Moslims doen elkaar toch nooit wat aan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 04:32 schreef Hathor het volgende:
Best grappig dat iedereen er blind vanuit gaat dat de dader een Zweed is, wacht eerst maar eens op een politieverklaring. Het is een moskee waar voornamelijk Somaliers bidden, net zoveel kans dat de dader in de eigen gelederen gezocht moet worden.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:14 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Zweden is een heel mooi land zonde dat het verpest wordt door de multicultidroom...
Wanneer worden de gutmenschen eens wakker en beseffen ze dat massale import van gelukszoekers je land naar de knoppen maakt?
Zoals de ijzeren vrouw ooit eens terecht opmerkte "eventually you run out of other people's money"
In het ene topic krijg je te horen dat moslims zelf de grootste slachtoffers van moslims zijn, maar zodra er wat gebeurd tegen moslims wijzen precies dezelfde personen gelijk naar rechts...quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moslims doen elkaar toch nooit wat aan?
Volgens mij was bij de vorige "aanslag" die ik me kan herinneren de dader ook gewoon een moslim inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 04:32 schreef Hathor het volgende:
Best grappig dat iedereen er blind vanuit gaat dat de dader een Zweed is, wacht eerst maar eens op een politieverklaring. Het is een moskee waar voornamelijk Somaliers bidden, net zoveel kans dat de dader in de eigen gelederen gezocht moet worden.
Wie zegt datquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Was een pvv aanhanger die tijdens de kerst niets te doen had en naar zweden gevlogen is en in naam van wilders de fik erin heeft gezet, lijkt me allemaal heel logisch!
Ik ging / ga er ook niet meteen vanuit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 04:32 schreef Hathor het volgende:
Het is naar mijn mening (en ook van vele anderen) het resultaat van te verschillende mensen en culturen bij elkaar te laten / denken te / willen bij elkaar laten wonen en leven.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat men er niet raar van moet opkijken. Dat maakt mij schijnheilig en hypocriet volgens de TS.
Cadeautjes misschien?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ooggetuigen zagen dat iemand iets naar binnen gooide
Werd het door de schoorsteen gegooid?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Cadeautjes misschien?
Who Framed Santa Claus
Ja. Ze hebben zo'n rare schoorsteen met een raampje/deurtje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Werd het door de schoorsteen gegooid?
Beetje stigmatiserend bericht dit, vind je niet? Meteen ervan uitgaan dat een man de brand heeft gesticht. Ik voel me beledigd en gediscrimineerd hierdoor. Nu lijkt het net of alleen mannen moskee's in brand steken.quote:er is niemand aangehouden
quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Beetje stigmatiserend bericht dit, vind je niet? Meteen ervan uitgaan dat een man de brand heeft gesticht. Ik voel me beledigd en gediscrimineerd hierdoor. Nu lijkt het net of alleen mannen moskee's in brand steken.
Het kan ook nog een false flag zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dit valt toch niet onder terrorisme.
Het doel hiervan is niet om een hele bevolking of een regering te demoraliseren of iets dergelijks.
Dit is een extreem haatdelict richting moslims.
Haatdelict en terroristische acties zijn beide erg, maar het is niet hetzelfde.
Het kan van alles zijn dus op dit punt is alles gewoon speculatie en onderbuikgevoelens van beide zijden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het kan ook nog een false flag zijn.
Jep, dus sommigen nemen het heft in eigen hand. Mads stemt liever rechts de volgende keer, Bjorn steekt een moskee in brand. Ieder zijn meug.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:42 schreef MouzurX het volgende:
100.000 asielzoekers dit jaar alleen al?
Op 10 miljoen inwoners de tering, is gewoon 1% per jaar.
Alhoewel het wel een schatting was in Juli.
Halverwege het jaar werd het hier op 65.000 geschat, is uiteindelijk 25.000 geworden meen ik te herinneren.
Wtf hebben de moslimslachtoffers te maken met de moslimgekken anders dan dat ze beiden toevallig dezelfde religie (mogelijk in totaal andere variant) aanhangen?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
integendeel. Maar ik kan t niet zielig vinden als er eens moslims overlijden nadat moslims hier mensen afmaken
Meteen een schuldige aanwijzen zonder concreet bewijs is sowieso niet verstandig, maar los daarvan kan het gebied waar de aanslag is gepleegd ook een rol spelen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:34 schreef ReplaR het volgende:
[..]
In het ene topic krijg je te horen dat moslims zelf de grootste slachtoffers van moslims zijn, maar zodra er wat gebeurd tegen moslims wijzen precies dezelfde personen gelijk naar rechts...
Dus aanslagen in westerse landen zijn ook een soort van 'de goeden lijden onder de kwaden', omdat onschuldige westerse burgers het slachtoffer zijn geworden van door haat verblinde gekken, waarbij de haat in hun verknipte geesten verder is aangewakkerd op basis van niet gewenste westerse bemoeienis in het Midden-Oosten?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:09 schreef DrMabuse het volgende:
Doe ik het zo :
Het "De goeden lijden onder de kwaden" principe.
Is duidelijker.
Mensen worden ook gek gemaakt met negatief nieuws rondom de islam. Zeker hier op het forum. Nu ben ik zelf geen fan van de islam, maar ik vind het behoorlijk storend.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wtf hebben de moslimslachtoffers te maken met de moslimgekken anders dan dat ze beiden toevallig dezelfde religie (mogelijk in totaal andere variant) aanhangen?
Goeden lijden altijd onder de kwaden , dat toont de geschiedenis wel aan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dus aanslagen in westerse landen zijn ook een soort van 'de goeden lijden onder de kwaden', omdat onschuldige westerse burgers het slachtoffer zijn geworden van door haat verblinde gekken, waarbij de haat in hun verknipte geesten verder is aangewakkerd op basis van niet gewenste westerse bemoeienis in het Midden-Oosten?
Je vergeet dat in veel landen in het Midden-Oosten sprake is van sterke bemoeienis van westerse landen, met name de VS, maar ook andere westerse landen hebben achter de schermen invloed (gehad) op de macht van gehate machtshebbers daar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:33 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Goeden lijden altijd onder de kwaden , dat toont de geschiedenis wel aan.
Het probleem is dat momenteel veel van dat kwaad van een bepaalde kant komt , dat zal je niet ontgaan zijn.
Ingegeven door een geloofsbelijdenis en denkwijze waar de goeden en soms zelfs ook de kwaden in de wereld , ook in het Westen, niet veel mee te maken hebben.
Het is een denk / handelswijze en ook verantwoording die geheel ligt bij hen die ze in zich hebben , vrijwillig en / of opgelegd en misbruiken / gebruiken voor eigen belang , verrijking , verkrachting en vooral ranzige / schokkende daden van terreur.
Dat die daden hun weerslag hebben op de verhoudingen van groepen mensen in alle landen ter wereld , en zeker het Westen , dat is bijna onvermijdbaar.
Koppel daaraan een falend politiek correct beleid waar de autochtone bevolking (te) veel voor de kiezen krijgt wat betreft allochtone aanwezigheid en invloed dan krijg je situaties zoals deze in Zweden. (Als dat is / was wat het lijkt)
Mijns inziens onvermijdelijk.
We zijn het redelijk eens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je vergeet dat in veel landen in het Midden-Oosten sprake is van sterke bemoeienis van westerse landen, met name de VS, maar ook andere westerse landen hebben achter de schermen invloed (gehad) op de macht van gehate machtshebbers daar.
Dit heeft geen zak te maken met misdragingen van moslims in westerse landen, dit heeft verder ook geen zak te maken met de gemiddelde burger in een westers land. Maar een (opgehitste) gestoorde moslimgek kan verbanden leggen die er niet zijn en het westen inclusief de gemiddelde westerse burger hierdoor als vijand van de Islam zien.
Jij lijkt alleen niet te zien dat dit precies hetzelfde is als datgeen wat jij zegt doordat je niet lijkt in te zien dat ook in jouw verhaal sprake is van even achterlijke verbanden die gelegd worden.
Of je nu de gemiddelde westerse burger medeverantwoordelijk houdt voor het instant houden van gehate machtshebbers, die in de ogen van zo'n gek vaak de ware islam tegengaan, of dat je een vredelievende hardwerkende moslim, die niks anders wil dan gewoon zijn leven leiden zonder verdere problemen, aansprakelijk stelt voor de daden van moslimterroristen of straattuig...in beide gevallen worden mensen die geen zak ergens mee te maken hebben, medeverantwoordelijk gehouden.
Eensch. Maar dan ga je er trouwens wel vanuit dat dit een gewone moskee betreft. Als het een haatzaaiende moskee zou zijn, verandert dat de zaak en het motief wel deels natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je vergeet dat in veel landen in het Midden-Oosten sprake is van sterke bemoeienis van westerse landen, met name de VS, maar ook andere westerse landen hebben achter de schermen invloed (gehad) op de macht van gehate machtshebbers daar.
Dit heeft geen zak te maken met misdragingen van moslims in westerse landen, dit heeft verder ook geen zak te maken met de gemiddelde burger in een westers land. Maar een (opgehitste) gestoorde moslimgek kan verbanden leggen die er niet zijn en het westen inclusief de gemiddelde westerse burger hierdoor als vijand van de Islam zien.
Jij lijkt alleen niet te zien dat dit precies hetzelfde is als datgeen wat jij zegt doordat je niet lijkt in te zien dat ook in jouw verhaal sprake is van even achterlijke verbanden die gelegd worden.
Of je nu de gemiddelde westerse burger medeverantwoordelijk houdt voor het instant houden van gehate machtshebbers, die in de ogen van zo'n gek vaak de ware islam tegengaan, of dat je een vredelievende hardwerkende moslim, die niks anders wil dan gewoon zijn leven leiden zonder verdere problemen, aansprakelijk stelt voor de daden van moslimterroristen of straattuig...in beide gevallen worden mensen die geen zak ergens mee te maken hebben, medeverantwoordelijk gehouden.
Wanneer het een 'haatzaaiende moskee' zou zijn, zou het wellicht meer iets zijn als aanslagen die moslims plegen op westerse soldaten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Eensch. Maar dan ga je er trouwens wel vanuit dat dit een gewone moskee betreft. Als het een haatzaaiende moskee zou zijn, verandert dat de zaak en het motief wel deels natuurlijk.
quote:On Friday, Swedish Radio News reported that local police could not confirm that Thursday’s mosque fire was the result of a deliberate attack. Although officials had told the station they were looking for a man who had thrown something through the mosque window, they now say that claim was made amid “chaos” and could not be substantiated.
Dat het terrorisme is kun je pas bepalen als je weet uit welke hoek het komt, en daar is vooralsnog geen duidelijkheid over.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef BakrBoer het volgende:
Opmerkelijk hoe weinig aandacht dit krijgt. Dit is gewoon een daad van terrorisme en er wordt nu gedaan alsof het om een incident gaat.
Jij beschikt over info die verder niemand heeft? Vertel!quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef BakrBoer het volgende:
Opmerkelijk hoe weinig aandacht dit krijgt. Dit is gewoon een daad van terrorisme en er wordt nu gedaan alsof het om een incident gaat.
Is totaal niet te vergelijken. Een haatmoskee is een instituut van haat, indien men het om die reden zou vernietigen is het duidelijk waarom. Het zou te vergelijken zijn als je een een leeg militair gebouw of voertuig afbrandt als hater van het Westen. Het vermoorden van een militair zou gelijk staan aan het vermoorden van een willekeurige bezoeker van een haatmoskee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wanneer het een 'haatzaaiende moskee' zou zijn, zou het wellicht meer iets zijn als aanslagen die moslims plegen op westerse soldaten.
Dan nog ben ik overigens fel tegen het eigen rechtertje spelen.
Aan de andere kant moeten 'haatmoskeeën' ook met man en macht worden tegengegaan (door overheden!). Waarbij haat helaas een zeer subjectief begrip is dat qua wetgeving moeilijk is vast te leggen...
Oh ik dacht dat er mensen in de moskee zaten, vandaar mijn vergelijking. Ben het verder met je eens op dit vlak. En ook mbt het voorzichtig zijn met voorbarige conclusies.quote:Op zondag 28 december 2014 00:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Is totaal niet te vergelijken. Een haatmoskee is een instituut van haat, indien men het om die reden zou vernietigen is het duidelijk waarom. Het zou te vergelijken zijn als je een een leeg militair gebouw of voertuig afbrandt als hater van het Westen. Het vermoorden van een militair zou gelijk staan aan het vermoorden van een willekeurige bezoeker van een haatmoskee.
Wel, dat is de zwart-wit wereld waarin we dreigen te worden gedrukt. Aanslag in het openbaar? Moslim. Moskee in de fik? Extreem-rechts. Het kwalijke is dat zodra de feiten boven water komen men soms alweer is vergeten hoe het nou ook alweer zat. Dit incident kan bijvoorbeeld ook weer tot een ander incident leiden terwijl straks blijkt dat een dronken zwerver dit gebouw in de brand heeft gestoken. Maar dat is dan al niet meer interessant. Misschien een beetje overdreven, maar je begrijpt het idee wel denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 00:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er mensen in de moskee zaten, vandaar mijn vergelijking. Ben het verder met je eens op dit vlak. En ook mbt het voorzichtig zijn met voorbarige conclusies.
quote:Opnieuw brandstichting in Zweedse moskee | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
De brandweer wist het vuur snel te bedwingen. Er waren geen gewonden. De politie, die de zaak onderzoekt, gaat uit van brandstichting.
Op eerste kerstdag raakten vijf mensen gewond door brandstichting in een moskee in Eskilstuna, eveneens in het zuiden van het Scandinavische land. Zij behoorden tot de ongeveer twintig mensen die in het gebedsgebouw bijeen waren.
Bron: www.nu.nl
Opnieuw brandstichting in Zweedse moskeequote:Op donderdag 25 december 2014 19:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)f-gewonden~a3818142/
Op eerste kerstdag ook nog.
Goh wat toevallig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
UPDATE
Zoals het er nu naar uitziet, was er geen sprake van brandstichting bij de moskee, maar is er een frituurpan in de brand gevlogen. Zie: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20439772.ab (Zweeds) of http://www.thelocal.se/20(...)d-mosque-fire-report (Engels)
GeenStijl heeft er een sarcastisch berichtje over: http://www.geenstijl.nl/m(...)g_een_bitterbal.html
quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
UPDATE
Zoals het er nu naar uitziet, was er geen sprake van brandstichting bij de moskee, maar is er een frituurpan in de brand gevlogen. Zie: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20439772.ab (Zweeds) of http://www.thelocal.se/20(...)d-mosque-fire-report (Engels)
GeenStijl heeft er een sarcastisch berichtje over: http://www.geenstijl.nl/m(...)g_een_bitterbal.html
ff TVP om de reacties van al die linkse hippies te lezenquote:Op woensdag 11 maart 2015 07:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Goh wat toevallig.![]()
Dit had ik nu echt niet verwacht.
Bron met meer informatie: http://m.thelocal.se/2015(...)yer-claims-are-falsequote:The lead investigator looking into the fire at a mosque in central Sweden on Christmas Day has told The Local it is ‘very unlikely’ the damage was caused by an overheated deep fat fryer, despite contradictory comments from a police source on Monday.
Report deep fryer started mosque firequote:Op donderdag 25 december 2014 19:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)f-gewonden~a3818142/
Op eerste kerstdag ook nog.
Godverdomme ik moest lachenquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Report deep fryer started mosque fire
A blaze at a mosque in Eskilstuna in central Sweden that injured five people on Christmas Day was caused not by a firebomb but by an overheated deep fryer, a police source told a local newspaper.
The fire was the first of three conflagrations in the space of a week at mosques across Sweden.
Police initially believed the fire at the Dawa mosque in Eskilstuna was started deliberately and opened an arson investigation.
But a police source told local newspaper Eskilstuna-Kuriren on Monday that the fire had in fact been caused by an overheated deep fryer.
Police in the city would not confirm the report, and said the investigation was still ongoing.
Around 70 people were in the mosque when the fire took hold. Many of them fled through windows to escape the blaze.
The Swedish intelligence service, Säpo, was called in to aid with the investigation amid reports that an arsonist had thrown a burning object into the building.
Anti-racism rallies attracted thousands of people in the days following three fires at mosques in Eskilstuna, Eslöv and Uppsala.
http://www.thelocal.se/20(...)d-mosque-fire-report
Het was dus gewoon een frituurpan
Dag 1, maar het kwam wel ff lekker uit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:38 schreef maryen65 het volgende:
Ben benieuwd hoe lang ze dit al wisten
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dag 1, maar het kwam wel ff lekker uit.
nu zijn ze helaas geen slachtoffer meer maar gewoon dom.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vraag mij af wie die getuigen waren die een aantal mannen iets naar binnen zagen gooien en wegrennen vlak voor de uitbraakquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En voor lul gezet omdat ze uiteraard allemaal weer raasiiiessme riepenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
nu zijn ze helaas geen slachtoffer meer maar gewoon dom.
Nog een x, omdat niemand het leest.quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:33 schreef jamesdeen het volgende:
Fire service raps mosque fire ‘fat fryer’ claims
[..]
Bron met meer informatie: http://m.thelocal.se/2015(...)yer-claims-are-false
Ik wed dat ze niet meer komen nu.quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
ff TVP om de reacties van al die linkse hippies te lezen
quote:Op donderdag 25 december 2014 19:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
De discussie verdeelt het land tussen extreemrechtse partijen, die het aantal asielzoekers met 90 procent willen terugbrengen
vlammetjesquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zagen die ooggetuigen iemand een bitterbal naar binnen gooien?
ze verzinnen wel iets nieuwsquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En voor lul gezet omdat ze uiteraard allemaal weer raasiiiessme riepen.
Er zullen wel weer opeens moslima's in elkaar worden geslagen vanwege hun hoofddoek, waar uiteraard geen bewijs voor is.quote:
Vrijwel nergens in Europa bestaat substantiële angst en haat richting moslims, ook al doen bepaalde groepen moslims ons graag anders geloven. De haat onder moslims richting de westerse samenleving is relatief gezien veel breder verspreid.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hoe is het met Pegida trouwens? Voetbalmanager? Bijdehand?
Ook in Duitsland vindt angst en haat geen doorgang.![]()
Jij bent echt van het padje af, je draait het nu weer om.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Goed nieuws. Fijn dat Zweden nog een vrij tolerant land is en dat de spanningen niet zo heftig zijn als de rechtsmensen ons willen doen geloven.
zoals het hoort. De muzelman wil ons doen geloven dat er een verschrikkelijke haat is jegens hen. Helaas voor ze is dat niet zo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Er zullen wel weer opeens moslima's in elkaar worden geslagen vanwege hun hoofddoek, waar uiteraard geen bewijs voor is.
Terwijl ze het zo graag willen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
zoals het hoort. De muzelman wil ons doen geloven dat er een verschrikkelijke haat is jegens hen. Helaas voor ze is dat niet zo.
en dan de rollen omdraaien, zo van: rechts wil dit boehoequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vrijwel nergens in Europa bestaat substantiële angst en haat richting moslims, ook al doen bepaalde groepen moslims ons graag anders geloven. De haat onder moslims richting de westerse samenleving is relatief gezien veel breder verspreid.
Klopt, het bericht wordt tegengesproken door het hoofd van het onderzoeksteam.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:53 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Nog een x, omdat niemand het leest.
quote:David Hultman, who has been leading the fire service's investigation since December said: “We have been looking at different possibilities but a deep fryer has never been a theory that we have been working on”.
“A deep fryer would probably be located in the kitchen and yet this is the only place with just secondary [less severe] damage from the fire…so it is very unlikely given what we have seen from looking at the soot and particles on the walls,” he added.
(...)
“As far as I understand, this ‘information’ about the fire did not come from police in this town who have been working on this case. I am not really sure who came up with this,” Hultman told The Local from Eskilstuna.
(...)
In our report we will be eliminating what did not cause the fire and will present a number of possibilities…including arson,” added Hultman.
http://m.thelocal.se/2015(...)yer-claims-are-false
Dit is voorspeld in Frankrijk (oa door Zemmour) dat we Yugoslavia 2.0 krijgen in heel Europaquote:Op donderdag 25 december 2014 19:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
De discussie verdeelt het land tussen extreemrechtse partijen, die het aantal asielzoekers met 90 procent willen terugbrengen
het blijven fascisten qua gedachtegoed maar daarmee verdienen ze geen brand in hun gebouwen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Terwijl ze het zo graag willen.
Dus eigenlijk zijn ze slachtoffer van onze niet-haat, wel nog steeds slachtoffer, gelukkig voor hen.
Je hebt nog steeds je woorden niet terug genomen dat ik geweld tegen politici of moslima's toejuich.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hoe is het met Pegida trouwens? Voetbalmanager? Bijdehand?
Ook in Duitsland vindt angst en haat geen doorgang.![]()
Je juicht het niet toe. Heb ik ook nooit gezegd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds je woorden niet terug genomen dat ik geweld tegen politici of moslima's toejuich.
Doe dat eerst maar of laat me 1 quote van mij zien die het tegendeel bewijst.
Het grootste gevaar zijn de Eurofieletjes die iedereen opjutten tegen bepaalde landen/groepen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:15 schreef Szikha het volgende:
Toch heeft Kosmoproleet gelijk, niet nu maar in de toekomst, niet in NL, maar geheel Europa:
[..]
Dit is voorspeld in Frankrijk (oa door Zemmour) dat we Yugoslavia 2.0 krijgen in heel Europa
Dat we ineens , door angst gedreven, toestanden krijgen waarin we onze buurman niet meer vertrouwen.
Zemmour oa voorspelt dat de 'autochtoone' bevolking door angst , zich gaan keren tegen moslims.
Hij voorspelt ook dat dit leidt tot masaale deportaties van moslims door Europeanen , uit Europa.
Ik denk dat Europa niet bang hoeft te zijn van Islam / IS maar van zichzelf. Angst,en neurotische onzekerheid en economische onderzekerheid leidt tot vreselijke dingen waar juist Europa maar al te goed weet waar het toe kan leiden !
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zagen die ooggetuigen iemand een bitterbal naar binnen gooien?
Je zij dat ik er normaal geen bezwaren tegen heb als er geweld tegen politici (en moslima's zoals je later aangaf) gebruikt wordt. Ik weet zeker dat ik dat nooit gezegd hebt. Je zal toch beter je woorden moeten kiezen als je zulke beschuldigingen uit, zeker als je dan daarna geen bewijs hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je juicht het niet toe. Heb ik ook nooit gezegd.
Je reageert alleen nooit zo heftig op de "ze zullen het wel verzinnen/zelf hebben gedaan"-brigade. Meestal bevindt je zelfs in hun kamp.
Maar toen Xa1pt ook zoiets zei barstte je nog net niet uit in krokodillentranen. Vrij doorzichtig allemaal.
Hallo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het grootste gevaar zijn de Eurofieletjes die iedereen opjutten tegen bepaalde landen/groepen.
Je kent ze wel, van die machtsbeluste graaiers.
Ja, vooral omdat die er niets mee te maken hadden, maar dan ook echt helemaal nietsquote:
deze troll weerquote:
Rest van het topic niet gelezen?quote:
Blijft wel een opmerkelijke manier dan om brand te stichtenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:40 schreef deedeetee het volgende:
Het kan natuurlijk ook een moslim zijn die andere stroming aanhangt als de mensen die naar die moskee gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |