De echte Falco-fan heeft niet veel keuzes bij het samenstellen van de lijstquote:Op vrijdag 26 december 2014 07:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
Een liedje als "Rock me Amadeus" , ik vraag me dan af wat voor persoon dat in zijn top 10 aller tijden zet ? Is toch meer een geintje i.p.v. een tijdloos all time favorite ?
Tijdje terug alquote:Op vrijdag 26 december 2014 07:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ken enkel nog het liedje of Jannie.......
Falco is toch overleden ? Tijdje terug veels te jong ?
Klopt, auto- ongelukquote:Op vrijdag 26 december 2014 07:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ken enkel nog het liedje of Jannie.......
Falco is toch overleden ? Tijdje terug veels te jong ?
Doesn't ring a bell.....misschien een oh jaa - tje.....quote:Op vrijdag 26 december 2014 07:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt, auto- ongeluk
Der Commissar ken je niet?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 07:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Doesn't ring a bell.....misschien een oh jaa - tje.....
?quote:Alles Klar herr kommissar?
Daa die de dum, O O O, der kommissar geht um, O O O
Waar zit je ergens?quote:Op vrijdag 26 december 2014 07:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Goedenmorgen, alhoewel het hier al middag is
Als je hier zegt, dat hij in de top 2000 staat staan ze je hier nogal raar aan te kijken......quote:
Dat weet ik niet meer. 4 minuten stilte, ter nagedachtenis aan Joe Cocker ofzo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 07:59 schreef D. het volgende:
[..]
Waarvoor gaat de radio om 8:30u uit dan?
Denk het nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 08:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ojee, dadelijk vergeet je 'm nog uit te zetten
Hier nu ook even niet, er is nu niks op de radio.quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ayo, radio staat hier alleen nog niet aan.
Had die huidige zanger daarvoor al in de musical Hair zien spelen en hij was toen echt goed.quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:50 schreef WeezerButler het volgende:
Direct is er door de zangerwissel niet op achteruitgegaan.
Nee, ik vind deze eerlijk gezegd best meevallen. Nog steeds een dertien-in-een-dozijn-poprock-nummertje , waarvan ik niet snap dat het in de top2000 staat, maar goed, toch best leuk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:50 schreef WeezerButler het volgende:
Direct is er door de zangerwissel niet op achteruitgegaan.
Niemand?quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:54 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: wie hoor je hier duidelijk het achtergrondkoortje aanvoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |