KlinkerKimKardashianBotsingquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tja tja. Ergens geboren in het midden-oosten, wel.
hahahaha, mocht ik willen!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KlinkerKimKardashianBotsing
1+1=2ditdat
Ze is welquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KlinkerKimKardashianBotsing
1+1=2ditdat
Ik had niet anders van je verwacht, young padawan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze is welhoor.
Ja hoor ja. Maar ik mag dat niet zeggen.
Mocht Div willen bedoel jequote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahaha, mocht ik willen!
Nee, maar dat is waardevolle informatie die ik op prijs stel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wij, want wij zijn de beste. Ook welkom Molurus, wist je al dat je geweldig bent?
Is best bijzonder als ik dat zeg. Maar dat weet ze nog niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht, young padawan.
foto ben wel benieuwd! stuur maar PMquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze is welhoor.
Ja hoor ja. Maar ik mag dat niet zeggen.
Hier hoef je niet bescheiden te blijven MolGodus. Roep het uit, schreeuw het uit!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nee, maar dat is waardevolle informatie die ik op prijs stel.![]()
*zingt 'het is moeilijk bescheiden te blijven'*
Dan moet je bij haar zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
foto ben wel benieuwd! stuur maar PM
Wij allemaal guyvgod. Ook jij. Ja, zelfs El_Matador.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
denk dat ze scrummie en divje bedoeld
Ik had haar fotoboek al gestalked/gevoyeureurrdrdrd maar net als de rest van de Fok! dames te preuts.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
foto ben wel benieuwd! stuur maar PM
Godinflatie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wij allemaal guyvgod. Ook jij. Ja, zelfs El_Matador.
Die zit aan de cola, en die zien we even niet weer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wij allemaal guyvgod. Ook jij. Ja, zelfs El_Matador.
De illuminati word al bang met al die Goden hier.quote:
wen er maar aan, als je beetje naam hebt hier word je gelijk verafgod!quote:
Power to the people enzo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De illuminati word al bang met al die Goden hier.
One God to rule them all gaat niet meer op; All BNW Gods rule them all.
Dan gaat de champagne over de rand van het glasquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*pets* trilllllllltrilllltrillllltrillll *pets*
En ik maar denken dat polytheïsme grotendeels was uitgestorven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
wen er maar aan, als je beetje naam hebt hier word je gelijk verafgod!
Van het glas, zo de jacuzzi in!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan gaat de champagne over de rand van het glas
Das het betere werkquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van het glas, zo de jacuzzi in!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*pets* trilllllllltrilllltrillllltrillll *pets*
Bazenwerkquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Das het betere werken dan bubbelen met de bubble-butt.
Dat bedenk ik er wel bijquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:33 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
jammer dat dit gifje geen geluid heeft!
Ik heb foto gezien, met pandaquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:35 schreef theguyver het volgende:
Maare divje en scrum, hebben jullie al idee hoe kinky..aka Klinkerbotsing er uit ziet?
Vind kinky wel leuke bijnaam
Geen foto gezien, maar ze is NIET turks, heeft lang donker haar en een fris gezichtje (haar woorden). 22 jaar of iets in die richting, bang voor telefoons, houd van cheesecake en van Divje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:35 schreef theguyver het volgende:
Maare divje en scrum, hebben jullie al idee hoe kinky..aka Klinkerbotsing er uit ziet?
Vind kinky wel leuke bijnaam
Redelijk accuraat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen foto gezien, maar ze is NIET turks, heeft lang donker haar en een fris gezichtje (haar woorden). 22 jaar of iets in die richting, bang voor telefoons, houd van cheesecake en van Divje.
Boeie!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
En ik maar denken dat polytheïsme grotendeels was uitgestorven.
Pas maar op dat de christenen en de moslims het niet horen.
Komt wel weer, zeker hapje eten, mijn meisie wil uit vanavond..quote:
Veel plezier bij Bolke!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Boeie!
BTW ik ben Pastafarian!
[..]
Komt wel weer, zeker hapje eten, mijn meisie wil uit vanavond..FEESCHTEN!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |