Hoi nachtbraker.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Nog ff B en je kan dit gaan doen:
Hier alleen maar een natte bende met een verdwaalde sneeuwvlok. Ik wil sneeuw
Oh dat zou mooi zijn!quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi nachtbraker.
Als ik de sneeuwradar mag geloven draait die wolk boven Nederland en krijgen we straks weer een pak. Sneeuwt overigens nog steeds.
Na een witte kerst nu buiten ook wit.
Ook al een witte kerst gehad L?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh men wat een nacht. Ik was gewoon klaarwakker en gelukkig was er een topic op ONZ waar de slapelozen (en nuttelozen) van de nacht zich konden meldenWerd nog gezellig ook
Wit in de zin van sneeuw B?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ook al een witte kerst gehad L?
En wat staat er heel hoog, of mag ik dat niet vragen? Iets met eten en voetbal gok ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:09 schreef Tarado het volgende:
Goeiemorgen![]()
zaken die heel laag op mijn verlanglijstje staan zijn: kerst en sneeuw
Je mag alles vragenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat staat er heel hoog, of mag ik dat niet vragen? Iets met eten en voetbal gok ik.
Cultuur, lekker eten, en lekker weer magquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat versta je onder tof?
Wat wil je er doen/zien?
Reis naar een plek waar sneeuw ligt, wel de lusten, niet de lasten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Plus de dreumes wil graag sleetje rijden
Klinkt als Valencia, eventueel Rome.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Cultuur, lekker eten, en lekker weer mag
Donetskquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Cultuur, lekker eten, en lekker weer mag
Romequote:Op zaterdag 27 december 2014 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Reis naar een plek waar sneeuw ligt, wel de lusten, niet de lasten.
[..]
Klinkt als Valencia, eventueel Rome.
Gezellig tussen de rebellen?quote:
Als het goed is ben ik er over een week of 6 weer een (halve) dag. Maar ik probeer er een weekend van te maken (en daarvoor moet ik een van mijn kinderen overtuigen dat alleen vliegen -met overstap- helemaal niet eng is, anders krijg ik dat er niet doorquote:
Wauw ook prima ideequote:Op zaterdag 27 december 2014 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Reis naar een plek waar sneeuw ligt, wel de lusten, niet de lasten.
[..]
Klinkt als Valencia, eventueel Rome.
ziekelijk hè.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef Divje het volgende:
Gone Girl is wel een meesterwerkje trouwens
Vond je ja? Vond hem matig, heel voorspelbaar, terwijl ik normaal gesproken dat soort films geweldig vind. Zal wel aan mij liggen dusquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef Divje het volgende:
Gone Girl is wel een meesterwerkje trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |