Vind het echt tof . Misschien doe je het wel zo goed dat ze je voor vast aan willen nemen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal de uitsmijters waarschuwen.
[..]
Me so happy right now
Chill! Ga te paard!quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef Tjacka het volgende:
Geboekt.
Voor 50 euro een hotel + voetbalwedstrijdjes.
We moeten er alleen nog heen.
waarschuwen waarvoor?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal de uitsmijters waarschuwen.
[..]
Me so happy right now
Ik ga mijn best doenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het echt tof . Misschien doe je het wel zo goed dat ze je voor vast aan willen nemen.
*duimen dus
Dat ze die ene meid met lang donker golvend haar sowieso binnen moeten laten en dat ze me dan een seintje geven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarschuwen waarvoor?
Veel plezier wel!
Hou ook van jou.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goede beschrijving, alleen fris gezicht krijg ik wanneer ik mn nieuwe kapsel heb.Kinky, ja daar hou ik wel van.
linkquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dude ik heb eergisteren een foto geplaatst op fok!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen![]()
[..]
Dat ze die ene meid met lang donker golvend haar sowieso binnen moeten laten en dat ze me dan een seintje geven.
Jij bent Divje, niet Kinky.quote:
het was de panda-foto, maar dan net kerstmutsjes en sterrwn enzulks erop gepaintquote:
Vrogâh, toen ik net 16 was. Zal even weer inkomen worden dus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Haha.
Heb je eerder zulk werk gedaan?
[..]
Jij bent Divje, niet Kinky.![]()
ik heb ooit een kloon aangemaakt genaamd Klinky, maar ben het wachtwoord kwijt
Oooohhh. Cute.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het was de panda-foto, maar dan net kerstmutsjes en sterrwn enzulks erop gepaint![]()
Haha, dat wordt nog eens wat! Ben vorig jaar een week als vrijwilliger meegeweest op een vaarvakantie en moest de hele week achter de bar staan. Biertjes tappen, en alles wat erbij hoort.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Vrogâh, toen ik net 16 was. Zal even weer inkomen worden dus.
En lees zijn beschrijving nog eens
Kinky is ook goed hoor
Vaarvakantie met "De Zuipschuit"?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, dat wordt nog eens wat! Ben vorig jaar een week als vrijwilliger meegeweest op een vaarvakantie en moest de hele week achter de bar staan. Biertjes tappen, en alles wat erbij hoort.Jagermeister gewoon inschenken zonder zo'n speciaal borrelglaasje te gebruiken, echt heb bizarre fouten gemaakt toen
Wiens beschrijving lezen?
Scrummie's beschrijvingquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, dat wordt nog eens wat! Ben vorig jaar een week als vrijwilliger meegeweest op een vaarvakantie en moest de hele week achter de bar staan. Biertjes tappen, en alles wat erbij hoort.Jagermeister gewoon inschenken zonder zo'n speciaal borrelglaasje te gebruiken, echt heb bizarre fouten gemaakt toen
Wiens beschrijving lezen?
Nou vooruit, omdat het vandaag de derde kerstdag is en ik het stiekem een leuke foto vind:quote:
De Zonnebloem!quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Scrummie's beschrijvingDie klopt volgens jou. Ja.
Haha, dat is wel lachenach, ik zal ook wel fouten maken. Zoals teveel Beerenburg in een Beerenburg-Cola ofzo, maar dat vinden klanten meestal niet erg
Hoop niet dat er mensen zijn die van die obscure mix-drankjes willen. Dan krijgen ze 100% het verkeerde.
Nu ff douchen.
Tegen wie is dit?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
en omdat je het zo lief vroeg, met je hoofd.
ja tegen jouquote:
Sorry hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja tegen joumet je link link link
Ja het is wel mooi, maar zit al jaren in mn hoofd dat ik het zo kort wil knippen... en wil dan wel de lange lokken doneren aan stichting haarwensen ofzo
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Maar mooie gedachte wel. Maar denk er goed over na, duurt lang om weer aan te laten groeien
Maar je was er uiteindelijk toch wel tevreden over?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]tijd voor iets nieuws toch. Roep dit al minimaal twee jaar.
De vorige keer haalde de kapster mij alsnog over om er maar een klein stukje af te halen, ipv wat ik eigenlijk wilde.
Als je het zo lang al wil; doenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]tijd voor iets nieuws toch. Roep dit al minimaal twee jaar.
De vorige keer haalde de kapster mij alsnog over om er maar een klein stukje af te halen, ipv wat ik eigenlijk wilde.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar je was er uiteindelijk toch wel tevreden over?
ja tochquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je het zo lang al wil; doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |