SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dan nu maar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Te laat om Jan Smit te openen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
DIT LIEDJE
Don't stop me now is traditiegetrouw het eerste nummer dat ik in een nieuw jaar luister
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
matig uurtje.
1337 In Between Days The Cure 1985![]()
1336 Off The Wall Michael Jackson 1979
1335 Same Love Macklemore & Ryan Lewis 2013
1334 Let It Grow Eric Clapton 1974![]()
1333 It's Over Level 42 1987
1332 Waarom Nou Jij Marco Borsato 1994
1331 Old Town Philip Lynott 1982
1330 Rosanne Nick & Simon 2008
1329 No Regrets The Walker Brothers 1976![]()
1328 Als De Morgen Is Gekomen Jan Smit 2006
1327 Send me an angel Scorpions 1991
1326 Food For Thought UB40 1980
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Bij Don't Stop Me Now moet ik tegenwoordig aan Johnny de Mol denken.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Nee, door die neger.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik juist een beetje meh, wordt alleen gered door het trompetdingetje.
Maar staan wel een paar hele toffe nummers op dat album, Can't Hold Us ook.
IM GONNA PULL SOME TAGS, ONLY GOT 20 LEVA IN MY POCKET![]()
Ik kan me er ook wel in vinden. Al mijn kleding komt van de tweedehands dus
Tweemaal aanstekers de lucht in dit uur
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mooie TT weer
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ik helaas ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:00 schreef Jane het volgende:
Bij Don't Stop Me Now moet ik tegenwoordig aan Johnny de Mol denken.![]()
![]()
Ik wist niet dat dat nummer van hem wasquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:00 schreef Jane het volgende:
Bij Don't Stop Me Now moet ik tegenwoordig aan Johnny de Mol denken.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Johnny de Molquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:00 schreef Jane het volgende:
Bij Don't Stop Me Now moet ik tegenwoordig aan Johnny de Mol denken.Enorme baas. Altijd al gevonden en alleen nog maar meer toen ik een avondje met hem aan de tonics zat
Signing Off van UB40 is een instrumentaaltje wat er van mij ook wel in mag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:58 schreef Jane het volgende: Ah, volgend uur dus de enige plaat van UB40 die w.m.b. überhaupt in de lijst mag staan.
![]()
JAAAA KANE STOPT
topnieuws[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heeft hij ook niet verschrikkelijke nummers?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:59 schreef TvhN het volgende:
Jan Smit en dan ook nog eens dát verschrikkelijke nummer.Radio gaat dan even uit.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Dit is toch geen nieuws mensen.... Kane....
Nieuwslezer klinkt alsof hij in janken uitbarst"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Volgens mij stopt Kane ermee"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Goed nieuws is ook nieuws.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:01 schreef Jane het volgende:
Dit is toch geen nieuws mensen.... Kane....Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Zou ook treurig worden als ik moest voorlezen over Kane en schaatsen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:01 schreef Dven het volgende:
Nieuwslezer klinkt alsof hij in janken uitbarstHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Cupido, Laura.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft hij ook niet verschrikkelijke nummers?
Hahaha, nee, heeft-ie niet.![]()
![]()
Topsport dat schaatsen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou ook treurig worden als ik moest voorlezen over Kane en schaatsen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En als hoogtepunt, de oliebollentest.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou ook treurig worden als ik moest voorlezen over Kane en schaatsen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zijn corsetje zit te strakquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:01 schreef Dven het volgende:
Nieuwslezer klinkt alsof hij in janken uitbarstWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
RIPquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit wordt voorlopig mijn laatste uurtje hier[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je had betere afsluiters kunnen hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit wordt voorlopig mijn laatste uurtje hierOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Later nog wel terug neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit wordt voorlopig mijn laatste uurtje hierNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Mijn favoriete afsluiter is een kurk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je had betere afsluiters kunnen hebben."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
In Between Days, die heb ik nog op vinyl-single.Lying awake, wondering if there is a Dog...
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Als ik de baas zou zijn van het jourrrrnaal...![]()
Maar niet echt top-waardig
Ik 1331quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:04 schreef Jane het volgende:
In Between Days, die heb ik nog op vinyl-single.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Als ik niet ingesneeuwd raak op mijn werk ben ik er om 23 uur wel weerquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Later nog wel terug neem ik aan?![]()
Het compenseert net de bagger, maar net aan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
The Cure en Walker Brothers, ik tref het best goed hoorOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
DONT STOP ME NOW
Moet ik sowieso horen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zo, even een potje Dominion of twee spelen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Totdat Dinand solo-platen gaat uitbrengenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heeft die facebook actie uiteindelijk toch succes gehad.
Wat een bassist he die Peter HookWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ben er weer even. Zit nu in de trein. Vanmiddag/avond spellenmeeting met vrienden onder genot van de Top 2000 en vanaf morgen eindelijk tijd wat meer te fokken
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat een bassist he die Peter Hook![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben er weer even. Zit nu in de trein. Vanmiddag/avond spellenmeeting met vrienden onder genot van de Top 2000 en vanaf morgen eindelijk tijd wat meer te fokken
En je trein rijdt?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben er weer even. Zit nu in de trein. Vanmiddag/avond spellenmeeting met vrienden onder genot van de Top 2000 en vanaf morgen eindelijk tijd wat meer te fokken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben er weer even. Zit nu in de trein. Vanmiddag/avond spellenmeeting met vrienden onder genot van de Top 2000 en vanaf morgen eindelijk tijd wat meer te fokkenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
wat een gehaat op Kane...
Vaak wordt dit soort overcompensatie gedaan door mensen die het stiekem best kunnen pruimen...maar voor de anderen stoer wil over komen door mee te haten....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Hey Dinandquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
Vaak wordt dit soort overcompensatie gedaan door mensen die het stiekem best kunnen pruimen...maar voor de anderen stoer wil over komen door mee te haten....
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik zeg dit uit de grond van mijn hart... ik vind het echt niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
Vaak wordt dit soort overcompensatie gedaan door mensen die het stiekem best kunnen pruimen...maar voor de anderen stoer wil over komen door mee te haten....
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Precies, Kane is gewoon de beste band ooit en iedereen weet het.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
Vaak wordt dit soort overcompensatie gedaan door mensen die het stiekem best kunnen pruimen...maar voor de anderen stoer wil over komen door mee te haten....Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Op welke plaats staat DE TUNE?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
neequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
Vaak wordt dit soort overcompensatie gedaan door mensen die het stiekem best kunnen pruimen...maar voor de anderen stoer wil over komen door mee te haten....When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Jij bent wel het enige witte schaap in de familie he?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik even wat nazorg moet verlenen aan mijn zusje, die is uiteraard KanefanWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind Kane niet zo slecht als de meeste hier. Maar zal het niet snel opzetten ofzo"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sorry, ik heb niet zoveel met constipatiepop.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
Vaak wordt dit soort overcompensatie gedaan door mensen die het stiekem best kunnen pruimen...maar voor de anderen stoer wil over komen door mee te haten....![]()
Off the Wall
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik even wat nazorg moet verlenen aan mijn zusje, die is uiteraard Kanefan
The King Of Pop
Awwww.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik even wat nazorg moet verlenen aan mijn zusje, die is uiteraard KanefanOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mijn vader heeft ons toch echt met o.a. Simon&Garfunkel opgevoed, maar hij nam kennelijk daarna een verkeerde afslag en mijn zusje nam 2 verkeerde afslagen volgens mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij bent wel het enige witte schaap in de familie he?![]()
Kane is prima....totdat Dinand zijn muil opendoet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef Dven het volgende:
Ik vind Kane niet zo slecht als de meeste hier. Maar zal het niet snel opzetten ofzoOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Vind MJ sowieso vaak niet leuk.
Weet wel waar ik was toen hij overleed. De nachtbus van het vliegveld van Weeze richting Rotterdam. Beetje sigaretjes roken met de chauffeur. Goede herinnering."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vind zijn stem wat weghebben van die gast van creed. En with arms wide open isquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kane is prima....totdat Dinand zijn muil opendoet.![]()
![]()
Het had erger kunnen zijn, ik bedenk nog even hoe dan precies...quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ons toch echt met o.a. Simon&Garfunkel opgevoed, maar hij nam kennelijk daarna een verkeerde afslag en mijn zusje nam 2 verkeerde afslagen volgens mijOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Beroemd worden zonder enig aanwijsbaar talent is ergens ook best knap.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kane is prima....totdat Dinand zijn muil opendoet.
Jan Smit en dergelijke…quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het had erger kunnen zijn, ik bedenk nog even hoe dan precies...
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mijn zusje is fan van Claudiaquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het had erger kunnen zijn, ik bedenk nog even hoe dan precies...![]()
Maar dat ligt toch minder irritant in het gehoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind zijn stem wat weghebben van die gast van creed. En with arms wide open is![]()
![]()
En met zingen kan ik me er nog een beetje voor afsluiten, maar als Dinand gewoon praat haak ik helemaal af.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wat zij op 19 doetquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn zusje is fan van Claudia
Je mag wel bij ons.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn zusje is fan van Claudia![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
huh wat is ditHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Macklemore & Ryan Lewisquote:For you, there'll be no more crying.
Dit vind ik best wel mooi.
Dit ken ik niet.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Maar dit komt me niet bekend voorFor you, there'll be no more crying.
Nou, die dergelijken kan ik nog wel hebben.quote:
Bij dit echter:Ik heb de neiging slachtofferhulp voor je in te schakelen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn zusje is fan van ClaudiaOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dinand is wel een type vent die wanneer hij je niet ligt echt afschuwelijk is, kan ik me goed voorstellen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat ligt toch minder irritant in het gehoor.
En met zingen kan ik me er nog een beetje voor afsluiten, maar als Dinand gewoon praat haak ik helemaal af.
Creed met with arms wide open niet eens in de top2000Kutlijst.
Oh...dit is een momentje vooroordelen bijstellen voor mij
weezequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef Dven het volgende:
Vind MJ sowieso vaak niet leuk.
Weet wel waar ik was toen hij overleed. De nachtbus van het vliegveld van Weeze richting Rotterdam. Beetje sigaretjes roken met de chauffeur. Goede herinnering.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Mooie tekst ook
Dit is macklemore?
Vind het nummer zo vervelend niet eigenlijk. Vrij klassiek."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die had er van mij niet per se in gehoeven nee.quote:
Vrij goed nummer nog iddFor you, there'll be no more crying.
Vind het ook niet echt vervelend, maar ik ken het echt niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:17 schreef Dven het volgende:
Dit is macklemore?
Vind het nummer zo vervelend niet eigenlijk. Vrij klassiek.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Dan moet Dry Your Eyes van The Streets er ook inWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:
Versie vorig jaar bij volgens mij de MTV Awards met Madonna die als een soort Magere Hein ineens op kwam en Open Your Heart ging zingen en er allemaal mensen gingen trouwen onder toeziend oog van Queen Latifah. Zo over-the-top maar ik kreeg het er warm van.![]()
![]()
Zal wel gefilterd zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:17 schreef Spies het volgende:
Gek dat dit erin staat en Thrift Shop nietAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
So glad you made it vind ik een aardig nummer. Maar in het algemeen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
Gelijk even p s[potify gooienquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt vervelend, maar ik ken het echt niet."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die vind ik echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan moet Dry Your Eyes van The Streets er ook in
Ik ken Claudia niet…. En jouw kennende moet ik dan van geluk sprekenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, die dergelijken kan ik nog wel hebben.
Bij dit echter:
[..]
Ik heb de neiging slachtofferhulp voor je in te schakelen.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat is toch die gast die een lied over Pinkpop-petjes-publiek schreef?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan moet Dry Your Eyes van The Streets er ook in![]()
Lowlandsquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is toch die gast die een lied over Pinkpop-petjes-publiek schreef?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan moet Dry Your Eyes van The Streets er ook in
Ja, die ga ik volgend jaar in mijn lijst zetten. Bedacht ik mij gisteren al, weet alleen niet meer bij welk nummer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan moet Dry Your Eyes van The Streets er ook inOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Deze
Toch heb ik het komende nummer van Jan Smit liever dan ongeveer alles van Blof.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef Wave103 het volgende:
Beter dan het hele Volendamfestijn dat zo voorbij gaat komen
Inderdaad… Dit liedjes is best te pruimen…quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:17 schreef Uccie het volgende:
Oh...dit is een momentje vooroordelen bijstellen voor mijDit account is niet meer in gebruik.![]()
Claudia de Breij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ken Claudia niet…. En jouw kennende moet ik dan van geluk sprekenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Let It Grow, That's What She SaidFor you, there'll be no more crying.
Illuminaziquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat heb ik eerlijk gezegd ook een beetje. Onmiskenbaar een klassieker, maar ik word er eigenlijk niet warm of koud van.quote:Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Wat diss je de keversquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:20 schreef cafca het volgende:
Sowieso, bands met nummers als Let it be en Come Together, kan niks zijn"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hoor ze graag. Gewoon omdat Nederlandsquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef Wave103 het volgende:
De komende Volendamliedjes zijn trouwens standaard biercantusliedjes
Laylaquote:(DATD uiteraard)
When I was a child I had a fever.
Geweldige gitarist, maar idd.. lauw.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat heb ik eerlijk gezegd ook een beetje. Onmiskenbaar een klassieker, maar ik word er eigenlijk niet warm of koud van.I love music |Ajax forever
Gelukkig drink je nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb m'n keel gister echt kapot gerookt"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wonderful Tonightquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit kan ik hebben, Wonderful Tonight nietZo herkenbaar
Tears in Heavenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit kan ik hebben, Wonderful Tonight niet
Samen met Nick & Simon en Jan Smit het meest van coke doordrenkte nummer van dit uurWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Samen met Nick & Simon en Jan Smit het meest van coke doordrenkte nummer van dit uur
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Samen met Nick & Simon en Jan Smit het meest van coke doordrenkte nummer van dit uur
koude rillingen... vre-se-lijk nummer!quote:I love music |Ajax forever
Fijne outro wel. Droomde weg"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het verhaal erachter is wel triest. Dat doet het ook vaak goed op de radioquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
koude rillingen... vre-se-lijk nummer!![]()
Level 42 nu. Wel uit mijn tijd, maar nooit wat mee gehad. Zeker niet met dit nummer.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Amenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Jane het volgende:
Level 42 nu. Wel uit mijn tijd, maar nooit wat mee gehad. Zeker niet met dit nummer.![]()
Qua (echt) goede gitaristen mis ik Satriani wel trouwens. Had best 1 nummertje van in gemogen.
Weet ik... is ook verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar ik kan dat nummer echt niet horen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Het verhaal erachter is wel triest. Dat doet het ook vaak goed op de radioI love music |Ajax forever
Dit, ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Jane het volgende:
Level 42 nu. Wel uit mijn tijd, maar nooit wat mee gehad. Zeker niet met dit nummer.![]()
Robert Johnson dan ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Molurus het volgende:
Qua goede gitaristen mis ik Satriani wel trouwens. Had best 1 nummertje van in gemogen.I love music |Ajax forever
Level 42 wat best leuk, ook fijn basspel. Totdat die Pakistani begon te zingen.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit is wel een erg mooie van LV 42
Gisteren geëindigd met een artiest uit Seattle (Heart) en vandaag weer begonnen met luisteren tijdens een lied van een artiest uit Seattle (Macklemore & Ryan Lewis).
Wat een matig uurtje dit. Ik zal zo maar boodschappen doen![]()
![]()
Stevie Ray Vaughan. (Al staat die er wel in, maar niet solo)quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Molurus het volgende:
Qua goede gitaristen mis ik Satriani wel trouwens. Had best 1 nummertje van in gemogen.![]()
Dit is zulke Skyradio-meuk, dat zelfs Skyradio het nooit draait.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
In andere nummers vind ik de bas wel erg lekker, maar dit kabbelt
En in mijn geheugen was deze niet zooooo langzaam. Maar ik houd daar wel van
Liever Lessons in Love.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Satch Boogiequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Molurus het volgende:
Qua (echt) goede gitaristen mis ik Satriani wel trouwens. Had best 1 nummertje van in gemogen.Of If I Could Fly (het nummer waar hij een rechtszaak om begon vanwege Viva La Vida dat erop leek)
![]()
Dit al voorbij gekomen?
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6105-leeftijd-stemmers.html
Laat wel zien dat er meer oudere dan jongere stemmers zijn.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Stevie Ray Vaughan. (Al staat die er wel in, maar niet solo)![]()
![]()
Cold Shot moet erin. Pride & Joy ook wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Stevie Ray Vaughan. (Al staat die er wel in, maar niet solo)Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Waarom nou dit?
Waarom nou ei?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah, meneer "Ik moet ooit nog eens wat jatten van een Italiaan"Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
¿Por qué?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Waarom nou Marco?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Wilde effe roken maar ik wacht.
Nederlandstalige muziek
Behalve Ge Blazers. Maar dat is geen Nederlands."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, of surfing with the alien... er zijn er zoveel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Satch BoogieOf If I Could Fly (het nummer waar hij een rechtszaak om begon vanwege Viva La Vida dat erop leek)
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, meneer "Ik moet ooit nog eens wat jatten van een Italiaan"
Ach Marco, ik kan hem wel waarderen op een bepaalde hoogteFor you, there'll be no more crying.
Jullie waarderen dit nog wel als jullie groter worden"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Waarom? Waarom?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heyhey! Italianen hebben liedjes van Marco en Paul gejat, ja??quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, meneer "Ik moet ooit nog eens wat jatten van een Italiaan"Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Cold Shot moet erin. Pride & Joy ook wel.![]()
![]()
Jij zit veel te diep van binnen
Dat hoor ik nou nooitquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook. Kilometertje of 6 onder zeeniveau.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef laxus13 het volgende:
Ach Marco, ik kan hem wel waarderen op een bepaalde hoogteAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Qua bas vind ik dit wel erg aantrekkelijk (vanaf 1 minuut)quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
In andere nummers vind ik de bas wel erg lekker, maar dit kabbeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goede afleiding van Marco ook.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
-XOXO-![]()
ik gok toch dat ik ouder ben dan jij. Zomaar een idee hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:31 schreef Dven het volgende:
Jullie waarderen dit nog wel als jullie groter worden![]()
Te druk voor de top 2000.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, of surfing with the alien... er zijn er zoveel.![]()
Hij zei dan ook 'groter', niet 'ouder'.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik gok toch dat ik ouder ben dan jij. Zomaar een idee hoor
Marco Borsato is echt muziek van het niveau zanger Rinus.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Jij leert het nog waarderen wanneer je buiten Nederland woont danquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik gok toch dat ik ouder ben dan jij. Zomaar een idee hoor
Staat het Koningslied er eigenlijk in?
Ff zoekenLying awake, wondering if there is a Dog...
Scherpquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij zei dan ook 'groter', niet 'ouder'."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Marco Borsato is echt muziek van het niveau zanger Rinus.
-XOXO-![]()
Even slikken en weer doorgaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij zit veel te diep van binnenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Aidsmuziekquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij leert het nog waarderen wanneer je buiten Nederland woont danAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Er staan al zo ontzettend veel van die rustige zeiknummers in de top 2000. Er mag best wat stevigs hier en daar tussendoor.quote:
Zelfde niveau tekst.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vakAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Zanger Rinus beledigenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Marco Borsato is echt muziek van het niveau zanger Rinus.
Ik zou wel eens willen weten welke nummers allemaal toch in de lijst waren gekomen als alle nederlandstalige platen eruit gehaald werden.I love music |Ajax forever
Ook dat heb ik gedaan en daar hoorde ik tenminste de originelenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij leert het nog waarderen wanneer je buiten Nederland woont dan![]()
Bijna even seksistisch als K3. Alleen daar luistere kleine kinderen zelfs naarquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Even slikken en weer doorgaan
DezeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oke Pjotrquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jaaaaa, Old Town!
Geen Koningslied, geloof ik.![]()
Phil
Origineel is natuurlijk wel van The Corrs.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ik geef het opquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ook dat heb ik gedaan en daar hoorde ik tenminste de originelen
Oh, dit ken ik wel ja. Ik wist gewoon niet dat dit een soloplaat was... ik zou zweren dat dit gewoon Thin Lizzy was.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Old Town![]()
![]()
Hier heb ik Marco Borsato voor doorstaan. Te bang dat ik Old Town zou missen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Even snel roken, dan kan ik zo Pik en Piemel horen
Ach, toen het uitkwam vond ik het prachtig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij leert het nog waarderen wanneer je buiten Nederland woont danOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Origineel, The Corrs...bla bla.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Pjotr Igor Fuckovskiquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LR noemde mij Adam Igor.
Wat is het nu.
Gewoon binnen rokenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:34 schreef Dven het volgende:
Even snel roken, dan kan ik zo Pik en Piemel horen
-XOXO-![]()
Dit
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:34 schreef livelink het volgende:
Hier heb ik Marco Borsato voor doorstaan. Te bang dat ik Old Town zou missen.![]()
Ola!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik zit in de pub en binnen roken mag pas na 21:00quote:
Trompet
Jij zit in een Bulgaarse pub die de Top2000 heeft aanstaan! Doe je goed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit in de pub en binnen roken mag pas na 21:00Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
![]()
![]()
![]()
Ach je mag iig nog binnen rokenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit in de pub en binnen roken mag pas na 21:00
-XOXO-![]()
Dit is kut. Heel kut.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die stroomt nu leeg denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij zit in een Bulgaarse pub die de Top2000 heeft aanstaan! Doe je goed.When I was a child I had a fever.
Rosanna, Lekker meezingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want het avontuur gaat verder en er komt nog heel veel meer
Rellende_Rotscholier
![]()
Allemaal leuk en aardig als je dit goed vindt, maar val mij dan niet lastig en luister lekker naar 100% NL.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hop, naar 't Hemeltje met dit zooitje.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ach, dit is het enige nummer van Nick & Simon dat ik wel te pruimen vind.![]()
En die programma's van ze zijn hilarisch.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Mongoolquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Hop, naar 't Hemeltje met dit zooitje.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Laptop met koptelefoon. Maar als het avond wordt dan gaat de radio zelf op 2000. Heb de traditie hier gebrachtquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij zit in een Bulgaarse pub die de Top2000 heeft aanstaan! Doe je goed.Zelfs met oud en nieuw altijd aan
Door het uur verschil vieren wij nieuwjaar ook pas om 1 uur
Sneller dan je zou willen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Eens zien wanneer Jan Smit god er weer in staat.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hangt af van de bar. In principe verboden. Maar vaak toegestaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach je mag iig nog binnen rokenAl is dat in Nederland niet adners
Neequote:For you, there'll be no more crying.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Hop, naar 't Hemeltje met dit zooitje.
Rellende_Rotscholier
![]()
Jij hebt er ook weer zin in.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit is dan weer net zo'n nummer wat ik vreselijk vind.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:37 schreef Jane het volgende:
Ach, dit is het enige nummer van Nick & Simon dat ik wel te pruimen vind.![]()
En die programma's van ze zijn hilarisch.
En Paardrijkskunde
Heldquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Laptop met koptelefoon. Maar als het avond wordt dan gaat de radio zelf op 2000. Heb de traditie hier gebrachtZelfs met oud en nieuw altijd aan
Door het uur verschil vieren wij nieuwjaar ook pas om 1 uur
-XOXO-![]()
Sinds die programma's met Kees Tol waarin ze de wereld over reizen vind ik Nick & Simon wel beter te pruimen![]()
![]()
in mijn local mag je alleen roken als je via de achterdeur binnen bent gelaten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Hangt af van de bar. In principe verboden. Maar vaak toegestaanAl is dat in Nederland niet adners
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Mijn zoon zingt gelukkig niet meer met Sick en NimonI love music |Ajax forever
Ah! Is de pub van jou of familie of heb je gewoon een pubbaas opgevoed?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Laptop met koptelefoon. Maar als het avond wordt dan gaat de radio zelf op 2000. Heb de traditie hier gebrachtZelfs met oud en nieuw altijd aan
Door het uur verschil vieren wij nieuwjaar ook pas om 1 uurOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Een geluk dat jij ze graag via je achterdeur binnen hebtquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in mijn local mag je alleen roken als je via de achterdeur binnen bent gelaten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ach straks weer Bob, dit is gewoon kutquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt er ook weer zin in.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dit gaat mij te diep.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar wel gestegen dit jaarquote:For you, there'll be no more crying.
Even mooi en dramatisch nu.
Ik woon in wat voorheen mijn stamkroeg was. Helaas ter ziele gegaan. Nu zit ik op het plaatselijke terras welke in principe als mijn woon- en werkkamer fungeertquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah! Is de pub van jou of familie of heb je gewoon een pubbaas opgevoed?
Wat doe je voor werk dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon in wat voorheen mijn stamkroeg was. Helaas ter ziele gegaan. Nu zit ik op het plaatselijke terras welke in principe als mijn woon- en werkkamer fungeert-XOXO-![]()
Ik schrijf artikelen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dan?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hahahaha. Dit vragen aan Dven hahahahahquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dan?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Aha.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon in wat voorheen mijn stamkroeg was. Helaas ter ziele gegaan. Nu zit ik op het plaatselijke terras welke in principe als mijn woon- en werkkamer fungeertOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja weet ik veelquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Dit vragen aan Dven hahahahah
-XOXO-![]()
Ik pak een uitkering en werk zwart een uurtje of twee per dag. Niets geheimzinnigs aan hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Dit vragen aan Dven hahahahah"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: