abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150533161
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

zoals het hoort. De muzelman wil ons doen geloven dat er een verschrikkelijke haat is jegens hen. Helaas voor ze is dat niet zo.
Terwijl ze het zo graag willen.

Dus eigenlijk zijn ze slachtoffer van onze niet-haat, wel nog steeds slachtoffer, gelukkig voor hen. *O*
pi_150533219
Maar goed, wel goed om te horen dat jullie moslims en de islam in Nederland gewoon welkom vinden en ze accepteren.

Fleurt mijn al redelijk zonnige dag toch nog meer op. O+
pi_150533261
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Vrijwel nergens in Europa bestaat substantiėle angst en haat richting moslims, ook al doen bepaalde groepen moslims ons graag anders geloven. De haat onder moslims richting de westerse samenleving is relatief gezien veel breder verspreid.
en dan de rollen omdraaien, zo van: rechts wil dit boehoe :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:15:39 #179
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_150533277
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:53 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Nog een x, omdat niemand het leest.
Klopt, het bericht wordt tegengesproken door het hoofd van het onderzoeksteam.
quote:
David Hultman, who has been leading the fire service's investigation since December said: “We have been looking at different possibilities but a deep fryer has never been a theory that we have been working on”.

“A deep fryer would probably be located in the kitchen and yet this is the only place with just secondary [less severe] damage from the fire…so it is very unlikely given what we have seen from looking at the soot and particles on the walls,” he added.

(...)

“As far as I understand, this ‘information’ about the fire did not come from police in this town who have been working on this case. I am not really sure who came up with this,” Hultman told The Local from Eskilstuna.

(...)

In our report we will be eliminating what did not cause the fire and will present a number of possibilities…including arson,” added Hultman.

http://m.thelocal.se/2015(...)yer-claims-are-false
pi_150533284
Toch heeft Kosmoproleet gelijk, niet nu maar in de toekomst, niet in NL, maar geheel Europa:

quote:
Op donderdag 25 december 2014 19:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
De discussie verdeelt het land tussen extreemrechtse partijen, die het aantal asielzoekers met 90 procent willen terugbrengen
Dit is voorspeld in Frankrijk (oa door Zemmour) dat we Yugoslavia 2.0 krijgen in heel Europa
Dat we ineens , door angst gedreven, toestanden krijgen waarin we onze buurman niet meer vertrouwen.
Zemmour oa voorspelt dat de 'autochtoone' bevolking door angst , zich gaan keren tegen moslims.
Hij voorspelt ook dat dit leidt tot masaale deportaties van moslims door Europeanen , uit Europa.

Ik denk dat Europa niet bang hoeft te zijn van Islam / IS maar van zichzelf. Angst,en neurotische onzekerheid en economische onderzekerheid leidt tot vreselijke dingen waar juist Europa maar al te goed weet waar het toe kan leiden ! :)
pi_150533298
Moslims zijn dus helemaal welkom en toppie volgens onze vrindjes hier.

Wat een dag vol mooie verrassingen. :D ^O^
pi_150533326
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:12 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Terwijl ze het zo graag willen.

Dus eigenlijk zijn ze slachtoffer van onze niet-haat, wel nog steeds slachtoffer, gelukkig voor hen. *O*
het blijven fascisten qua gedachtegoed maar daarmee verdienen ze geen brand in hun gebouwen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150533363
O jammer. De frituurpan-theorie is onzin dus. -O-

Nou ja wel te verwachten van onze media dat ze het klakkeloos overnemen.
pi_150533372
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hoe is het met Pegida trouwens? Voetbalmanager? Bijdehand?

Ook in Duitsland vindt angst en haat geen doorgang. O+
Je hebt nog steeds je woorden niet terug genomen dat ik geweld tegen politici of moslima's toejuich.
Doe dat eerst maar of laat me 1 quote van mij zien die het tegendeel bewijst.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_150533456
ze moeten gewoon een verlichting door, komt vanzelf goed O+
pi_150533551
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds je woorden niet terug genomen dat ik geweld tegen politici of moslima's toejuich.
Doe dat eerst maar of laat me 1 quote van mij zien die het tegendeel bewijst.
Je juicht het niet toe. Heb ik ook nooit gezegd.

Je reageert alleen nooit zo heftig op de "ze zullen het wel verzinnen/zelf hebben gedaan"-brigade. Meestal bevindt je zelfs in hun kamp.

Maar toen Xa1pt ook zoiets zei barstte je nog net niet uit in krokodillentranen. Vrij doorzichtig allemaal.
pi_150533727
Overigens zijn er in Zweden wel xenofobe gewelddadige figuren geweest die aanslagen met doden tot gevolg hebben gepleegd, dus het is gek om mensen te verwijten dat ze daaraan denken.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Malm%C3%B6_shootings
pi_150533984
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:15 schreef Szikha het volgende:
Toch heeft Kosmoproleet gelijk, niet nu maar in de toekomst, niet in NL, maar geheel Europa:

[..]

Dit is voorspeld in Frankrijk (oa door Zemmour) dat we Yugoslavia 2.0 krijgen in heel Europa
Dat we ineens , door angst gedreven, toestanden krijgen waarin we onze buurman niet meer vertrouwen.
Zemmour oa voorspelt dat de 'autochtoone' bevolking door angst , zich gaan keren tegen moslims.
Hij voorspelt ook dat dit leidt tot masaale deportaties van moslims door Europeanen , uit Europa.

Ik denk dat Europa niet bang hoeft te zijn van Islam / IS maar van zichzelf. Angst,en neurotische onzekerheid en economische onderzekerheid leidt tot vreselijke dingen waar juist Europa maar al te goed weet waar het toe kan leiden ! :)
Het grootste gevaar zijn de Eurofieletjes die iedereen opjutten tegen bepaalde landen/groepen.

Je kent ze wel, van die machtsbeluste graaiers.
pi_150533990
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:59 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Zagen die ooggetuigen iemand een bitterbal naar binnen gooien? :')
:D
pi_150534072
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:22 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Je juicht het niet toe. Heb ik ook nooit gezegd.

Je reageert alleen nooit zo heftig op de "ze zullen het wel verzinnen/zelf hebben gedaan"-brigade. Meestal bevindt je zelfs in hun kamp.

Maar toen Xa1pt ook zoiets zei barstte je nog net niet uit in krokodillentranen. Vrij doorzichtig allemaal.
Je zij dat ik er normaal geen bezwaren tegen heb als er geweld tegen politici (en moslima's zoals je later aangaf) gebruikt wordt. Ik weet zeker dat ik dat nooit gezegd hebt. Je zal toch beter je woorden moeten kiezen als je zulke beschuldigingen uit, zeker als je dan daarna geen bewijs hebt.

Wat ik niet gezegd heb in een bepaald topic dat kan je iemand op een forum zoals dit nooit kwalijk nemen. Zolang mij niet rechtstreeks iets gevraagd wordt, hoef ik ergens ook niet op te reageren.
Er zijn verder vele redenen waarom ik ergens wel of niet op reageer en dat zijn altijd andere redenen dan jij kan vermoeden.
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:37:59 #191
66825 Reya
Fier Wallon
pi_150534157
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:33 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Het grootste gevaar zijn de Eurofieletjes die iedereen opjutten tegen bepaalde landen/groepen.

Je kent ze wel, van die machtsbeluste graaiers.
Hallo.
pi_150534211
christendom is vrede.
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:39:31 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150534233
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:39 schreef Atak het volgende:
christendom is vrede.
Ja, vooral omdat die er niets mee te maken hadden, maar dan ook echt helemaal niets :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_150534236
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:37 schreef Reya het volgende:

[..]

Hallo.
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:39:51 #195
66825 Reya
Fier Wallon
pi_150534246
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:39 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Eindbaas.
pi_150534250
quote:
christendom is vrede.
deze troll weer :D
pi_150534254
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:39 schreef Reya het volgende:

[..]

Eindbaas.
Ziet eruit als een pedo, maar dat is mijn mening.
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:40:15 #198
117098 Hathor
Effe niet
pi_150534265
quote:
christendom is vrede.
Rest van het topic niet gelezen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:40:26 #199
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_150534272
Het kan natuurlijk ook een moslim zijn die andere stroming aanhangt als de mensen die naar die moskee gaan. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_150534319
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:40 schreef deedeetee het volgende:
Het kan natuurlijk ook een moslim zijn die andere stroming aanhangt als de mensen die naar die moskee gaan. :P
Blijft wel een opmerkelijke manier dan om brand te stichten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')