SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dan nu maar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Te laat om Jan Smit te openen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
DIT LIEDJE
Don't stop me now is traditiegetrouw het eerste nummer dat ik in een nieuw jaar luister
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
matig uurtje.
1337 In Between Days The Cure 1985![]()
1336 Off The Wall Michael Jackson 1979
1335 Same Love Macklemore & Ryan Lewis 2013
1334 Let It Grow Eric Clapton 1974![]()
1333 It's Over Level 42 1987
1332 Waarom Nou Jij Marco Borsato 1994
1331 Old Town Philip Lynott 1982
1330 Rosanne Nick & Simon 2008
1329 No Regrets The Walker Brothers 1976![]()
1328 Als De Morgen Is Gekomen Jan Smit 2006
1327 Send me an angel Scorpions 1991
1326 Food For Thought UB40 1980
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Bij Don't Stop Me Now moet ik tegenwoordig aan Johnny de Mol denken.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Nee, door die neger.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik juist een beetje meh, wordt alleen gered door het trompetdingetje.
Maar staan wel een paar hele toffe nummers op dat album, Can't Hold Us ook.
IM GONNA PULL SOME TAGS, ONLY GOT 20 LEVA IN MY POCKET![]()
Ik kan me er ook wel in vinden. Al mijn kleding komt van de tweedehands dus
Tweemaal aanstekers de lucht in dit uur
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mooie TT weer
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ik helaas ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:00 schreef Jane het volgende:
Bij Don't Stop Me Now moet ik tegenwoordig aan Johnny de Mol denken.![]()
![]()
Ik wist niet dat dat nummer van hem wasquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:00 schreef Jane het volgende:
Bij Don't Stop Me Now moet ik tegenwoordig aan Johnny de Mol denken.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Johnny de Molquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:00 schreef Jane het volgende:
Bij Don't Stop Me Now moet ik tegenwoordig aan Johnny de Mol denken.Enorme baas. Altijd al gevonden en alleen nog maar meer toen ik een avondje met hem aan de tonics zat
Signing Off van UB40 is een instrumentaaltje wat er van mij ook wel in mag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:58 schreef Jane het volgende: Ah, volgend uur dus de enige plaat van UB40 die w.m.b. überhaupt in de lijst mag staan.
![]()
JAAAA KANE STOPT
topnieuws[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heeft hij ook niet verschrikkelijke nummers?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:59 schreef TvhN het volgende:
Jan Smit en dan ook nog eens dát verschrikkelijke nummer.Radio gaat dan even uit.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Dit is toch geen nieuws mensen.... Kane....
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Nieuwslezer klinkt alsof hij in janken uitbarst"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Volgens mij stopt Kane ermee"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Goed nieuws is ook nieuws.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:01 schreef Jane het volgende:
Dit is toch geen nieuws mensen.... Kane....Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Zou ook treurig worden als ik moest voorlezen over Kane en schaatsen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:01 schreef Dven het volgende:
Nieuwslezer klinkt alsof hij in janken uitbarstHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Cupido, Laura.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft hij ook niet verschrikkelijke nummers?
Hahaha, nee, heeft-ie niet.![]()
![]()
Topsport dat schaatsen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou ook treurig worden als ik moest voorlezen over Kane en schaatsen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |