Dat is toch die bassist / zanger van Thin Lizzy, of ben ik nu abuis?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
1331 Old Town Philip Lynott 1982
Jij gelukkig welquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is vandaag nog niet echt fenomenaal.
Het was tweestemming niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan hier best aardig 2e stem bij
Dat is hem, ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is toch die bassist / zanger van Thin Lizzy, of ben ik nu abuis?
Ik wist niet eens dat die soloplaten had.
Ik vind dat best een mooi liedje van Macklemore hoor. Sowieso is The Heist een oke album voor een album met veel top 40-hits.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Spezza19 het volgende:
Kom op! Dat nummer van Macklemore in de lijst?
Heeft de Nikki Manaj generatie de top 2000 gevonden ofzo?
De cover ken je vast welquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is toch die bassist / zanger van Thin Lizzy, of ben ik nu abuis?
Ik wist niet eens dat die soloplaten had.
Bedankt.quote:
zelfs als er geen tekst in gezongen wordt, maar er wordt wel in gezongen is het niet instrumentaal.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef cafca het volgende:
[..]
De tekst is niet heel "aanwezig" bij Enigma over het algemeen. Lijkt meer instrumentale muziek met achtergrondzang
Thrift shopping is wel kenkergersquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat best een mooi liedje van Macklemore hoor. Sowieso is The Heist een oke album voor een album met veel top 40-hits.
Graag gedaan.quote:
Die vind ik juist een beetje meh, wordt alleen gered door het trompetdingetje.quote:
Ik vind het vandaag zelfs wat minder dan gisteren. Dat gebeurt toch niet vaak.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is vandaag nog niet echt fenomenaal.
Zou niet moeten kunnen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het vandaag zelfs wat minder dan gisteren. Dat gebeurt toch niet vaak.
Het is wel gezellig in het topic.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het vandaag zelfs wat minder dan gisteren. Dat gebeurt toch niet vaak.
Dankquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef cafca het volgende:
[..]
De tekst is niet heel "aanwezig" bij Enigma over het algemeen. Lijkt meer instrumentale muziek met achtergrondzang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |