abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147968562
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 04:32 schreef Hathor het volgende:
Best grappig dat iedereen er blind vanuit gaat dat de dader een Zweed is, wacht eerst maar eens op een politieverklaring. Het is een moskee waar voornamelijk Somaliers bidden, net zoveel kans dat de dader in de eigen gelederen gezocht moet worden.
Moslims doen elkaar toch nooit wat aan?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 26 december 2014 @ 10:15:18 #102
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_147968654
De reacties in dit topic :') :') :')
  vrijdag 26 december 2014 @ 10:16:09 #103
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_147968672
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 december 2014 09:14 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Zweden is een heel mooi land zonde dat het verpest wordt door de multicultidroom...

Wanneer worden de gutmenschen eens wakker en beseffen ze dat massale import van gelukszoekers je land naar de knoppen maakt?

Zoals de ijzeren vrouw ooit eens terecht opmerkte "eventually you run out of other people's money"
Deze man weet.
pi_147970157
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 10:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Moslims doen elkaar toch nooit wat aan?
In het ene topic krijg je te horen dat moslims zelf de grootste slachtoffers van moslims zijn, maar zodra er wat gebeurd tegen moslims wijzen precies dezelfde personen gelijk naar rechts...
  vrijdag 26 december 2014 @ 11:34:35 #105
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_147970162
quote:
Best grappig dat iedereen er blind vanuit gaat dat de dader een Zweed is, wacht eerst maar eens op een politieverklaring. Het is een moskee waar voornamelijk Somaliers bidden, net zoveel kans dat de dader in de eigen gelederen gezocht moet worden.
Volgens mij was bij de vorige "aanslag" die ik me kan herinneren de dader ook gewoon een moslim inderdaad.
Graag op anoniem
pi_147971402
Interessante reacties hier weer.
pi_147971492
Was een pvv aanhanger die tijdens de kerst niets te doen had en naar zweden gevlogen is en in naam van wilders de fik erin heeft gezet, lijkt me allemaal heel logisch!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_147971508
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Was een pvv aanhanger die tijdens de kerst niets te doen had en naar zweden gevlogen is en in naam van wilders de fik erin heeft gezet, lijkt me allemaal heel logisch!
Wie zegt dat :?
pi_147971546
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:27 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Wie zegt dat :?
klaas, die alles weet.
pi_147972899
quote:
Ik ging / ga er ook niet meteen vanuit.
pi_147973174
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 23:17 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik zei ook al dat men er niet raar van moet opkijken. Dat maakt mij schijnheilig en hypocriet volgens de TS.
Het is naar mijn mening (en ook van vele anderen) het resultaat van te verschillende mensen en culturen bij elkaar te laten / denken te / willen bij elkaar laten wonen en leven.

Dat gaat niet lukken.

En zeker niet in te korte tijd , met de eigen bevolking pc correct monddood te maken en vooral met instroom van groeperingen met te grote verschillen qua denk en leefwijze.

Het verbaast me dat veel mensen die simpele denkfout niet (willen) inzien.

Waarschijnlijk allemaal door hun angst voor racist en rechtsextremist uitgemaakt te worden.

Dat is jammer maar zo langzamerhand ook gevaarlijk.
  vrijdag 26 december 2014 @ 13:37:03 #112
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_147973355
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2014 19:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ooggetuigen zagen dat iemand iets naar binnen gooide
Cadeautjes misschien?

Who Framed Santa Claus
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_147973879
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 december 2014 13:37 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Cadeautjes misschien?

Who Framed Santa Claus
Werd het door de schoorsteen gegooid?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 26 december 2014 @ 13:57:47 #114
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_147973908
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 13:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Werd het door de schoorsteen gegooid?
Ja. Ze hebben zo'n rare schoorsteen met een raampje/deurtje.

[ Bericht 8% gewijzigd door SpecialK op 27-12-2014 11:43:04 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 26 december 2014 @ 15:21:48 #115
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_147975848
quote:
er is niemand aangehouden
Beetje stigmatiserend bericht dit, vind je niet? Meteen ervan uitgaan dat een man de brand heeft gesticht. Ik voel me beledigd en gediscrimineerd hierdoor. Nu lijkt het net of alleen mannen moskee's in brand steken.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_147975977
Dit valt toch niet onder terrorisme.
Het doel hiervan is niet om een hele bevolking of een regering te demoraliseren of iets dergelijks.

Dit is een extreem haatdelict richting moslims.

Haatdelict en terroristische acties zijn beide erg, maar het is niet hetzelfde.
pi_147976020
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 15:21 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Beetje stigmatiserend bericht dit, vind je niet? Meteen ervan uitgaan dat een man de brand heeft gesticht. Ik voel me beledigd en gediscrimineerd hierdoor. Nu lijkt het net of alleen mannen moskee's in brand steken.
:D

Ja het kan ook nog net als in de bijbel door gods wilspontaan ontbranden (brandend bos/struik)

Bijbel quote :+

"En de Engel des HEEREN verscheen hem in een vuurvlam uit het midden van een braambos; en hij zag, en ziet, het braambos brandde in het vuur, en het braambos werd niet verteerd.

Exodus 3:2"
  vrijdag 26 december 2014 @ 15:32:21 #118
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_147976063
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 15:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dit valt toch niet onder terrorisme.
Het doel hiervan is niet om een hele bevolking of een regering te demoraliseren of iets dergelijks.

Dit is een extreem haatdelict richting moslims.

Haatdelict en terroristische acties zijn beide erg, maar het is niet hetzelfde.
Het kan ook nog een false flag zijn.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_147976517
Zwedistan vordert goed hehehe
pi_147979393
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 15:32 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Het kan ook nog een false flag zijn.
Het kan van alles zijn dus op dit punt is alles gewoon speculatie en onderbuikgevoelens van beide zijden.
NEE!
  vrijdag 26 december 2014 @ 18:08:10 #121
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147979874
best dom, als je al vluchteling bent uit bijv IS gebied pak je die stroom aan door alhier moslims te verbranden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147980195
quote:
8s.gif Op donderdag 25 december 2014 19:59 schreef Triggershot het volgende:
Christendom is naastenliefde.
_O_
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_147985733
100.000 asielzoekers dit jaar alleen al?
Op 10 miljoen inwoners de tering, is gewoon 1% per jaar.

Alhoewel het wel een schatting was in Juli.
Halverwege het jaar werd het hier op 65.000 geschat, is uiteindelijk 25.000 geworden meen ik te herinneren.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 26 december 2014 @ 21:51:22 #124
396550 Richestorags
pi_147986037
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 21:42 schreef MouzurX het volgende:
100.000 asielzoekers dit jaar alleen al?
Op 10 miljoen inwoners de tering, is gewoon 1% per jaar.

Alhoewel het wel een schatting was in Juli.
Halverwege het jaar werd het hier op 65.000 geschat, is uiteindelijk 25.000 geworden meen ik te herinneren.
Jep, dus sommigen nemen het heft in eigen hand. Mads stemt liever rechts de volgende keer, Bjorn steekt een moskee in brand. Ieder zijn meug.
  vrijdag 26 december 2014 @ 23:01:47 #125
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_147988691
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 22:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

integendeel. Maar ik kan t niet zielig vinden als er eens moslims overlijden nadat moslims hier mensen afmaken
Wtf hebben de moslimslachtoffers te maken met de moslimgekken anders dan dat ze beiden toevallig dezelfde religie (mogelijk in totaal andere variant) aanhangen? :?
Krekker is de bom!
  vrijdag 26 december 2014 @ 23:05:23 #126
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_147988840
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:34 schreef ReplaR het volgende:

[..]

In het ene topic krijg je te horen dat moslims zelf de grootste slachtoffers van moslims zijn, maar zodra er wat gebeurd tegen moslims wijzen precies dezelfde personen gelijk naar rechts...
Meteen een schuldige aanwijzen zonder concreet bewijs is sowieso niet verstandig, maar los daarvan kan het gebied waar de aanslag is gepleegd ook een rol spelen.

Wereldwijd zijn moslims qua aantallen misschien de grootste slachtoffers van medemoslims. In westerse landen liggen de verhoudingen op dit gebied misschien weer anders. Mijn punt: het een sluit het ander niet uit.
Krekker is de bom!
  vrijdag 26 december 2014 @ 23:10:04 #127
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_147989037
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 23:09 schreef DrMabuse het volgende:
Doe ik het zo :

Het "De goeden lijden onder de kwaden" principe.

Is duidelijker.
Dus aanslagen in westerse landen zijn ook een soort van 'de goeden lijden onder de kwaden', omdat onschuldige westerse burgers het slachtoffer zijn geworden van door haat verblinde gekken, waarbij de haat in hun verknipte geesten verder is aangewakkerd op basis van niet gewenste westerse bemoeienis in het Midden-Oosten?
Krekker is de bom!
pi_147993044
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wtf hebben de moslimslachtoffers te maken met de moslimgekken anders dan dat ze beiden toevallig dezelfde religie (mogelijk in totaal andere variant) aanhangen? :?
Mensen worden ook gek gemaakt met negatief nieuws rondom de islam. Zeker hier op het forum. Nu ben ik zelf geen fan van de islam, maar ik vind het behoorlijk storend. :{
ROBODEMONS..................|:(
pi_148001923
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dus aanslagen in westerse landen zijn ook een soort van 'de goeden lijden onder de kwaden', omdat onschuldige westerse burgers het slachtoffer zijn geworden van door haat verblinde gekken, waarbij de haat in hun verknipte geesten verder is aangewakkerd op basis van niet gewenste westerse bemoeienis in het Midden-Oosten?
Goeden lijden altijd onder de kwaden , dat toont de geschiedenis wel aan.

Het probleem is dat momenteel veel van dat kwaad van een bepaalde kant komt , dat zal je niet ontgaan zijn.

Ingegeven door een geloofsbelijdenis en denkwijze waar de goeden en soms zelfs ook de kwaden in de wereld , ook in het Westen, niet veel mee te maken hebben.

Het is een denk / handelswijze en ook verantwoording die geheel ligt bij hen die ze in zich hebben , vrijwillig en / of opgelegd en misbruiken / gebruiken voor eigen belang , verrijking , verkrachting en vooral ranzige / schokkende daden van terreur.

Dat die daden hun weerslag hebben op de verhoudingen van groepen mensen in alle landen ter wereld , en zeker het Westen , dat is bijna onvermijdbaar.

Koppel daaraan een falend politiek correct beleid waar de autochtone bevolking (te) veel voor de kiezen krijgt wat betreft allochtone aanwezigheid en invloed dan krijg je situaties zoals deze in Zweden. (Als dat is / was wat het lijkt)

Mijns inziens onvermijdelijk.
  zaterdag 27 december 2014 @ 13:06:13 #130
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_148005106
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:33 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Goeden lijden altijd onder de kwaden , dat toont de geschiedenis wel aan.

Het probleem is dat momenteel veel van dat kwaad van een bepaalde kant komt , dat zal je niet ontgaan zijn.

Ingegeven door een geloofsbelijdenis en denkwijze waar de goeden en soms zelfs ook de kwaden in de wereld , ook in het Westen, niet veel mee te maken hebben.

Het is een denk / handelswijze en ook verantwoording die geheel ligt bij hen die ze in zich hebben , vrijwillig en / of opgelegd en misbruiken / gebruiken voor eigen belang , verrijking , verkrachting en vooral ranzige / schokkende daden van terreur.

Dat die daden hun weerslag hebben op de verhoudingen van groepen mensen in alle landen ter wereld , en zeker het Westen , dat is bijna onvermijdbaar.

Koppel daaraan een falend politiek correct beleid waar de autochtone bevolking (te) veel voor de kiezen krijgt wat betreft allochtone aanwezigheid en invloed dan krijg je situaties zoals deze in Zweden. (Als dat is / was wat het lijkt)

Mijns inziens onvermijdelijk.
Je vergeet dat in veel landen in het Midden-Oosten sprake is van sterke bemoeienis van westerse landen, met name de VS, maar ook andere westerse landen hebben achter de schermen invloed (gehad) op de macht van gehate machtshebbers daar.

Dit heeft geen zak te maken met misdragingen van moslims in westerse landen, dit heeft verder ook geen zak te maken met de gemiddelde burger in een westers land. Maar een (opgehitste) gestoorde moslimgek kan verbanden leggen die er niet zijn en het westen inclusief de gemiddelde westerse burger hierdoor als vijand van de Islam zien.

Jij lijkt alleen niet te zien dat dit precies hetzelfde is als datgeen wat jij zegt doordat je niet lijkt in te zien dat ook in jouw verhaal sprake is van even achterlijke verbanden die gelegd worden.

Of je nu de gemiddelde westerse burger medeverantwoordelijk houdt voor het instant houden van gehate machtshebbers, die in de ogen van zo'n gek vaak de ware islam tegengaan, of dat je een vredelievende hardwerkende moslim, die niks anders wil dan gewoon zijn leven leiden zonder verdere problemen, aansprakelijk stelt voor de daden van moslimterroristen of straattuig...in beide gevallen worden mensen die geen zak ergens mee te maken hebben, medeverantwoordelijk gehouden.
Krekker is de bom!
pi_148006377
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Je vergeet dat in veel landen in het Midden-Oosten sprake is van sterke bemoeienis van westerse landen, met name de VS, maar ook andere westerse landen hebben achter de schermen invloed (gehad) op de macht van gehate machtshebbers daar.

Dit heeft geen zak te maken met misdragingen van moslims in westerse landen, dit heeft verder ook geen zak te maken met de gemiddelde burger in een westers land. Maar een (opgehitste) gestoorde moslimgek kan verbanden leggen die er niet zijn en het westen inclusief de gemiddelde westerse burger hierdoor als vijand van de Islam zien.

Jij lijkt alleen niet te zien dat dit precies hetzelfde is als datgeen wat jij zegt doordat je niet lijkt in te zien dat ook in jouw verhaal sprake is van even achterlijke verbanden die gelegd worden.

Of je nu de gemiddelde westerse burger medeverantwoordelijk houdt voor het instant houden van gehate machtshebbers, die in de ogen van zo'n gek vaak de ware islam tegengaan, of dat je een vredelievende hardwerkende moslim, die niks anders wil dan gewoon zijn leven leiden zonder verdere problemen, aansprakelijk stelt voor de daden van moslimterroristen of straattuig...in beide gevallen worden mensen die geen zak ergens mee te maken hebben, medeverantwoordelijk gehouden.
We zijn het redelijk eens.

Sommige zaken zien we (net wat) anders.
  zaterdag 27 december 2014 @ 13:55:35 #132
396550 Richestorags
pi_148006868
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Eensch. Maar dan ga je er trouwens wel vanuit dat dit een gewone moskee betreft. Als het een haatzaaiende moskee zou zijn, verandert dat de zaak en het motief wel deels natuurlijk.
  zaterdag 27 december 2014 @ 14:21:40 #133
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_148007934
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Eensch. Maar dan ga je er trouwens wel vanuit dat dit een gewone moskee betreft. Als het een haatzaaiende moskee zou zijn, verandert dat de zaak en het motief wel deels natuurlijk.
Wanneer het een 'haatzaaiende moskee' zou zijn, zou het wellicht meer iets zijn als aanslagen die moslims plegen op westerse soldaten.

Dan nog ben ik overigens fel tegen het eigen rechtertje spelen.

Aan de andere kant moeten 'haatmoskeeën' ook met man en macht worden tegengegaan (door overheden!). Waarbij haat helaas een zeer subjectief begrip is dat qua wetgeving moeilijk is vast te leggen...
Krekker is de bom!
pi_148008326
quote:
On Friday, Swedish Radio News reported that local police could not confirm that Thursday’s mosque fire was the result of a deliberate attack. Although officials had told the station they were looking for a man who had thrown something through the mosque window, they now say that claim was made amid “chaos” and could not be substantiated.
pi_148021686
Opmerkelijk hoe weinig aandacht dit krijgt. Dit is gewoon een daad van terrorisme en er wordt nu gedaan alsof het om een incident gaat.
pi_148024546
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef BakrBoer het volgende:
Opmerkelijk hoe weinig aandacht dit krijgt. Dit is gewoon een daad van terrorisme en er wordt nu gedaan alsof het om een incident gaat.
Dat het terrorisme is kun je pas bepalen als je weet uit welke hoek het komt, en daar is vooralsnog geen duidelijkheid over.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 28 december 2014 @ 00:06:44 #137
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_148032268
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef BakrBoer het volgende:
Jij beschikt over info die verder niemand heeft? Vertel!

Waarom zou het volgens jou geen incident kunnen zijn? Weet je uberhaupt wat er exact heeft plaatsgevonden?
Krekker is de bom!
  zondag 28 december 2014 @ 00:13:13 #138
396550 Richestorags
pi_148032547
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wanneer het een 'haatzaaiende moskee' zou zijn, zou het wellicht meer iets zijn als aanslagen die moslims plegen op westerse soldaten.

Dan nog ben ik overigens fel tegen het eigen rechtertje spelen.

Aan de andere kant moeten 'haatmoskeeën' ook met man en macht worden tegengegaan (door overheden!). Waarbij haat helaas een zeer subjectief begrip is dat qua wetgeving moeilijk is vast te leggen...
Is totaal niet te vergelijken. Een haatmoskee is een instituut van haat, indien men het om die reden zou vernietigen is het duidelijk waarom. Het zou te vergelijken zijn als je een een leeg militair gebouw of voertuig afbrandt als hater van het Westen. Het vermoorden van een militair zou gelijk staan aan het vermoorden van een willekeurige bezoeker van een haatmoskee.

Maar los van dat al: ik zei het alleen omdat we de feiten niet kennen. Het kan een Islamhater zijn, een vreemdelingenhater in het algemeen, een andere Moslim, iemand die een haatmoskee wil afbranden, een gewone Pyromaan etc.
  zondag 28 december 2014 @ 00:20:12 #139
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_148032802
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 00:13 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Is totaal niet te vergelijken. Een haatmoskee is een instituut van haat, indien men het om die reden zou vernietigen is het duidelijk waarom. Het zou te vergelijken zijn als je een een leeg militair gebouw of voertuig afbrandt als hater van het Westen. Het vermoorden van een militair zou gelijk staan aan het vermoorden van een willekeurige bezoeker van een haatmoskee.

Oh ik dacht dat er mensen in de moskee zaten, vandaar mijn vergelijking. Ben het verder met je eens op dit vlak. En ook mbt het voorzichtig zijn met voorbarige conclusies.
Krekker is de bom!
  zondag 28 december 2014 @ 00:29:48 #140
396550 Richestorags
pi_148033251
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 00:20 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat er mensen in de moskee zaten, vandaar mijn vergelijking. Ben het verder met je eens op dit vlak. En ook mbt het voorzichtig zijn met voorbarige conclusies.
Wel, dat is de zwart-wit wereld waarin we dreigen te worden gedrukt. Aanslag in het openbaar? Moslim. Moskee in de fik? Extreem-rechts. Het kwalijke is dat zodra de feiten boven water komen men soms alweer is vergeten hoe het nou ook alweer zat. Dit incident kan bijvoorbeeld ook weer tot een ander incident leiden terwijl straks blijkt dat een dronken zwerver dit gebouw in de brand heeft gestoken. Maar dat is dan al niet meer interessant. Misschien een beetje overdreven, maar je begrijpt het idee wel denk ik.
  Redactie Frontpage maandag 29 december 2014 @ 14:09:06 #142
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148093650
Lekker bezig daar :{

quote:
Opnieuw brandstichting in Zweedse moskee | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

De brandweer wist het vuur snel te bedwingen. Er waren geen gewonden. De politie, die de zaak onderzoekt, gaat uit van brandstichting.

Op eerste kerstdag raakten vijf mensen gewond door brandstichting in een moskee in Eskilstuna, eveneens in het zuiden van het Scandinavische land. Zij behoorden tot de ongeveer twintig mensen die in het gebedsgebouw bijeen waren.
Bron: www.nu.nl
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148096478
quote:
Opnieuw brandstichting in Zweedse moskee

Voor de tweede keer binnen een week is vermoedelijk brand gesticht in een moskee in Zweden. Maandagochtend woedde er kort een brand in de moskee in de stad Eslöv in het zuiden van het land. De brandweer wist het vuur snel te bedwingen. Er waren geen gewonden. De politie, die de zaak onderzoekt, gaat uit van brandstichting.

Op eerste kerstdag raakten vijf mensen gewond door brandstichting in een moskee in Eskilstuna, eveneens in het zuiden van het Scandinavische land. Zij behoorden tot de ongeveer twintig mensen die in het gebedsgebouw bijeen waren.
http://www.refdag.nl/nieu(...)alLinksEnabled=false
Oops, bericht boven mij niet gelezen :@
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_150519404
UPDATE

Zoals het er nu naar uitziet, was er geen sprake van brandstichting bij de moskee, maar is er een frituurpan in de brand gevlogen. Zie: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20439772.ab (Zweeds) of http://www.thelocal.se/20(...)d-mosque-fire-report (Engels)

GeenStijl heeft er een sarcastisch berichtje over: http://www.geenstijl.nl/m(...)g_een_bitterbal.html
pi_150520155
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
UPDATE

Zoals het er nu naar uitziet, was er geen sprake van brandstichting bij de moskee, maar is er een frituurpan in de brand gevlogen. Zie: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20439772.ab (Zweeds) of http://www.thelocal.se/20(...)d-mosque-fire-report (Engels)

GeenStijl heeft er een sarcastisch berichtje over: http://www.geenstijl.nl/m(...)g_een_bitterbal.html
Goh wat toevallig. _O-

Dit had ik nu echt niet verwacht. :')
pi_150520234
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
UPDATE

:') _O-
blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 11 maart 2015 @ 07:29:30 #147
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_150520243
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 07:07 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Goh wat toevallig. _O-

Dit had ik nu echt niet verwacht. :')
ff TVP om de reacties van al die linkse hippies te lezen _O-
Ik ben inmiddels overleden
pi_150520247
Frituurpan was vast gestolen.. karma.
pi_150520261
Fire service raps mosque fire ‘fat fryer’ claims
quote:
The lead investigator looking into the fire at a mosque in central Sweden on Christmas Day has told The Local it is ‘very unlikely’ the damage was caused by an overheated deep fat fryer, despite contradictory comments from a police source on Monday.
Bron met meer informatie: http://m.thelocal.se/2015(...)yer-claims-are-false
pi_150520312
Als die linkse al durven te reageren zullen het alleen maar antwoorden zijn met: als, maar, logisch gevolg, onvolledig racistisch onderzoek :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')