Word maar onsterfelijk danquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:48 schreef MadMaster het volgende:
Dit nummer wil mijn vrouw draaien bij mijn uitvaart...
Elfletterig en ik zeiden hoi tegen je!quote:
Het hoort nou eenmaal bij radio. Het is een programma, geen playlist.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is toch zonde dat, als je op een plaat zit te wachten, hij afgekapt word?
Okay meneer Tijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het hoort nou eenmaal bij radio. Het is een programma, geen playlist.
Toch weer 10 likes.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:51 schreef Tijn het volgende:
Je zou maar met je pittige kapsel en je selfie-stick op TV zijn
Busje komt zo...quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:51 schreef empa1010 het volgende:
Gut hilarischRia met een selfiestick. Moeten die mensen niet nodig naar hun bejaardenhuis.. Tis bijna 2 uur.
Je bent lekker gek of je bent het niet!quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:51 schreef Tijn het volgende:
Je zou maar met je pittige kapsel en je selfie-stick op TV zijn
Ik vind het leuk dat er ook nummers van voor de jaren '60 in de lijst staan. Toch wel bijzonder hoor, zo'n oude opname.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer mag van mij ook wel richting uitgang.
Het nummer is zelfs gestegen, lees ik net. Vorig jaar op 1888. Nu 1822.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat er ook nummers van voor de jaren '60 in de lijst staan. Toch wel bijzonder hoor, zo'n oude opname.
Ja, anders past het niet op zo'n bakelieten plaatje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:53 schreef Jane het volgende:
En al die oude nummers zijn toch hartstikke kort, joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |