quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Samen met Nick & Simon en Jan Smit het meest van coke doordrenkte nummer van dit uur
koude rillingen... vre-se-lijk nummer!quote:
Het verhaal erachter is wel triest. Dat doet het ook vaak goed op de radioquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
koude rillingen... vre-se-lijk nummer!
Amenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Jane het volgende:
Level 42 nu. Wel uit mijn tijd, maar nooit wat mee gehad. Zeker niet met dit nummer.
Weet ik... is ook verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar ik kan dat nummer echt niet horen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Het verhaal erachter is wel triest. Dat doet het ook vaak goed op de radio
Dit, ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Jane het volgende:
Level 42 nu. Wel uit mijn tijd, maar nooit wat mee gehad. Zeker niet met dit nummer.
Robert Johnson dan ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Molurus het volgende:
Qua goede gitaristen mis ik Satriani wel trouwens. Had best 1 nummertje van in gemogen.
Stevie Ray Vaughan. (Al staat die er wel in, maar niet solo)quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Molurus het volgende:
Qua goede gitaristen mis ik Satriani wel trouwens. Had best 1 nummertje van in gemogen.
Dit is zulke Skyradio-meuk, dat zelfs Skyradio het nooit draait.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
In andere nummers vind ik de bas wel erg lekker, maar dit kabbelt
Satch Boogiequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Molurus het volgende:
Qua (echt) goede gitaristen mis ik Satriani wel trouwens. Had best 1 nummertje van in gemogen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Stevie Ray Vaughan. (Al staat die er wel in, maar niet solo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |