja, of Wahlberg ook. Vind Denzel Washington ook altijd tof. En Edward Norton.
bazinquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga dit kapsel ook nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |