Inderdaad… Dit liedjes is best te pruimen…quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:17 schreef Uccie het volgende:
Oh...dit is een momentje vooroordelen bijstellen voor mij
Claudia de Breij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ken Claudia niet…. En jouw kennende moet ik dan van geluk spreken
Illuminaziquote:
Dat heb ik eerlijk gezegd ook een beetje. Onmiskenbaar een klassieker, maar ik word er eigenlijk niet warm of koud van.quote:
Wat diss je de keversquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:20 schreef cafca het volgende:
Sowieso, bands met nummers als Let it be en Come Together, kan niks zijn
Hoor ze graag. Gewoon omdat Nederlandsquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef Wave103 het volgende:
De komende Volendamliedjes zijn trouwens standaard biercantusliedjes
Laylaquote:
Geweldige gitarist, maar idd.. lauw.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat heb ik eerlijk gezegd ook een beetje. Onmiskenbaar een klassieker, maar ik word er eigenlijk niet warm of koud van.
Gelukkig drink je nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb m'n keel gister echt kapot gerookt
Wonderful Tonightquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit kan ik hebben, Wonderful Tonight niet
Tears in Heavenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit kan ik hebben, Wonderful Tonight niet
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Samen met Nick & Simon en Jan Smit het meest van coke doordrenkte nummer van dit uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |