Cold Shot moet erin. Pride & Joy ook wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Stevie Ray Vaughan. (Al staat die er wel in, maar niet solo)
Ja, of surfing with the alien... er zijn er zoveel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Satch BoogieOf If I Could Fly (het nummer waar hij een rechtszaak om begon vanwege Viva La Vida dat erop leek)
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, meneer "Ik moet ooit nog eens wat jatten van een Italiaan"
heyhey! Italianen hebben liedjes van Marco en Paul gejat, ja??quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, meneer "Ik moet ooit nog eens wat jatten van een Italiaan"
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Cold Shot moet erin. Pride & Joy ook wel.
Dat hoor ik nou nooitquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij zit veel te diep van binnen
Ik ook. Kilometertje of 6 onder zeeniveau.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef laxus13 het volgende:
Ach Marco, ik kan hem wel waarderen op een bepaalde hoogte
Qua bas vind ik dit wel erg aantrekkelijk (vanaf 1 minuut)quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
In andere nummers vind ik de bas wel erg lekker, maar dit kabbelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goede afleiding van Marco ook.Niet meer aanwezig in dit forum.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij zit veel te diep van binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |