Awwww.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik even wat nazorg moet verlenen aan mijn zusje, die is uiteraard Kanefan
Mijn vader heeft ons toch echt met o.a. Simon&Garfunkel opgevoed, maar hij nam kennelijk daarna een verkeerde afslag en mijn zusje nam 2 verkeerde afslagen volgens mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij bent wel het enige witte schaap in de familie he?
Kane is prima....totdat Dinand zijn muil opendoet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef Dven het volgende:
Ik vind Kane niet zo slecht als de meeste hier. Maar zal het niet snel opzetten ofzo
Vind zijn stem wat weghebben van die gast van creed. En with arms wide open isquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kane is prima....totdat Dinand zijn muil opendoet.
Het had erger kunnen zijn, ik bedenk nog even hoe dan precies...quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ons toch echt met o.a. Simon&Garfunkel opgevoed, maar hij nam kennelijk daarna een verkeerde afslag en mijn zusje nam 2 verkeerde afslagen volgens mij
Beroemd worden zonder enig aanwijsbaar talent is ergens ook best knap.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kane is prima....totdat Dinand zijn muil opendoet.
Jan Smit en dergelijke…quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het had erger kunnen zijn, ik bedenk nog even hoe dan precies...
Mijn zusje is fan van Claudiaquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het had erger kunnen zijn, ik bedenk nog even hoe dan precies...
Maar dat ligt toch minder irritant in het gehoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind zijn stem wat weghebben van die gast van creed. En with arms wide open is![]()
![]()
Wat zij op 19 doetquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn zusje is fan van Claudia
Je mag wel bij ons.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Macklemore & Ryan Lewisquote:
Nou, die dergelijken kan ik nog wel hebben.quote:
Ik heb de neiging slachtofferhulp voor je in te schakelen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dinand is wel een type vent die wanneer hij je niet ligt echt afschuwelijk is, kan ik me goed voorstellen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat ligt toch minder irritant in het gehoor.
En met zingen kan ik me er nog een beetje voor afsluiten, maar als Dinand gewoon praat haak ik helemaal af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |