Nee nee nee, tijd ontwikkelt zich niet linear. Er was in 1996 namelijk al 18 jaar meer tijd in totaal dan 1978, waardoor 18 jaar relatief minder lang is dan het in 1978 was.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:42 schreef PippenScottie het volgende:
1996 is net zo lang geleden als 1978 in 1996 was...
Het staat los van elkaar hè, dat iets homofiel klinkt wil niet zeggen dat het slecht is. Ik vind het geweldige nummers verder.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Des te raarder vind ik je uitspraak over A-ha. Maar goed, ieder z'n mening.
We worden het niet eens. Misschien komt dat omdat ik als PSB-fan dat soort teksten iets te vaak heb gehoord. Het interesseert me verder ook niet. Ik hoef niet met m'n favoriete artiesten het bed in, of zo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het staat los van elkaar hè, dat iets homofiel klinkt wil niet zeggen dat het slecht is. Ik vind het geweldige nummers verder.
Des te gaarder is het dat de nieuwe generaties massaal overgaan op softsynths, die totaal niet de warmte hebben van hardware. Maar dit terzijde.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verzamel ze meer, omdat ik ze mooi vind.
Maar ze werken nog wel allemaal...
Die heb ik ook wel, als aanvulling op de oude bakken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Des te gaarder is het dat de nieuwe generaties massaal overgaan op softsynths, die totaal niet de warmte hebben van hardware. Maar dit terzijde.
Alleen als de DJ het zelf een lekker nummer vindt blijkbaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:47 schreef houdjemond het volgende:
Nummers af laten spelen zit er dit jaar ook niet meer in?
Als je dat wil, draai je het maar lekker in Spotify.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:47 schreef houdjemond het volgende:
Nummers af laten spelen zit er dit jaar ook niet meer in?
Getver, vind dat zo zonde.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen als de DJ het zelf een lekker nummer vindt blijkbaar.
Nou zeg, doe eens lief.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je dat wil, draai je het maar lekker in Spotify.
Word maar onsterfelijk danquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:48 schreef MadMaster het volgende:
Dit nummer wil mijn vrouw draaien bij mijn uitvaart...
Elfletterig en ik zeiden hoi tegen je!quote:
Het hoort nou eenmaal bij radio. Het is een programma, geen playlist.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is toch zonde dat, als je op een plaat zit te wachten, hij afgekapt word?
Okay meneer Tijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het hoort nou eenmaal bij radio. Het is een programma, geen playlist.
Toch weer 10 likes.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:51 schreef Tijn het volgende:
Je zou maar met je pittige kapsel en je selfie-stick op TV zijn
Busje komt zo...quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:51 schreef empa1010 het volgende:
Gut hilarischRia met een selfiestick. Moeten die mensen niet nodig naar hun bejaardenhuis.. Tis bijna 2 uur.
Je bent lekker gek of je bent het niet!quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:51 schreef Tijn het volgende:
Je zou maar met je pittige kapsel en je selfie-stick op TV zijn
Ik vind het leuk dat er ook nummers van voor de jaren '60 in de lijst staan. Toch wel bijzonder hoor, zo'n oude opname.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer mag van mij ook wel richting uitgang.
Het nummer is zelfs gestegen, lees ik net. Vorig jaar op 1888. Nu 1822.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat er ook nummers van voor de jaren '60 in de lijst staan. Toch wel bijzonder hoor, zo'n oude opname.
Ja, anders past het niet op zo'n bakelieten plaatje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:53 schreef Jane het volgende:
En al die oude nummers zijn toch hartstikke kort, joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |