SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.htmlReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb A-Ha 1 keer live gezien (cadeautje voor vriendin).
Concert in HMH duurde maar een uur omdat ze die avond ook live bij domino d-day moesten optreden. Gênant.
Wel fantastische zanger dit!My friends all drive horses![]()
Take On Me blijft geweldig, ook vanwege de clip.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:30 schreef MadMaster het volgende:
De up-tempo nummers van A-Ha, zoals deze, zijn wel OK, de rest is enorm boring...Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
I got something to put in you at the gay bar.quote:
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
De eerste geflopte versie was pas geweldig, de 12" daarvan heeft me nog bijna 200 euro opgeleverd...quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Take On Me blijft geweldig, ook vanwege de clip.![]()
![]()
Mann gegen Mann.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Rein, 'Raus of Buck Dich van Rammstein is op je lijf geschreven...
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Daar was ik ook. Het duurde geen uur, maar ongeveer anderhalf uur. Wel hebben ze inderdaad hun set wat ingekort. Best belachelijk, inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb A-Ha 1 keer live gezien (cadeautje voor vriendin).
Concert in HMH duurde maar een uur omdat ze die avond ook live bij domino d-day moesten optreden. Gênant.
Wel fantastische zanger dit!
Andere A-ha-optredens die ik heb gezien waren erg de moeite waard.![]()
Electric Sixxquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
I got something to put in you at the gay bar.
Kom op man dit is ubergay. Maar dat is juist mooi.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
He grappig dat jij daar ook was.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar was ik ook. Het duurde geen uur, maar ongeveer anderhalf uur. Wel hebben ze inderdaad hun set wat ingekort. Best belachelijk, inderdaad.
Andere A-ha-optredens die ik heb gezien waren erg de moeite waard.
Had wel het idee dat het een heel kort concert was. Misschien deden ze geen toegift of zo?My friends all drive horses![]()
Ik heb sowieso nooit echt begrepen waarom mensen muziek "gay" noemen. Omdat de zanger met z'n stem de hoogte in gaat?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kom op man dit is ubergay. Maar dat is juist mooi.![]()
Het is gewoon een soort prototype gay muziek, ja hoe leg je dat uit. Veel synthesizers sowieso.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit echt begrepen waarom mensen muziek "gay" noemen. Omdat de zanger met z'n stem de hoogte in gaat?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze hebben hun gebruikelijke set die ze elders speelden, met 4 nummers ingekort. Ik weet nog dat ik om 20:00 uur binnenkwam. Ik stond nog niet binnen of het concert begon al. Echt stipt op de aanvangstijd. Rond 21:30 uur waren ze klaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
He grappig dat jij daar ook was.
Had wel het idee dat het een heel kort concert was. Misschien deden ze geen toegift of zo?![]()
Synths zijn niet gay, wel geweldig...quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort prototype gay muziek, ja hoe leg je dat uit. Veel synthesizers sowieso.![]()
Vind ik dus totaal niet. Snap sowieso niet dat mensen instrumenten in de hoek van "gay" duwen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort prototype gay muziek, ja hoe leg je dat uit. Veel synthesizers sowieso.
Kijk, zoiets kan ik begrijpen, dat je dat gay noemt. Maar A-ha?![]()
![]()
Vind ik dus ook. Ben toetsenist (quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Synths zijn niet gay, wel geweldig...) en hou erg van elektronische muziek en/of muziek waar synths prominent in voorkomen.
![]()
"Deep Blue Something". Hebben die überhaupt nog iets anders opgenomen, of zijn ze echt speciaal voor dit nummer opgericht?![]()
Ja A-ha, het is het eerste woord dat in mij opkomt als ik dat nummer hoor, of Take On Me.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik dus totaal niet. Snap sowieso niet dat mensen instrumenten in de hoek van "gay" duwen.
Kijk, zoiets kan ik begrijpen, dat je dat gay noemt. Maar A-ha?Niet per definitie, wel in deze context. En synthesizers zijn sowieso geweldig ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Synths zijn niet gay, wel geweldig...Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Deze is wel leuk.
En hierna... dum dum dum....
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Idem, hoewel ik me niet echt toetsenist wil noemen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Ben toetsenist () en hou erg van elektronische muziek en/of muziek waar synths prominent in voorkomen.
Heb wel wat oude analoge en modernere bakkies staan hier...![]()
Ik weet zeker dat ik een nog grotere synthesizer fan ben dan jij!quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Ben toetsenist () en hou erg van elektronische muziek en/of muziek waar synths prominent in voorkomen.
Nog net even lekker Rammstein mee gekregen, nu toch echt mijn bedje in. Morgen weer verder!
Your opinion of me is none of my business.![]()
Ik heb een JP8080, daar kan jij echt niet tegenop.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem, hoewel ik me niet echt toetsenist wil noemen.
Heb wel wat oude analoge en modernere bakkies staan hier...Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zat al aan het ontbijt morgenochtend te denken, komt dit voorbij...quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:39 schreef Berkery het volgende:
Mijn hemel, ik was al tegen de slaap aan het vechten.![]()
Is ook alweer 18 jaar geleden hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:39 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht trouwens dat dit nummer veel ouder was, maar het is uit 1996. Best recentHet klokje tikt door.
![]()
Als het een wedstrijd is, hoeveel Korgs, Moogs en Rolands wil je hebben?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een JP8080, daar kan jij echt niet tegenop.![]()
Ik weet hetquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is ook alweer 18 jaar geleden hoorHet klokje tikt door.
Maar alles uit de jaren '90 klinkt in mijn oren alsof het toch vrij nieuw is![]()
![]()
Jammer. A-ha heeft zoveel moois gemaakt, ook later. Vooral het album "Analogue" uit 2005 vind ik erg fraai. Met "Cosy Prisons"... prachtig nummer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja A-ha, het is het eerste woord dat in mij opkomt als ik dat nummer hoor, of Take On Me.
[..]
Niet per definitie, wel in deze context. En synthesizers zijn sowieso geweldig ja.![]()
Wát een bazen!!![]()
Ok ik houd mijn mond wel verder.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het een wedstrijd is, hoeveel Korgs, Moogs en Rolands wil je hebben?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat zou kunnen. Des te raarder vind ik je uitspraak over A-ha. Maar goed, ieder z'n mening.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik een nog grotere synthesizer fan ben dan jij!![]()
Nee nee nee, tijd ontwikkelt zich niet linear. Er was in 1996 namelijk al 18 jaar meer tijd in totaal dan 1978, waardoor 18 jaar relatief minder lang is dan het in 1978 was.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:42 schreef PippenScottie het volgende:
1996 is net zo lang geleden als 1978 in 1996 was...![]()
Het staat los van elkaar hè, dat iets homofiel klinkt wil niet zeggen dat het slecht is. Ik vind het geweldige nummers verder.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Des te raarder vind ik je uitspraak over A-ha. Maar goed, ieder z'n mening.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
We worden het niet eens. Misschien komt dat omdat ik als PSB-fan dat soort teksten iets te vaak heb gehoord. Het interesseert me verder ook niet. Ik hoef niet met m'n favoriete artiesten het bed in, of zo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het staat los van elkaar hè, dat iets homofiel klinkt wil niet zeggen dat het slecht is. Ik vind het geweldige nummers verder.![]()
Des te gaarder is het dat de nieuwe generaties massaal overgaan op softsynths, die totaal niet de warmte hebben van hardware. Maar dit terzijde.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verzamel ze meer, omdat ik ze mooi vind.
Maar ze werken nog wel allemaal...Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hierna Demis Roussos. Toch een beetje een guilty pleasure van me.
Nummers af laten spelen zit er dit jaar ook niet meer in?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Die heb ik ook wel, als aanvulling op de oude bakken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Des te gaarder is het dat de nieuwe generaties massaal overgaan op softsynths, die totaal niet de warmte hebben van hardware. Maar dit terzijde.
Het is helaas onmogelijk om alle synths te verzamelen, alleen financieel al...![]()
Alleen als de DJ het zelf een lekker nummer vindt blijkbaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:47 schreef houdjemond het volgende:
Nummers af laten spelen zit er dit jaar ook niet meer in?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als je dat wil, draai je het maar lekker in Spotify.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:47 schreef houdjemond het volgende:
Nummers af laten spelen zit er dit jaar ook niet meer in?![]()
Getver, vind dat zo zonde.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen als de DJ het zelf een lekker nummer vindt blijkbaar.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Nou zeg, doe eens lief.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je dat wil, draai je het maar lekker in Spotify.
Is toch zonde dat, als je op een plaat zit te wachten, hij afgekapt word?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Word maar onsterfelijk danquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:48 schreef MadMaster het volgende:
Dit nummer wil mijn vrouw draaien bij mijn uitvaart...![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Elfletterig en ik zeiden hoi tegen je!quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het hoort nou eenmaal bij radio. Het is een programma, geen playlist.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is toch zonde dat, als je op een plaat zit te wachten, hij afgekapt word?![]()
Okay meneer Tijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het hoort nou eenmaal bij radio. Het is een programma, geen playlist.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Een selfiestick voor 30 mensen a la, maar voor twee pittige wijfjes dan wordt het toch wel belachelijk![]()
Toch weer 10 likes.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:51 schreef Tijn het volgende:
Je zou maar met je pittige kapsel en je selfie-stick op TV zijnReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gut hilarischRia met een selfiestick. Moeten die mensen niet nodig naar hun bejaardenhuis.. Tis bijna 2 uur.
![]()
Busje komt zo...quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:51 schreef empa1010 het volgende:
Gut hilarischRia met een selfiestick. Moeten die mensen niet nodig naar hun bejaardenhuis.. Tis bijna 2 uur.
![]()
Je bent lekker gek of je bent het niet!quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:51 schreef Tijn het volgende:
Je zou maar met je pittige kapsel en je selfie-stick op TV zijnMy friends all drive horses![]()
Ik vind het leuk dat er ook nummers van voor de jaren '60 in de lijst staan. Toch wel bijzonder hoor, zo'n oude opname.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer mag van mij ook wel richting uitgang.![]()
Juist tof dat dit er ook in staat.
En al die oude nummers zijn toch hartstikke kort, joh.
Het nummer is zelfs gestegen, lees ik net. Vorig jaar op 1888. Nu 1822.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat er ook nummers van voor de jaren '60 in de lijst staan. Toch wel bijzonder hoor, zo'n oude opname.![]()
Oma Debbie doet het nog steeds en behoorlijk ook, heb ik onlangs weer mee mogen maken.
Wat een heerlijk wijf blijft het toch...![]()
Versie van Mini Mansions is beter, een band uit de stal van Josh Hommes.
Maar deze is ook lekker.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Ja, anders past het niet op zo'n bakelieten plaatje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:53 schreef Jane het volgende:
En al die oude nummers zijn toch hartstikke kort, joh.![]()
Lekker hoor hier in de tropen met het Goede Doel........mijn eerste popconcert
Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Fok was even down.. Zo slinkt de voorsprong qua topics tov vorig jaar. Het is altijd lastig om een goed moment uit te kiezen om naar bed te gaan tijdens de top. Dit keer ging ik maar na The Beach Boys - Wouldn't it be Nice. Mooie afsluiter van de dag.![]()
1746 Procol Harum Homburg
1745 Jack Johnson Sitting, Waiting, Wishing
1744 Falco Rock Me Amadeus
1743 Joe Cocker & J. Warnes Up Where We Belong
1742 The Rolling Stones Let's Spend The Night Together
1741 Robbie Williams Candy
1740 Chicago You're The Inspiration
1739 USA for Africa We Are The World
1738 Bill Medley & J. Warnes I've Had The Time Of My Life
1737 De Dijk Laat Het Vanavond Gebeuren
1736 Bruno Mars Marry You
1735 The Monkees I'm A Believer![]()
Een liedje als "Rock me Amadeus" , ik vraag me dan af wat voor persoon dat in zijn top 10 aller tijden zet ? Is toch meer een geintje i.p.v. een tijdloos all time favorite ?Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
De echte Falco-fan heeft niet veel keuzes bij het samenstellen van de lijstquote:Op vrijdag 26 december 2014 07:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
Een liedje als "Rock me Amadeus" , ik vraag me dan af wat voor persoon dat in zijn top 10 aller tijden zet ? Is toch meer een geintje i.p.v. een tijdloos all time favorite ?![]()
![]()
Ken enkel nog het liedje of Jannie.......
Falco is toch overleden ? Tijdje terug veels te jong ?Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Tijdje terug alquote:Op vrijdag 26 december 2014 07:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Falco is toch overleden ? Tijdje terug veels te jong ?
Jeanny komt nog, op 132![]()
Klopt, auto- ongelukquote:Op vrijdag 26 december 2014 07:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Falco is toch overleden ? Tijdje terug veels te jong ?
Der Commissar ken je niet?![]()
Doesn't ring a bell.....misschien een oh jaa - tje.....quote:Op vrijdag 26 december 2014 07:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt, auto- ongeluk
Der Commissar ken je niet?Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 07:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Doesn't ring a bell.....misschien een oh jaa - tje.....?quote:Alles Klar herr kommissar?
Daa die de dum, O O O, der kommissar geht um, O O O![]()
Waar zit je ergens?quote:Op vrijdag 26 december 2014 07:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Goedenmorgen, alhoewel het hier al middag is
![]()
Als je hier zegt, dat hij in de top 2000 staat staan ze je hier nogal raar aan te kijken......quote:
Hij heeft het hart wel op de goede plek - heeft kindertehuis opgezet etc . - maar hij neemt het huwelijk niet zo serieus ...... is bezig met vrouw nummer zoveel geloof ik, en huwelijkse trouw telt hier nogal zwaar.....
Verder heeft of had hij een café hier in Manila, waar er liliputters in de bediening werkten
Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
1734 Steve Miller Band The Joker
1733 The Jacksons Can You Feel It
1732 The Clash Rock The Casbah
1731 Jackson Browne The Pretender
1730 Oleta Adams Get Here
1729 Bob Carlisle Butterfly Kisses
1728 Roxy Music More Than This
1727 Womack & Womack Teardrops
1726 Saybia The Second You Sleep
1725 The Shoes Osaka
1724 Di-rect Times Are Changing
1723 The Cats Vaya Con Dios![]()
1734 Steve Miller Band The Joker
1733 The Jacksons Can You Feel It
1732 The Clash Rock The Casbah
1731 Jackson Browne The Pretender
1730 Oleta Adams Get Here
1728 Roxy Music More Than This
1727 Womack & Womack Teardrops
1726 Saybia The Second You Sleep
1725 The Shoes Osaka
1724 Di-rect Times Are Changing
1723 The Cats Vaya Con Dios
Best een aardig uurtje![]()
Mooi bouquetje D.
Classic top 2000 materiaal
1734 Steve Miller Band The Joker![]()
![]()
1733 The Jacksons Can You Feel It![]()
1732 The Clash Rock The Casbah![]()
1731 Jackson Browne The Pretender![]()
1730 Oleta Adams Get Here![]()
1729 Bob Carlisle Butterfly Kisses![]()
1728 Roxy Music More Than This![]()
1727 Womack & Womack Teardrops![]()
1726 Saybia The Second You Sleep![]()
1725 The Shoes Osaka
1724 Di-rect Times Are Changing![]()
1723 The Cats Vaya Con Dios![]()
![]()
Dat weet ik niet meer. 4 minuten stilte, ter nagedachtenis aan Joe Cocker ofzo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 07:59 schreef D. het volgende:
[..]
Waarvoor gaat de radio om 8:30u uit dan?![]()
Denk het nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 08:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ojee, dadelijk vergeet je 'm nog uit te zetten![]()
![]()
Hier nu ook even niet, er is nu niks op de radio.quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ayo, radio staat hier alleen nog niet aan.![]()
![]()
Had die huidige zanger daarvoor al in de musical Hair zien spelen en hij was toen echt goed.quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:50 schreef WeezerButler het volgende:
Direct is er door de zangerwissel niet op achteruitgegaan.
Ik heb me afgevraagd of hij bij Di-rect paste, maar wie kent Nu de vorige zanger nog?![]()
Hallo luitjes
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Nee, ik vind deze eerlijk gezegd best meevallen. Nog steeds een dertien-in-een-dozijn-poprock-nummertje , waarvan ik niet snap dat het in de top2000 staat, maar goed, toch best leuk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:50 schreef WeezerButler het volgende:
Direct is er door de zangerwissel niet op achteruitgegaan.![]()
Niemand?quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:54 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: wie hoor je hier duidelijk het achtergrondkoortje aanvoeren?![]()
Sandra Reemer dusquote:
1722 Genesis Hold On My Heart
1721 The Cats Rock 'n Roll
1720 Santana & John Lee Hooker The Healer
1719 Kamahl The Elephant Song
1718 Kate Bush Babooshka
1717 Gerard Lenorman La Ballade Des Gens Heureux
1716 Stealers Wheel Late Again
1715 The Clash Should I Stay Or Should I Go
1714 Rein de Vries Patsy
1713 John Mayall Room To Move
1712 Heart All I Wanna Do Is Make Love…
1711 Kane & Ilse DeLange Before You Let Me Go
1710 Bruce Springsteen War![]()
1722 Genesis Hold On My Heart![]()
1721 The Cats Rock 'n Roll![]()
1720 Santana & John Lee Hooker The Healer![]()
1719 Kamahl The Elephant Song![]()
![]()
1718 Kate Bush Babooshka![]()
1717 Gerard Lenorman La Ballade Des Gens Heureux![]()
1716 Stealers Wheel Late Again![]()
1715 The Clash Should I Stay Or Should I Go![]()
1714 Rein de Vries Patsy![]()
1713 John Mayall Room To Move![]()
1712 Heart All I Wanna Do Is Make Love…![]()
1711 Kane & Ilse DeLange Before You Let Me Go![]()
1710 Bruce Springsteen War
1718 Kate Bush Babooshka
1717 Gerard Lenorman La Ballade Des Gens Heureux
1715 The Clash Should I Stay Or Should I Go
1714 Rein de Vries Patsy
1713 John Mayall Room To Move
1712 Heart All I Wanna Do Is Make Love…
1710 Bruce Springsteen War![]()
![]()
Ik ben niet zo'n fan van dat Clash nummer
hoi jongens, ik ben er![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Huy Mexi
Ik zit al een tijdje moed te verzamelen om te gaan hardlopen, mooi moment om te gaan nu, denk ik.
Radio aan en gaan. Tot later!![]()
![]()
1718 Kate Bush Babooshka![]()
1717 Gerard Lenorman La Ballade Des Gens Heureux![]()
![]()
1715 The Clash Should I Stay Or Should I Go![]()
![]()
![]()
![]()
1714 Rein de Vries Patsy
1713 John Mayall Room To Move![]()
![]()
![]()
![]()
1712 Heart All I Wanna Do Is Make Love…![]()
![]()
1710 Bruce Springsteen War
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Had eigenlijk een uur eerder willen opstaan, maar heb eigenlijk alleen Sander de Heer en The Clash gemist. Niet erg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
een stampend, dampend, top 2000 cafe.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Roodbeen
Wel een van de mooiere Cats nummers
Ik weet nooit wat ik hier van moet vinden.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fredquote:
Fredquote:
vanavond is het weer zo belachelijk gevuld dat je niet normaal kunt lezenquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:14 schreef MadMaster het volgende:
Het Fok! Café stroomt ook langzaam vol...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daarom is de morgen zo fijn, kun je nog tenminste nog wat fatsoenlijks terug lezenquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vanavond is het weer zo belachelijk gevuld dat je niet normaal kunt lezen
Niet dat je dan echt veel mist als je niet goed leest.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vanavond is het weer zo belachelijk gevuld dat je niet normaal kunt lezenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Fair enoughquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet dat je dan echt veel mist als je niet goed leest.
Niemand leest hier toch, alleen maar posten is het credo...quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vanavond is het weer zo belachelijk gevuld dat je niet normaal kunt lezen![]()
![]()
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand leest hier toch, alleen maar posten is het credo...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind Nellie een leukere Elephant[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is wel erg oudbollig hoor, zelfs voor mij
![]()
![]()
Waarom vermelden ze steeds wie er 1 staat in de top 2000? Er kunnen toch ook mensen zijn die dat niet weten en zich willen laten verrassen?Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Fok dik twee uur down vannacht? Amateurs.
Ik zie prins Bernhard zitten als ik Kamahl hoor. Hypocriete jager...My friends all drive horses![]()
Ik denk niet dat dat nieuws echt te missen wasquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:21 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Waarom vermelden ze steeds wie er 1 staat in de top 2000? Er kunnen toch ook mensen zijn die dat niet weten en zich willen laten verrassen?
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Als het goed is gaat een gemeenschappelijke vriendin vandaag naar het Top2000 cafequote:Op vrijdag 26 december 2014 09:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand leest hier toch, alleen maar posten is het credo...![]()
Ik denk dat er wel 3 van die mensen zijn...quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:21 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Waarom vermelden ze steeds wie er 1 staat in de top 2000? Er kunnen toch ook mensen zijn die dat niet weten en zich willen laten verrassen?![]()
MaJo?quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:23 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Als het goed is gaat een gemeenschappelijke vriendin vandaag naar het Top2000 cafe![]()
Kate Bush
Nog nooit gezien eigenlijkquote:
Uccie
Ah, weer even fonetisch meezingen
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
quote:![]()
Ik heb zelfs nog op Ne Me Quitte Pas Gestemd
Babooska staat er sinds 2002 in. In 2012 de hoogste notering ooit, nu de laagste. Raar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat terwijl ze dit jaar zelfs weer concerten is gaan geven...vreemd inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Babooska staat er sinds 2002 in. In 2012 de hoogste notering ooit, nu de laagste. RaarOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:29 schreef laxus13 het volgende:
[..]![]()
Ik heb zelfs nog op Ne Me Quitte Pas Gestemd![]()
Ik ook elk jaar
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ha, dat rijmt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Goedemorgen vanuit mijn bed. Handig joh, zo'n iPad[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Terwijl juist haar andere nummer allemaal stijgenquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Babooska staat er sinds 2002 in. In 2012 de hoogste notering ooit, nu de laagste. RaarFor you, there'll be no more crying.
Ik ook hoor, alleen gisteren vergeten op te laden, dus ik moet straks in de buurt van een stopcontact gaan zitten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Goedemorgen vanuit mijn bed. Handig joh, zo'n iPadOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat café publiek is ook alleen maar van hun smartphones weg te pulken als er een dj binnen komt vallen om te vragen of ze willen meezwaaien.![]()
Dit zijn wij over 30 jaar.![]()
![]()
Zoals ik had verwacht, gezien haar concerten...quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:31 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Terwijl juist haar andere nummer allemaal stijgen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee toch...toch..tochquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:31 schreef Cee het volgende:
Dat café publiek is ook alleen maar van hun smartphones weg te pulken als er een dj binnen komt vallen om te vragen of ze willen meezwaaien.![]()
Dit zijn wij over 30 jaar.
Stealers Wheel met Gerry, altijd wel fijne muziek
Er wordt dit jaar in de nacht wel veel minder gepost in deze reeks dan vorig jaar.
Dat was dus de tijd waarin Frits zich liet gelden..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fomdeck?quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:32 schreef laxus13 het volgende:
Stealers Wheel met Gerry, altijd wel fijne muziek[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het fokforum lag er vannacht even uit heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt dit jaar in de nacht wel veel minder gepost in deze reeks dan vorig jaar.
Dat was dus de tijd waarin Frits zich liet gelden..Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Die Ekdom was ie toen al actiefquote:
oh ja, het zal eens niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Het fokforum lag er vannacht even uit heb ik gelezen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
DUS DAN STEL IK MAAR DE VRAAG[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een mindere van The ClashFor you, there'll be no more crying.
Je zou maar de enige zijn die het verschil bij een pubquiz herkentquote:
Een koekje graag...quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zou maar de enige zijn die het verschil bij een pubquiz herkentis dat je overkomen.
*koekje geeftquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit vind ik niks.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh dit vind ik wel mooi![]()
Dit past prima op het Piratenfestijn.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Mooi plaatje.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goeiemorgen trouwens
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Dat ze 's nachts uberhaupt doorgaan blijft erg jammer. Laatste nacht bijvoorbeeld Old Man en Heart of Gold van Neil Youngquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was dus de tijd waarin Frits zich liet gelden..![]()
![]()
Ik heb wel een zwak voor dit soort nummers
Ja hè, zo mijn best op gedaanquote:
't Is vandaag, toch?quote:
JAAAA DEZE IS GENOT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat een tragisch nummer
Kamer te verhuizen
Lekker die Mondharmonica
Nu foute powerballad genot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heart. Kan niet fout.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Vorig jaar nog in het 1ste uur gedraaid
Mooie uur 1-bonus voor deze plaat dusquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:45 schreef laxus13 het volgende:
Vorig jaar nog in het 1ste uur gedraaid
"All I wanna do is make love to you"
Ann Wilson wil dus geen koekje, zeg maar ...Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Stond me iets van bij ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:46 schreef Fred_B het volgende:
Danny Vera heeft dit nummer ook nog ergens gespeeld dit jaar.
Tof bandje wel, dat Heart. Al heb ik een zwak voor dit soort dingen, Roxette en T'Pau kan ik ook waarderen. Powerballads zijn goed als ze maar door een vrouw zijn gezongen
De nummer 1540 van dit jaar stond vorig jaar helemaal onderaan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:45 schreef laxus13 het volgende:
Vorig jaar nog in het 1ste uur gedraaid![]()
Dus ook een Celine Dion of Whitneyquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stond me iets van bij ja.
Tof bandje wel, dat Heart. Al heb ik een zwak voor dit soort dingen, Roxette en T'Pau kan ik ook waarderen. Powerballads zijn goed als ze maar door een vrouw zijn gezongen
Er moet wel gitaar in zitten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:48 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dus ook een Celine Dion of Whitney
Hiervan moet ik nu echt nodig naar nummer 100.
Nieuw in de lijst ook nog. Had weg mogen blijven[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ohh zeg dat danquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er moet wel gitaar in zitten.
Kane![]()
![]()
![]()
Leg uit?quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:22 schreef PippenScottie het volgende:
Fok dik twee uur down vannacht? Amateurs.![]()
![]()
Omhooggevallen imitator , hahahahahaquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:49 schreef MadMaster het volgende:
Die Danny Vera, dat is toch die omhoog gevallen imitator bij VI?![]()
![]()
tussen 1:54 en 4:17 lag fok eruit.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooi moment voor het ontbijt
't is allemaal wat.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tussen 1:54 en 4:17 lag fok eruit.![]()
Danny is een sukkelquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:49 schreef MadMaster het volgende:
Die Danny Vera, dat is toch die omhoog gevallen imitator bij VI?![]()
Het ging me om dat laatste woord.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tussen 1:54 en 4:17 lag fok eruit.![]()
nouja, zijn het professionals dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het ging me om dat laatste woord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is dat Ilse nog meezingt dat maakt het nog enigszins dragelijkFor you, there'll be no more crying.
Amateurs, ja, prutsers, loosers, voor een duppie op de eerste rang willen zitten...quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het ging me om dat laatste woord.![]()
Waylon is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:51 schreef laxus13 het volgende:
Het is dat Ilse nog meezingt dat maakt het nog enigszins dragelijkDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ze schreeuwt vooralquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:51 schreef laxus13 het volgende:
Het is dat Ilse nog meezingt dat maakt het nog enigszins dragelijk![]()
Wayloff.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pech voor hem dan.quote:For you, there'll be no more crying.
eerste keer dat ik dat nummer hoorde trouwens.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Bruce![]()
Wel niet z'n beste maar ach.For you, there'll be no more crying.
1709 Cosi Celeste Zucchero Fornaciari 1997
1708 Calling Elvis Dire Straits 1991
1707 Pour Que Tu M'Aimes Encore Celine Dion 1995
1706 As Long As You Follow Fleetwood Mac 1988
1705 Across The Universe The Beatles 1970
1704 Thank God I'm a Country Boy John Denver 1975
1703 Get Up Stand Up Bob Marley & The Wailers 1973
1702 Oceans Pearl Jam 1991
1701 For What It's Worth Buffalo Springfield 1967
1700 This Is The Last Time Keane 2005
1699 Invisible Touch Genesis 1986
1698 As Tears Go By Marianne Faithfull 1964
1697 Seasons Earth & Fire 1970
1696 Haven't Met You Yet Michael Buble 2009
Komend uur[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
26 december * 10:00-11:00 uur
1709 Zucchero Fornaciari Cosi Celeste
1708 Dire Straits Calling Elvis
1707 Celine Dion Pour Que Tu M'Aimes Encore
1706 Fleetwood Mac As Long As You Follow
1705 The Beatles Across The Universe
1704 John Denver Thank God I'm a Country Boy
1703 Bob Marley & The Wailers Get Up Stand Up
1702 Pearl Jam Oceans
1701 Buffalo Springfield For What It's Worth
1700 Keane This Is The Last Time
1699 Genesis Invisible Touch
1698 Marianne Faithfull As Tears Go By
1697 Earth & Fire Seasons
1696 Michael Buble Haven't Met You Yet
Wat een drama, dat laatste nummer. Bweh.![]()
Duidelijk ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amateurs, ja, prutsers, loosers, voor een duppie op de eerste rang willen zitten...![]()
1709 Cosi Celeste Zucchero Fornaciari 1997
1704 Thank God I'm a Country Boy John Denver 1975:{
1703 Get Up Stand Up Bob Marley & The Wailers 1973
1702 Oceans Pearl Jam 1991![]()
![]()
1698 As Tears Go By Marianne Faithfull 1964
1697 Seasons Earth & Fire 1970
1696 Haven't Met You Yet Michael Buble 2009![]()
![]()
Broes met Silvio Dante van de Sopranos op gitaar.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ha, te laat.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1709 Zucchero Fornaciari Cosi Celeste![]()
1708 Dire Straits Calling Elvis![]()
1707 Celine Dion Pour Que Tu M'Aimes Encore![]()
1706 Fleetwood Mac As Long As You Follow![]()
1705 The Beatles Across The Universe![]()
1704 John Denver Thank God I'm a Country Boy![]()
1703 Bob Marley & The Wailers Get Up Stand Up![]()
1702 Pearl Jam Oceans![]()
1701 Buffalo Springfield For What It's Worth![]()
1700 Keane This Is The Last Time![]()
1699 Genesis Invisible Touch![]()
1698 Marianne Faithfull As Tears Go By![]()
1697 Earth & Fire Seasons![]()
1696 Michael Buble Haven't Met You Yet
Goed uurtje behalve die Buble danFor you, there'll be no more crying.
Vannacht hebben we genoten van de Rivers of Babylon, oh oh. Ook nog Klorkestein, Rammstein, 10cc bohhhhhquote:![]()
Ik doe ook eens mee met mijn mening vooraf geven...
1709 Cosi Celeste Zucchero Fornaciari 1997![]()
1704 Thank God I'm a Country Boy John Denver 1975![]()
1703 Get Up Stand Up Bob Marley & The Wailers 1973![]()
1702 Oceans Pearl Jam 1991
1698 As Tears Go By Marianne Faithfull 1964![]()
1697 Seasons Earth & Fire 1970![]()
1696 Haven't Met You Yet Michael Buble 2009![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |