Het hele eiland valt omquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:18 schreef theguyver het volgende:
[..]kerel is geloof ik zo stoned als wat
Commentaar van gister was zo ongelofelijk slecht ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dacht dat je niet zo bezeten was van het WK heb je de koorts te pakken ja
http://www.dumpert.nl/med(...)entaar_van_jack.html
waarom laten ze Jack niet gewoon weer commentaar geven bij NL 1, nu moet ik de radio er bij aanzetten
Op zich niet bar slecht maar mis beetje geschreeuw en uber fanatiek commentaar zoals wat je op de spaanse tv vaak hoort, Jack doet dat veel beter en mooie opmerkingen er door heen gooie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Commentaar van gister was zo ongelofelijk slecht ook.
ik had voor de wedstrijd mijn woorden terug genomenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dacht dat je niet zo bezeten was van het WK heb je de koorts te pakken ja
http://www.dumpert.nl/med(...)entaar_van_jack.html
waarom laten ze Jack niet gewoon weer commentaar geven bij NL 1, nu moet ik de radio er bij aanzetten
jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had jij ook toen je wakker werd dat je even dacht dat het een mooie droom was?
Neee!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn nichtje van 13 gaat mee
dus maar even niet
7, is nu reclame alleenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
Waar Scrum? RTL4? Had hem op de EO staan
Oh dankje! Zap er meteen naartoequote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
7, is nu reclame alleen. En nog maar 20 minuutjes
quote:
Hoi Henkie. Ja, wat dacht je! We gloeien nog na van gisterenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:18 schreef hENKIE8 het volgende:
wast ik ook weer, wat een nederlands elftal.. ik neem mijn woorden terug!![]()
verder alles goed mensen?
Haha ik ook hoor ! , en nog beetje de andere wedstrijdjes kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Henkie. Ja, wat dacht je! We gloeien nog na van gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |