Dat terwijl ze dit jaar zelfs weer concerten is gaan geven...vreemd inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Babooska staat er sinds 2002 in. In 2012 de hoogste notering ooit, nu de laagste. Raar
quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:29 schreef laxus13 het volgende:
[..]![]()
Ik heb zelfs nog op Ne Me Quitte Pas Gestemd
Ha, dat rijmt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Goedemorgen vanuit mijn bed. Handig joh, zo'n iPad
Terwijl juist haar andere nummer allemaal stijgenquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Babooska staat er sinds 2002 in. In 2012 de hoogste notering ooit, nu de laagste. Raar
Ik ook hoor, alleen gisteren vergeten op te laden, dus ik moet straks in de buurt van een stopcontact gaan zitten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Goedemorgen vanuit mijn bed. Handig joh, zo'n iPad
Zoals ik had verwacht, gezien haar concerten...quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:31 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Terwijl juist haar andere nummer allemaal stijgen
Nee toch...toch..tochquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:31 schreef Cee het volgende:
Dat café publiek is ook alleen maar van hun smartphones weg te pulken als er een dj binnen komt vallen om te vragen of ze willen meezwaaien.![]()
Dit zijn wij over 30 jaar.
Fomdeck?quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:32 schreef laxus13 het volgende:
Stealers Wheel met Gerry, altijd wel fijne muziek
Het fokforum lag er vannacht even uit heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt dit jaar in de nacht wel veel minder gepost in deze reeks dan vorig jaar.
Dat was dus de tijd waarin Frits zich liet gelden..
Die Ekdom was ie toen al actiefquote:
oh ja, het zal eens niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Het fokforum lag er vannacht even uit heb ik gelezen.
Je zou maar de enige zijn die het verschil bij een pubquiz herkentquote:
Een koekje graag...quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zou maar de enige zijn die het verschil bij een pubquiz herkent
*koekje geeftquote:
Mooi plaatje.quote:
Dat ze 's nachts uberhaupt doorgaan blijft erg jammer. Laatste nacht bijvoorbeeld Old Man en Heart of Gold van Neil Youngquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt dit jaar in de nacht wel veel minder gepost in deze reeks dan vorig jaar.
Dat was dus de tijd waarin Frits zich liet gelden..
Ja hè, zo mijn best op gedaanquote:
't Is vandaag, toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |