Die mag van mij aan het rattengif zuigenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan Glennis Grace een puntje aan zuigen
Paardenlullenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar die allemaal aan zuigt.
Is Tubular Bells volledig niet langer?quote:
t Zal erom spannenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Tubular Bells volledig niet langer?
Goed mogelijk. Die neemt een halve uurlijst in beslagquote:
Doedezemaar de Vries.quote:
Die is precies 25 minutenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij scheelt het 2 minuten ofzo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen denken dat ik Sven heetquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga er automatisch vanuit dat mensen niet zo heten als hun nick. Frits heet geen Frits, Diaan heet geen Diaan (al gaat het hier volgens mij niet op) en n00bie heet ook helemaal niet zo.
Hij eet kilo'squote:Op zaterdag 27 december 2014 13:10 schreef cafca het volgende:
[..]
De gewone man?
Ik moet het doen met een liedje over de hond van Raymond van het Groenewoud
Ja, ik las het net. Het maakt me niet zoveel uit...quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:13 schreef laxus13 het volgende:
Maar wisten jullie al dat Kane gestopt was?
Net iets langer dan Echoes ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tubular bells, duurt een half uur.
Mad?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:14 schreef Nober het volgende:
"De beste en mooiste muziek ooit gemaakt"
Makkelijk je geld verdienen als DJquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Net iets langer dan Echoes ja.
Tubular Bells en Echoes zouden maar naast elkaar staan
Tubular Bells heeft een singleversie, Echoes nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Net iets langer dan Echoes ja.
Tubular Bells en Echoes zouden maar naast elkaar staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |