weezequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef Dven het volgende:
Vind MJ sowieso vaak niet leuk.
Weet wel waar ik was toen hij overleed. De nachtbus van het vliegveld van Weeze richting Rotterdam. Beetje sigaretjes roken met de chauffeur. Goede herinnering.
Die had er van mij niet per se in gehoeven nee.quote:
Vind het ook niet echt vervelend, maar ik ken het echt niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:17 schreef Dven het volgende:
Dit is macklemore?
Vind het nummer zo vervelend niet eigenlijk. Vrij klassiek.
quote:
Zal wel gefilterd zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:17 schreef Spies het volgende:
Gek dat dit erin staat en Thrift Shop niet
So glad you made it vind ik een aardig nummer. Maar in het algemeen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
wat een gehaat op Kane...
Vaak wordt dit soort overcompensatie gedaan door mensen die het stiekem best kunnen pruimen...maar voor de anderen stoer wil over komen door mee te haten....
Gelijk even p s[potify gooienquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt vervelend, maar ik ken het echt niet.
Die vind ik echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan moet Dry Your Eyes van The Streets er ook in
Ik ken Claudia niet…. En jouw kennende moet ik dan van geluk sprekenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, die dergelijken kan ik nog wel hebben.
Bij dit echter:
[..]
Ik heb de neiging slachtofferhulp voor je in te schakelen.
Dat is toch die gast die een lied over Pinkpop-petjes-publiek schreef?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lowlandsquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is toch die gast die een lied over Pinkpop-petjes-publiek schreef?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, die ga ik volgend jaar in mijn lijst zetten. Bedacht ik mij gisteren al, weet alleen niet meer bij welk nummer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch heb ik het komende nummer van Jan Smit liever dan ongeveer alles van Blof.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef Wave103 het volgende:
Beter dan het hele Volendamfestijn dat zo voorbij gaat komen
Inderdaad… Dit liedjes is best te pruimen…quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:17 schreef Uccie het volgende:
Oh...dit is een momentje vooroordelen bijstellen voor mij
Claudia de Breij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ken Claudia niet…. En jouw kennende moet ik dan van geluk spreken
Illuminaziquote:
Dat heb ik eerlijk gezegd ook een beetje. Onmiskenbaar een klassieker, maar ik word er eigenlijk niet warm of koud van.quote:
Wat diss je de keversquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:20 schreef cafca het volgende:
Sowieso, bands met nummers als Let it be en Come Together, kan niks zijn
Hoor ze graag. Gewoon omdat Nederlandsquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef Wave103 het volgende:
De komende Volendamliedjes zijn trouwens standaard biercantusliedjes
Laylaquote:
Geweldige gitarist, maar idd.. lauw.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat heb ik eerlijk gezegd ook een beetje. Onmiskenbaar een klassieker, maar ik word er eigenlijk niet warm of koud van.
Gelukkig drink je nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb m'n keel gister echt kapot gerookt
Wonderful Tonightquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit kan ik hebben, Wonderful Tonight niet
Tears in Heavenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit kan ik hebben, Wonderful Tonight niet
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Samen met Nick & Simon en Jan Smit het meest van coke doordrenkte nummer van dit uur
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Samen met Nick & Simon en Jan Smit het meest van coke doordrenkte nummer van dit uur
koude rillingen... vre-se-lijk nummer!quote:
Het verhaal erachter is wel triest. Dat doet het ook vaak goed op de radioquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
koude rillingen... vre-se-lijk nummer!
Amenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Jane het volgende:
Level 42 nu. Wel uit mijn tijd, maar nooit wat mee gehad. Zeker niet met dit nummer.
Weet ik... is ook verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar ik kan dat nummer echt niet horen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Het verhaal erachter is wel triest. Dat doet het ook vaak goed op de radio
Dit, ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Jane het volgende:
Level 42 nu. Wel uit mijn tijd, maar nooit wat mee gehad. Zeker niet met dit nummer.
Robert Johnson dan ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Molurus het volgende:
Qua goede gitaristen mis ik Satriani wel trouwens. Had best 1 nummertje van in gemogen.
Stevie Ray Vaughan. (Al staat die er wel in, maar niet solo)quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Molurus het volgende:
Qua goede gitaristen mis ik Satriani wel trouwens. Had best 1 nummertje van in gemogen.
Dit is zulke Skyradio-meuk, dat zelfs Skyradio het nooit draait.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
In andere nummers vind ik de bas wel erg lekker, maar dit kabbelt
Satch Boogiequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Molurus het volgende:
Qua (echt) goede gitaristen mis ik Satriani wel trouwens. Had best 1 nummertje van in gemogen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Stevie Ray Vaughan. (Al staat die er wel in, maar niet solo)
Cold Shot moet erin. Pride & Joy ook wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Stevie Ray Vaughan. (Al staat die er wel in, maar niet solo)
Ja, of surfing with the alien... er zijn er zoveel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Satch BoogieOf If I Could Fly (het nummer waar hij een rechtszaak om begon vanwege Viva La Vida dat erop leek)
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, meneer "Ik moet ooit nog eens wat jatten van een Italiaan"
heyhey! Italianen hebben liedjes van Marco en Paul gejat, ja??quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, meneer "Ik moet ooit nog eens wat jatten van een Italiaan"
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Cold Shot moet erin. Pride & Joy ook wel.
Dat hoor ik nou nooitquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij zit veel te diep van binnen
Ik ook. Kilometertje of 6 onder zeeniveau.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef laxus13 het volgende:
Ach Marco, ik kan hem wel waarderen op een bepaalde hoogte
Qua bas vind ik dit wel erg aantrekkelijk (vanaf 1 minuut)quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
In andere nummers vind ik de bas wel erg lekker, maar dit kabbelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goede afleiding van Marco ook.Niet meer aanwezig in dit forum.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij zit veel te diep van binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |