Wat een eigenaardige opmerking.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een pedo, maar dat is mijn mening.
Xenofobie=onzinterm. Er is geen angst voor de Islam. Er is afkeer tegenover de Islam.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
verigens zijn er in Zweden wel xenofobe gewelddadige figuren geweest die aanslagen met doden tot gevolg hebben gepleegd, dus het is gek om mensen te verwijten dat ze daaraan denken.
Angst voor de Vijfde Colonne om maar iets te noemen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:53 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Xenofobie=onzinterm. Er is geen angst voor de Islam. Er is afkeer tegenover de Islam.
Het gaat over een man die willekeurig mensen met een kleurtje neerschoot.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:53 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Xenofobie=onzinterm. Er is geen angst voor de Islam. Er is afkeer tegenover de Islam.
Oh vast welquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Tevens zijn er ook mensen die gewoon moslims als mensen haten en bang zijn.
Voor jou is niemand bang, echter.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het gaat over een man die willekeurig mensen met een kleurtje neerschoot.
Als je homoseksuele vrienden hebt dan ben je een behoorlijke lul als je de praktiserende moslims niet een beetje vies vindt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het gaat over een man die willekeurig mensen met een kleurtje neerschoot.
Je weet half niet hoe ironisch is dit is. Op oneindig veel manieren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je homoseksuele vrienden hebt dan ben je een behoorlijke lul als je de praktiserende moslims niet een beetje vies vindt.
Intrigant, het wordt wel steeds mooier.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:37 schreef Twiitch het volgende:
TS is zwaar teleurgesteld.
Al zijn "boehoe moslims in het westen worden aangevallen"-topics lijken niet waar te zijn, of ze zijn uiterst dubieus.
Intrigant die je bent.
Rationele vrienden heb jij.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je weet half niet hoe ironisch is dit is. Op oneindig veel manieren.
Ik heb praktiserende homoseksuele moslimvrienden en vindt ze niet vies.
Het zijn net mensen wat dat betreft.quote:
http://nl.wikipedia.org/w(...)s_and_expression.svgquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het zijn net mensen wat dat betreft.
Maar goed, homofobie is dan ook geen islamitische exclusiviteit noch uitvinding.
Sterker, de Ottomanen legaliseerden het al in 1854 , meer dan 100 jaar voor pak 'm beet Ierland.
Het is ook wel duidelijk dat het je echt om homorechten gaat ja. Vrij triest om over het hoge zelfmoordpercentage onder homoseksuelen te beginnen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)s_and_expression.svg
Willen je vriendjes zelfmoord plegen? Goed dat je gestoorde gristenen er bij de haren bijsleept in een topic over moslims. Alsof de misdaden van de ene groep de andere goed maken. Ik vind het altijd wel grappig. Ik heb in het verleden wel eens wat gepost over het gebruik van baby's verminken onder moslims en sommige mensen komen dan met het argument: maar de joden doen het ook.
Als je het topic leest kun je zien dat de frituurpantheorie niet echt lijkt te kloppen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Er was dus helemaal geen brandstichting
Mooi hoe al die radicaalgekkies de plank volledig missloegen met 'islamofobie'.
Een land dat bekend staat om de doorgedraaide katholieken. Beetje laf om te gaan ontkennen dat je niet doelde op een maar hunnie doen het ook. Wat triest is dat homoseksuele gelovigen gelovig blijven. Je moet toch wel een behoorlijke identiteitscrisis hebben als je bij een club mensen wil horen waarvan de meerderheid je dood of in de hel wil hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het is ook wel duidelijk dat het je echt om homorechten gaat ja. Vrij triest om over het hoge zelfmoordpercentage onder homoseksuelen te beginnen.
Die homo's met een islamitische achtegrond kunnen jouw moslimhaat erbij vast nog gebruiken.
Overigens zijn veel homo's er nogal moe van dat ze als stok worden gebruikt om moslims mee te slaan. Meestal ook door mensen die eigenlijk bijzonder weinig geven om homorechten.
Jij begint zelf over christenen overigens. Ik noemde gewoon een land.
Ach ja. De anti-theïstische benadering is ook weer te makkelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een land dat bekend staat om de doorgedraaide katholieken. Beetje laf om te gaan ontkennen dat je niet doelde op een maar hunnie doen het ook. Wat triest is dat homoseksuele gelovigen gelovig blijven. Je moet toch wel een behoorlijke identiteitscrisis hebben als je bij een club mensen wil horen waarvan de meerderheid je dood of in de hel wil hebben.
Misschien beleven die homo's hun geloof wel op een andere manier. Genoeg homo's die blij zijn met hun religie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een land dat bekend staat om de doorgedraaide katholieken. Beetje laf om te gaan ontkennen dat je niet doelde op een maar hunnie doen het ook. Wat triest is dat homoseksuele gelovigen gelovig blijven. Je moet toch wel een behoorlijke identiteitscrisis hebben als je bij een club mensen wil horen waarvan de meerderheid je dood of in de hel wil hebben.
Zou je ook niet tegen je vrienden zeggen dat ze verkeerd bezig zijn bij ander zelfvernietigend gedrag zoals heroïne?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Maar vaak geven ze er zelf een individuele invulling aan. Dus ja daar heb ik weinig over te zeggen vind ik dan.
Hier heb ik geen woorden voor, behalve dan dat die opmerking behoorlijk beledigend is naar homo's die wel geloven. Mijn homoseksuele grootoom heeft tijdens zijn ziekte ontzettend veel steun gehad aan het christendom (en zijn partner). Ook werd hij door de kerk normaal en respectvol behandeld.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zou je ook niet tegen je vrienden zeggen dat ze verkeerd bezig zijn bij ander zelfvernietigend gedrag zoals heroïne?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |