SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Veel beter
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Vond Jan Smit beter als TT"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jan Smit was dan tenminste nog goed geschreven.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik had 'Jan Shit' als TT
In Nederland doen we niet aan achterlijke streepjes door letters. Kut Blofquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:05 schreef Zorro het volgende:
Jan Smit was dan tenminste nog goed geschreven.![]()
TT, Paskal is het hier mee eensFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Mijn ipad doet het automatischquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:05 schreef Sked het volgende:
[..]
In Nederland doen we niet aan achterlijke streepjes door letters. Kut Blof![]()
Kut Applequote:Op zaterdag 27 december 2014 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn ipad doet het automatisch![]()
Daar heb je dan wel een punt. Al zeg je dan wel "blof" natuurlijk, en niet "bluf".quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:05 schreef Sked het volgende:
[..]
In Nederland doen we niet aan achterlijke streepjes door letters. Kut BlofUn dann rettet kein Kavallerie,
Ja, handig! Op een gewoon toetsenbord, geen ideequote:Op zaterdag 27 december 2014 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn ipad doet het automatisch
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Ze hebben wel beter dan dit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk, soms waardeer ik de Stones wel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kane is er mee gestopt
For you, there'll be no more crying.
Stones moet je altijd waarderen. Behalve Undercover of the nightquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk, soms waardeer ik de Stones wel
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mooie van de Stones.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Wisten jullie dat Kane gestopt is?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ik moet helemaal niksquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Stones moet je altijd waarderen. Behalve Undercover of the night![]()
Sorry sorry niet boos wordenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
tijdens Blof even snelquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu nog een goed moment uitzoeken om naar de C1000 te gaan.![]()
Ik heb er 1 door Harry Vermeegen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij boft maar, met zo'n naamliedjeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Als nazaat van Liverpudlians was ik een Beatles-adept. Tot de familie van mijn beste vriend mij kennis liet maken met de Stonesquote:
HA! GAYYYYYYYYYYYYYYYWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nickliedje, meer. (Nee ik heet geen Janequote:Op zaterdag 27 december 2014 13:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij boft maar, met zo'n naamliedje)
Shirley![]()
De gewone man?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb er 1 door Harry Vermeegen.
Ik moet het doen met een liedje over de hond van Raymond van het Groenewoud![]()
Dansen
This is myyyyyyyyyyyyyy liiiiiiiiiiiiiiiiiiiife
This IS MY LIFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is dit jaar het langste nummer in de top 2000?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ben hier niet homo genoeg voor denk ik"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:10 schreef cafca het volgende:
[..]
De gewone man?
Ik moet het doen met een liedje over de hond van Raymond van het GroenewoudWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Echoes?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:11 schreef Dven het volgende:
Wat is dit jaar het langste nummer in de top 2000?![]()
Ik wil niet weten waar die allemaal aan zuigt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan Glennis Grace een puntje aan zuigen
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik ga er automatisch vanuit dat mensen niet zo heten als hun nick. Frits heet geen Frits, Diaan heet geen Diaan (al gaat het hier volgens mij niet op) en n00bie heet ook helemaal niet zo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Nickliedje, meer. (Nee ik heet geen Jane)
Shirley![]()
Tubular bells, duurt een half uur.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:11 schreef Dven het volgende:
Wat is dit jaar het langste nummer in de top 2000?![]()
Die mag van mij aan het rattengif zuigenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan Glennis Grace een puntje aan zuigen
Paardenlullenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar die allemaal aan zuigt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Is Tubular Bells volledig niet langer?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
t Zal erom spannenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Tubular Bells volledig niet langer?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Goed mogelijk. Die neemt een halve uurlijst in beslagquote:
Doedezemaar de Vries.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die is precies 25 minutenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Tubular Bells volledig niet langer?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Volgens mij scheelt het 2 minuten ofzo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Tubular Bells volledig niet langer?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mensen denken dat ik Sven heetquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga er automatisch vanuit dat mensen niet zo heten als hun nick. Frits heet geen Frits, Diaan heet geen Diaan (al gaat het hier volgens mij niet op) en n00bie heet ook helemaal niet zo.
Hij eet kilo'squote:Op zaterdag 27 december 2014 13:10 schreef cafca het volgende:
[..]
De gewone man?
Ik moet het doen met een liedje over de hond van Raymond van het Groenewoud
Vlees
Un dann rettet kein Kavallerie,
En ik heet geen Laxus
In navolging van cafca net lekker hardgelopen met de top 2000 aan, heerlijk maar wel heel koud!
Nu weer lekker op de bank, even kijken wat we dit uur krijgen.![]()
Maar wisten jullie al dat Kane gestopt was?For you, there'll be no more crying.
HA! GAYYYYYYYYYYYYYYYYYWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja, ik las het net. Het maakt me niet zoveel uit...quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:13 schreef laxus13 het volgende:
Maar wisten jullie al dat Kane gestopt was?![]()
Net iets langer dan Echoes ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tubular bells, duurt een half uur.
Tubular Bells en Echoes zouden maar naast elkaar staan
Mad?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:14 schreef Nober het volgende:
"De beste en mooiste muziek ooit gemaakt"[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooie van Elton en George.
Makkelijk je geld verdienen als DJquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Net iets langer dan Echoes ja.
Tubular Bells en Echoes zouden maar naast elkaar staan
Tubular Bells heeft een singleversie, Echoes nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Net iets langer dan Echoes ja.
Tubular Bells en Echoes zouden maar naast elkaar staanWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Krijgen ze nu toch nog een keer waardering.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik ben toch meer van de bijna gelijknamige titel van Nik KershawLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wordt het Kane witte kerst dit jaar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:13 schreef laxus13 het volgende:
Maar wisten jullie al dat Kane gestopt was?![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Wordt het Kane witte kerst dit jaar.
Precies op tijd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
LADIES AND GENTLEMEN MR ELTON JOHN!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
LADIES AND GENTLEMEN MR ELTON JOHN!!
[ afbeelding ]![]()
Elk nummer wordt mooier als George Michael meezingt
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mag van mij aan het rattengif zuigen.
![]()
Ja dit duo, staat immers hoger.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Elton en George samen, kan het beter?
![]()
Blof![]()
![]()
en doorbijten maarLying awake, wondering if there is a Dog...
Skip.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met moeite...met moeite.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Oh ik heb Glennis Grace helemaal gemist.
Niet erg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niemand mist die.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ik heb Glennis Grace helemaal gemist.
Niet erg.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:For you, there'll be no more crying.
En Blof ook meteen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag dat onder een spoiler Berkery?Un dann rettet kein Kavallerie,
Onder een auto met spoilerquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Kotsgifjes worden minder gewaardeerd nu er zieken zijn.
Tis voorbij mensen!
"I feel pretty good"Lying awake, wondering if there is a Dog...
Weer echte muziek![]()
![]()
![]()
n00biedoowah-wah-wah
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
THE QUO
Ik vind Gijs best een goede DJ, maar hij lult er echt teveel doorheen
Gijs ZevermanWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
en gisteren was hij ook nog aan het schreeuwen, ik werd er moe vanquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:28 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Gijs best een goede DJ, maar hij lult er echt teveel doorheen![]()
The Quo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier heeft m'n pa op gestemdWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
I like it.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja het was weer genietenquote:For you, there'll be no more crying.
Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel danzen
De mijne zou op Blof stemmenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier heeft m'n pa op gestemd![]()
Het haar wordt elk jaar langer. Er komt een nieuwe 60s aan, dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:29 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het haar wordt elk jaar langer. Er komt een nieuwe 60s aan, dat kan niet anders.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het haar wordt elk jaar langer. Er komt een nieuwe 60s aan, dat kan niet anders.
Het wordt tijd dat de jeugd weer vooral naar gitaarmuziek luistert.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het haar wordt elk jaar langer. Er komt een nieuwe 60s aan, dat kan niet anders.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sippin' whisky out the butthole
Ik vraag me af of ik over 30 jaar ook sentimenteel word van DJ Tiesto.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind het origineel beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toch wel een klein gptje dit
Het is idd om te janken..quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me af of ik over 30 jaar ook sentimenteel word van DJ Tiesto.I love music |Ajax forever
ik moet er nu al van huilenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me af of ik over 30 jaar ook sentimenteel word van DJ Tiesto.![]()
KID ROCK
Vooral het origineel van Warren Zevon kan ik erg waarderen.
AHOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooral het origineel van Warren Zevon kan ik erg waarderen.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mijn zusje heeft af en toe een pleegkind van 12 in huis, ventje is gek van DJ's, maar Tiesto vindt hij triest![]()
DJ Triestoquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn zusje heeft af en toe een pleegkind van 12 in huis, ventje is gek van DJ's, maar Tiesto vindt hij triestUn dann rettet kein Kavallerie,
[opa stem] weet je nog, toen we Tiesto nog heel ruig vonden. [/opa stem]quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me af of ik over 30 jaar ook sentimenteel word van DJ Tiesto.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Er is hier ook sentiment over een heel aantal platen die ik gewoon, tsja, slecht durf te noemen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
[opa stem] weet je nog, toen we Tiesto nog heel ruig vonden. [/opa stem][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
HET ZIJN DE 2000 BESTE LIEDJES OOIT GEMAAKTquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is hier ook sentiment over een heel aantal platen die ik gewoon, tsja, slecht durf te noemen.
Het is een leuke verzameling... maar zo zou ik dat zelf niet uitleggen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
HET ZIJN DE 2000 BESTE LIEDJES OOIT GEMAAKT
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Sweet Home Alabama is niet het ECHTE origineel
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Paul![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weer eentje uit de categorie 'de beste liedjes ooit gemaakt'
Hoax. Blof staat er tussen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
HET ZIJN DE 2000 BESTE LIEDJES OOIT GEMAAKTUn dann rettet kein Kavallerie,
Hee Leo, ben jij er ook?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sweet Home Alabama is niet het ECHTE origineel
Weer zo'n nummer waar ik niet bij stil kan blijven zitten. Heerlijk.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Laid in the evening
![]()
volgend jaar op kodachrome stemmen, die valt er bijna uitquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:38 schreef Grutsk het volgende:
Paul Simonben ik helaas op vergeten te stemmen
![]()
Laatst nog Concert in Central Park zitten kijken.
Werewolves of London zat ook in All Summer Long (is hier nog niet gezegd)quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sweet Home Alabama is niet het ECHTE origineel![]()
Die staat op mijn stemlijstje voor volgend jaar. Ik ga alleen nog op nummers uit de tweede helft of van buiten de lijst stemmen. Die eerste 1000 hebben mijn stem niet nodigquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgend jaar op kodachrome stemmen, die valt er bijna uit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgende topic wil ik een Jan Smit TT"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat zeiden n00bie en ik al hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Werewolves of London zat ook in All Summer Long (is hier nog niet gezegd)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geweldig he? Mijn vader heeft een geweldige installatie aan zijn tv gekoppeld en daar gaat de dvd regelmatig keihardquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:39 schreef Jane het volgende:
Laatst nog Concert in Central Park zitten kijken.![]()
Jawel. Queen weer op 1 krijgen. Die sowieso op 1 staan volgend jaar. Want nu gaat men er zeker op stemmenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat op mijn stemlijstje voor volgend jaar. Ik ga alleen nog op nummers uit de tweede helft of van buiten de lijst stemmen. Die eerste 1000 hebben mijn stem niet nodig
Die heb ik ook nog op dvd. Heel af en toe kijk ik hem. Ik denk dat ik hem na de top2000 weer eens uit de kast haal. Sinds Kodachrome kriebelt het alweer bij mij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:39 schreef Jane het volgende:
Laatst nog Concert in Central Park zitten kijken.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik vind Simon zonder Grfunkel een stuk beter aan te horen dan Garfunkel zonder Simon.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik vond zijn nummer over een doodgewone kat beterWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat heeft iedereenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:41 schreef Uccie het volgende:
Ik vind Simon zonder Grfunkel een stuk beter aan te horen dan Garfunkel zonder Simon.![]()
O, dan heb ik daar overheen gelezen. Dat gebeurt nogal snel als de topics zo snel gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeiden n00bie en ik al hoor![]()
Honesty![]()
![]()
![]()
![]()
Honestyyyyyyyyyyyy
Aanstekers aan!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Oe, deze is ook zo mooi.![]()
![]()
Even een blokje New York in de Top 2000.
kut die ken ik ook nogquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond zijn nummer over een doodgewone kat beter![]()
mooi dit
When I was a child I had a fever.
Meezingnummer dit, maar daarom niet minder fijn...Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Dat zeg ik bij elk nummer uit Volendamquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Prachtige van Billy![]()
Gaat er sowieso komen hoor.quote:
Even JanCees bellen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
nee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:43 schreef Molurus het volgende:
Is het heel erg als dit helemaal niet mijn ding is?I love music |Ajax forever
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:43 schreef Molurus het volgende:
Is het heel erg als dit helemaal niet mijn ding is?![]()
Nee, dat is het podium de lucht in als het kan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zeg ik bij elk nummer uit VolendamOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
nee hoor, je houdt van Paul Simon, dus ik kan je wel wat vergevenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:43 schreef Molurus het volgende:
Is het heel erg als dit helemaal niet mijn ding is?![]()
Hemels.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zeg ik bij elk nummer uit VolendamUn dann rettet kein Kavallerie,
Een beetje, maar het wordt je wel vergeven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:43 schreef Molurus het volgende:
Is het heel erg als dit helemaal niet mijn ding is?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Op het volgende nummer heeft mijn pa ook gestemd (onder enige druk van mn ma)Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Beyonce
Ik ken het niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op het volgende nummer heeft mijn pa ook gestemd (onder enige druk van mn ma)Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, je houdt van Paul Simon, dus ik kan je wel wat vergevenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een beetje, maar het wordt je wel vergeven.
Lekkere instrumental, in de stijl van The ShadowsFor you, there'll be no more crying.
Ieder geloofwaardigheid die Gijs gehad zou kunnen hebben is nu definitief wel weg.
Beyonce
Un dann rettet kein Kavallerie,
Daar hoor je niks van...quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:45 schreef laxus13 het volgende:
Lekkere instrumental, in de stijl van The Shadows
Lekker tussendoortje ja. Verrassend dat dit erin staat eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:45 schreef laxus13 het volgende:
Lekkere instrumental, in de stijl van The ShadowsNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Oh ik ken het wel....denk ik.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat doet hij omdat mensen anders berichten op twitter gaan zetten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:45 schreef Zorro het volgende:
Ieder geloofwaardigheid die Gijs gehad zou kunnen hebben is nu definitief wel weg.
Beyonce![]()
Die achter Cliff aan de uitgang van de lijst aardig wisten te vindenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:45 schreef laxus13 het volgende:
Lekkere instrumental, in de stijl van The Shadows![]()
Apache gaat er niet zo snel uit denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die achter Cliff aan de uitgang van de lijst aardig wisten te vindenWhen I was a child I had a fever.
Deze intro, waar doet me dat ook nog maar aan denken?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Na Like A Prayer toch wel mijn favoriet van Madonna
Ik heb wel een zwak voor dit nummer..vooral die 2e stem bij The beating of myy heaaaaarrtWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik hield vroeger nooit van Madonna, maar nu vind ik deze oude nummers wel mooi.
nee die niet, ik denk dat zelfs mijn cultuurbarbaarzusje die nog wel kentquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Apache gaat er niet zo snel uit denk ik![]()
Justify my lovequote:Op zaterdag 27 december 2014 13:49 schreef laxus13 het volgende:
Na Like A Prayer toch wel mijn favoriet van Madonna
Eens!quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:49 schreef laxus13 het volgende:
Na Like A Prayer toch wel mijn favoriet van MadonnaOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Madonna spreek ik altijd op z'n adam currys uitWhen I was a child I had a fever.
Vroeger was ik die-hard Madonna fan (ik had 't True Blue dekbed!) en vond ik dit maar een saai nummer. Nu vind ik het een van haar mooiste.
De zooi die ze nu uitbrengt.![]()
![]()
![]()
En Hanky Panky is gewoon leukquote:
Madawwwwwnuh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:49 schreef Homdeck het volgende:
Madonna spreek ik altijd op z'n adam currys uit![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:49 schreef Homdeck het volgende:
Madonna spreek ik altijd op z'n adam currys uit
Die vind ik dan weer niksquote:For you, there'll be no more crying.
Het liedje?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
fixedquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik zie Madonna toch vooral als een (briljant) popproduct. Van haar zangtalent heb ik geen al te hoge pet op. Met veel schaven in de studio komen er best mooie nummers uit, maar live vond ik het nooit te harden.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Toen was Madonna nog te pruimen... Zowel qua uiterlijk als muziekDit account is niet meer in gebruik.![]()
Dit stukjeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Into the Groove is mijn favo van Madonna.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:50 schreef cafca het volgende:
Ik vind deze niet zo van Madonna.
Doe mij maar Into the Groove ofzo.
Best mooi deze, maar vannacht kwamen Enigma en Ekseption voorbij. Wat een vage instrumentale nummers zijn dat...quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:45 schreef laxus13 het volgende:
Lekkere instrumental, in de stijl van The Shadows![]()
Mijne ook, maar ik ben totaal geen Madonna liefhebber.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Into the Groove is mijn favo van Madonna.![]()
Air van Ekseption, da's gewoon Bach en dan wat verdovende middelenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Best mooi deze, maar vannacht kwamen Enigma en Ekseption voorbij. Wat een vage instrumentale nummers zijn dat...![]()
Rainquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Into the Groove is mijn favo van Madonna.![]()
![]()
Jaren 80 Madonna is gewoon leuk daarna werd het snel minderquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Into the Groove is mijn favo van Madonna.For you, there'll be no more crying.
Enigma - Sadness instrumentaal?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Best mooi deze, maar vannacht kwamen Enigma en Ekseption voorbij. Wat een vage instrumentale nummers zijn dat...
Dress You Up in de live videoclipuitvoeringWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ohjaquote:die vergeet ik altijd.
Ik heb meer met het origineel van Cinccone Youthquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Into the Groove is mijn favo van Madonna.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Hierna komt tenminste weer iemand die echt kon zingen
Dit vind ik wel een enorm mooie van The Carpenters
Karen Carpenter
Ik ook eigenlijk niet, zeker vroeger niet, maar nu is het jeugdsentiment geworden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijne ook, maar ik ben totaal geen Madonna liefhebber.Close to you
Ja, dat kon ze wel.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik kan me niet veel tekst herinnerenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Enigma - Sadness instrumentaal?![]()
![]()
Instrumentaal is als er niet in gezongen wordt he?!quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me niet veel tekst herinnerenI love music |Ajax forever
1337 In Between Days The Cure 1985
1336 Off The Wall Michael Jackson 1979
1335 Same Love Macklemore & Ryan Lewis 2013
1334 Let It Grow Eric Clapton 1974
1333 It's Over Level 42 1987
1332 Waarom Nou Jij Marco Borsato 1994
1331 Old Town Philip Lynott 1982
1330 Rosanne Nick & Simon 2008
1329 No Regrets The Walker Brothers 1976
1328 Als De Morgen Is Gekomen Jan Smit 2006
1327 Send me an angel Scorpions 1991
1326 Food For Thought UB40 1980[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Iets te sappig wel dit. Sowieso veel net iets te emo liedjes in de top 2000. Begrijpelijk, maar het is ook wel makkelijk scoren.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik hoor nu waar ik het zangtalent vandaan heb![]()
Ik zou het niet mooi mogen vinden, maar ik heb dus een enorm zwak voor The Carpenters.![]()
![]()
muziekles deel 1, door peacequote:Op zaterdag 27 december 2014 13:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Instrumentaal is als er niet in gezongen wordt he?!![]()
glazuur spat van mijn tanden...
1330 Rosanne Nick & Simon 2008![]()
1326 Food For Thought UB40 1980
Ja, maar het boeit me niet.quote:
ik kan hier best aardig 2e stem bijquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:54 schreef Uccie het volgende:
Ik hoor nu waar ik het zangtalent vandaan heb![]()
![]()
De tekst is niet heel "aanwezig" bij Enigma over het algemeen. Lijkt meer instrumentale muziek met achtergrondzangquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Instrumentaal is als er niet in gezongen wordt he?!![]()
![]()
Normaal vind ik the Carpenters vreselijk maar hier trek ik het wel goed.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Het is vandaag nog niet echt fenomenaal.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
1326 Food For Thought UB40 1980Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Kom op! Dat nummer van Macklemore in de lijst?
Heeft de Nikki Manaj generatie de top 2000 gevonden ofzo?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat is toch die bassist / zanger van Thin Lizzy, of ben ik nu abuis?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wist niet eens dat die soloplaten had.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Jij gelukkig welquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is vandaag nog niet echt fenomenaal."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het was tweestemming niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan hier best aardig 2e stem bijOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat is hem, ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is toch die bassist / zanger van Thin Lizzy, of ben ik nu abuis?
Ik wist niet eens dat die soloplaten had.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Ik vind dat best een mooi liedje van Macklemore hoor. Sowieso is The Heist een oke album voor een album met veel top 40-hits.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Spezza19 het volgende:
Kom op! Dat nummer van Macklemore in de lijst?
Heeft de Nikki Manaj generatie de top 2000 gevonden ofzo?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De cover ken je vast welquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is toch die bassist / zanger van Thin Lizzy, of ben ik nu abuis?
Ik wist niet eens dat die soloplaten had.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Bedankt.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
zelfs als er geen tekst in gezongen wordt, maar er wordt wel in gezongen is het niet instrumentaal.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef cafca het volgende:
[..]
De tekst is niet heel "aanwezig" bij Enigma over het algemeen. Lijkt meer instrumentale muziek met achtergrondzangI love music |Ajax forever
1337 In Between Days The Cure 1985![]()
1336 Off The Wall Michael Jackson 1979![]()
![]()
1335 Same Love Macklemore & Ryan Lewis 2013![]()
1334 Let It Grow Eric Clapton 1974![]()
1333 It's Over Level 42 1987![]()
1332 Waarom Nou Jij Marco Borsato 1994![]()
1331 Old Town Philip Lynott 1982![]()
1330 Rosanne Nick & Simon 2008![]()
![]()
![]()
![]()
1329 No Regrets The Walker Brothers 1976![]()
1328 Als De Morgen Is Gekomen Jan Smit 2006![]()
![]()
1327 Send me an angel Scorpions 1991![]()
![]()
Thrift shopping is wel kenkergersquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat best een mooi liedje van Macklemore hoor. Sowieso is The Heist een oke album voor een album met veel top 40-hits.
Graag gedaan.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die vind ik juist een beetje meh, wordt alleen gered door het trompetdingetje.quote:
Maar staan wel een paar hele toffe nummers op dat album, Can't Hold Us ook.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lekker meezingen straks met Rosanne![]()
![]()
Wel de beste New Order ripoff van The Cure straksWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind het vandaag zelfs wat minder dan gisteren. Dat gebeurt toch niet vaak.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is vandaag nog niet echt fenomenaal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1326 Food For Thought UB40 1980![]()
![]()
Ah, volgend uur dus de enige plaat van UB40 die w.m.b. überhaupt in de lijst mag staan.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Same Love komt me niet bekend voor zo op het 1ste gezichtFor you, there'll be no more crying.
Rellende_Rotscholier
![]()
Zou niet moeten kunnen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het vandaag zelfs wat minder dan gisteren. Dat gebeurt toch niet vaak.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het is wel gezellig in het topic.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het vandaag zelfs wat minder dan gisteren. Dat gebeurt toch niet vaak.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dankquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef cafca het volgende:
[..]
De tekst is niet heel "aanwezig" bij Enigma over het algemeen. Lijkt meer instrumentale muziek met achtergrondzang![]()
![]()
Denk dat ik hem ook beter kan waarderen door het Frank Ocean-gebeuren toentertijd, dat heb ik redelijk gevolgd.
Luister ook best vaak Odd Future[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |