Moslims doen elkaar toch nooit wat aan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 04:32 schreef Hathor het volgende:
Best grappig dat iedereen er blind vanuit gaat dat de dader een Zweed is, wacht eerst maar eens op een politieverklaring. Het is een moskee waar voornamelijk Somaliers bidden, net zoveel kans dat de dader in de eigen gelederen gezocht moet worden.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:14 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Zweden is een heel mooi land zonde dat het verpest wordt door de multicultidroom...
Wanneer worden de gutmenschen eens wakker en beseffen ze dat massale import van gelukszoekers je land naar de knoppen maakt?
Zoals de ijzeren vrouw ooit eens terecht opmerkte "eventually you run out of other people's money"
In het ene topic krijg je te horen dat moslims zelf de grootste slachtoffers van moslims zijn, maar zodra er wat gebeurd tegen moslims wijzen precies dezelfde personen gelijk naar rechts...quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moslims doen elkaar toch nooit wat aan?
Volgens mij was bij de vorige "aanslag" die ik me kan herinneren de dader ook gewoon een moslim inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 04:32 schreef Hathor het volgende:
Best grappig dat iedereen er blind vanuit gaat dat de dader een Zweed is, wacht eerst maar eens op een politieverklaring. Het is een moskee waar voornamelijk Somaliers bidden, net zoveel kans dat de dader in de eigen gelederen gezocht moet worden.
Wie zegt datquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Was een pvv aanhanger die tijdens de kerst niets te doen had en naar zweden gevlogen is en in naam van wilders de fik erin heeft gezet, lijkt me allemaal heel logisch!
Ik ging / ga er ook niet meteen vanuit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 04:32 schreef Hathor het volgende:
Het is naar mijn mening (en ook van vele anderen) het resultaat van te verschillende mensen en culturen bij elkaar te laten / denken te / willen bij elkaar laten wonen en leven.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat men er niet raar van moet opkijken. Dat maakt mij schijnheilig en hypocriet volgens de TS.
Cadeautjes misschien?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ooggetuigen zagen dat iemand iets naar binnen gooide
Werd het door de schoorsteen gegooid?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Cadeautjes misschien?
Who Framed Santa Claus
Ja. Ze hebben zo'n rare schoorsteen met een raampje/deurtje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Werd het door de schoorsteen gegooid?
Beetje stigmatiserend bericht dit, vind je niet? Meteen ervan uitgaan dat een man de brand heeft gesticht. Ik voel me beledigd en gediscrimineerd hierdoor. Nu lijkt het net of alleen mannen moskee's in brand steken.quote:er is niemand aangehouden
quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Beetje stigmatiserend bericht dit, vind je niet? Meteen ervan uitgaan dat een man de brand heeft gesticht. Ik voel me beledigd en gediscrimineerd hierdoor. Nu lijkt het net of alleen mannen moskee's in brand steken.
Het kan ook nog een false flag zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dit valt toch niet onder terrorisme.
Het doel hiervan is niet om een hele bevolking of een regering te demoraliseren of iets dergelijks.
Dit is een extreem haatdelict richting moslims.
Haatdelict en terroristische acties zijn beide erg, maar het is niet hetzelfde.
Het kan van alles zijn dus op dit punt is alles gewoon speculatie en onderbuikgevoelens van beide zijden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het kan ook nog een false flag zijn.
Jep, dus sommigen nemen het heft in eigen hand. Mads stemt liever rechts de volgende keer, Bjorn steekt een moskee in brand. Ieder zijn meug.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:42 schreef MouzurX het volgende:
100.000 asielzoekers dit jaar alleen al?
Op 10 miljoen inwoners de tering, is gewoon 1% per jaar.
Alhoewel het wel een schatting was in Juli.
Halverwege het jaar werd het hier op 65.000 geschat, is uiteindelijk 25.000 geworden meen ik te herinneren.
Wtf hebben de moslimslachtoffers te maken met de moslimgekken anders dan dat ze beiden toevallig dezelfde religie (mogelijk in totaal andere variant) aanhangen?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
integendeel. Maar ik kan t niet zielig vinden als er eens moslims overlijden nadat moslims hier mensen afmaken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |