KlinkerKimKardashianBotsingquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tja tja. Ergens geboren in het midden-oosten, wel.
hahahaha, mocht ik willen!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KlinkerKimKardashianBotsing
1+1=2ditdat
Ze is welquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KlinkerKimKardashianBotsing
1+1=2ditdat
Ik had niet anders van je verwacht, young padawan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze is welhoor.
Ja hoor ja. Maar ik mag dat niet zeggen.
Mocht Div willen bedoel jequote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahaha, mocht ik willen!
Nee, maar dat is waardevolle informatie die ik op prijs stel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wij, want wij zijn de beste. Ook welkom Molurus, wist je al dat je geweldig bent?
Is best bijzonder als ik dat zeg. Maar dat weet ze nog niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht, young padawan.
foto ben wel benieuwd! stuur maar PMquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze is welhoor.
Ja hoor ja. Maar ik mag dat niet zeggen.
Hier hoef je niet bescheiden te blijven MolGodus. Roep het uit, schreeuw het uit!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nee, maar dat is waardevolle informatie die ik op prijs stel.![]()
*zingt 'het is moeilijk bescheiden te blijven'*
Dan moet je bij haar zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
foto ben wel benieuwd! stuur maar PM
Wij allemaal guyvgod. Ook jij. Ja, zelfs El_Matador.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
denk dat ze scrummie en divje bedoeld
Ik had haar fotoboek al gestalked/gevoyeureurrdrdrd maar net als de rest van de Fok! dames te preuts.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
foto ben wel benieuwd! stuur maar PM
Godinflatie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wij allemaal guyvgod. Ook jij. Ja, zelfs El_Matador.
Die zit aan de cola, en die zien we even niet weer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wij allemaal guyvgod. Ook jij. Ja, zelfs El_Matador.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |