Jammer dat ze nooit samen spelen met HSV.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Dortmund staat nog op de planning, maar dat staat ie al 2 jaar ofzo. M'n ex dr zus had een Dortmund supporter als vriendje, dus toen had ik kaartjes binnen handbereik. Nu is dat lastiger.
St. Pauli schijnt een aanrader te zijn trouwens, qua supporters enzo.
Jazeker, was weer AWESOME!!quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja prima Kerst guyvie. Jij ook?
Vertel eens, staat je huis nog overeind na de invasie van gisteren? Nog bizarre dingen gebeurd?
Ik woon niet vlakbij dus luister naar mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen in mn omgeving zegt nee.
en naar mij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik woon niet vlakbij dus luister naar mij
Altijd luisteren naar deze grote baas.quote:
Ik vond 'm wel leukquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:31 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga zo Edge of Tomorrow kijken. Goeie film?
Mooi zoquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel leukEnneh, Emily Blunt ook zo'n mooie dame.
Heerlijk man, die schaamteloze zelfbevlekking.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Divje het volgende:
Al die veren in onze kontvoel me net een pauw.
Wil ook wel iemand anders bevlekken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerlijk man, die schaamteloze zelfbevlekking.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Wil ook wel iemand anders bevlekken.
Oh? Wie dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Wil ook wel iemand anders bevlekken.
Met die naam kan het al niet mis gaan! Even downloaden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Scrummie het volgende:
Vond Divergent trouwens ook een toffe film dit jaar
quote:
Lijkt beetje (mijn mening) op Hunger Games, maar dan anders. Ofzo. Ofzo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Met die naam kan het al niet mis gaan! Even downloaden.
[..]
I'd never. Kern van waarheid is hard in deze.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:38 schreef Scrummie het volgende:
Door jullie moet ik ineens denken aan een scene uit "There's something about Mary" met Cameron Diaz, als die gozer op hun date gaat, ervoor. "Never go out with a loaded gun".
Oh, dat vond ik op Jennifer Lawrence na niet zo'n leuke filmquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt beetje (mijn mening) op Hunger Games, maar dan anders. Ofzo. Ofzo.
had de hele dag al moeite met zitten, weet nu eindelijk waarom!quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Divje het volgende:
Al die veren in onze kontvoel me net een pauw.
is that....... hairgell?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:38 schreef Scrummie het volgende:
Door jullie moet ik ineens denken aan een scene uit "There's something about Mary" met Cameron Diaz, als die gozer op hun date gaat, ervoor. "Never go out with a loaded gun".
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
had de hele dag al moeite met zitten, weet nu eindelijk waarom!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wreck it Ralph is de beste film ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |