quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat een bassist he die Peter Hook
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben er weer even. Zit nu in de trein. Vanmiddag/avond spellenmeeting met vrienden onder genot van de Top 2000 en vanaf morgen eindelijk tijd wat meer te fokken
En je trein rijdt?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben er weer even. Zit nu in de trein. Vanmiddag/avond spellenmeeting met vrienden onder genot van de Top 2000 en vanaf morgen eindelijk tijd wat meer te fokken
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey Dinandquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
wat een gehaat op Kane...
Vaak wordt dit soort overcompensatie gedaan door mensen die het stiekem best kunnen pruimen...maar voor de anderen stoer wil over komen door mee te haten....
Ik zeg dit uit de grond van mijn hart... ik vind het echt niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
Vaak wordt dit soort overcompensatie gedaan door mensen die het stiekem best kunnen pruimen...maar voor de anderen stoer wil over komen door mee te haten....
Precies, Kane is gewoon de beste band ooit en iedereen weet het.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
neequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
Jij bent wel het enige witte schaap in de familie he?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik even wat nazorg moet verlenen aan mijn zusje, die is uiteraard Kanefan
Sorry, ik heb niet zoveel met constipatiepop.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik even wat nazorg moet verlenen aan mijn zusje, die is uiteraard Kanefan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |