abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:43:30 #201
66825 Reya
Fier Wallon
pi_150534373
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:40 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ziet eruit als een pedo, maar dat is mijn mening.
Wat een eigenaardige opmerking.
pi_150534677
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:43 schreef Reya het volgende:

[..]

Wat een eigenaardige opmerking.
Vertel..
pi_150534748
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
verigens zijn er in Zweden wel xenofobe gewelddadige figuren geweest die aanslagen met doden tot gevolg hebben gepleegd, dus het is gek om mensen te verwijten dat ze daaraan denken.
Xenofobie=onzinterm. Er is geen angst voor de Islam. Er is afkeer tegenover de Islam.

[ Bericht 3% gewijzigd door Duikbril112 op 11-03-2015 17:12:40 ]
pi_150538155
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:53 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

Xenofobie=onzinterm. Er is geen angst voor de Islam. Er is afkeer tegenover de Islam.

Angst voor de Vijfde Colonne om maar iets te noemen.
pi_150538387
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:53 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

Het gaat over een man die willekeurig mensen met een kleurtje neerschoot.

Tevens zijn er ook mensen die gewoon moslims als mensen haten en bang zijn.
pi_150538971
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Oh vast wel :D *ziet oude opa'tjes en oma'tjes voor zich met de bibberziekte*

Maar op zich is dat dom en irrationeel natuurlijk als absolute meerheid zijnde.
pi_150539179
quote:

[..]

Voor jou is niemand bang, echter. :{
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 11 maart 2015 @ 19:37:13 #208
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_150539549
TS is zwaar teleurgesteld.
Al zijn "boehoe moslims in het westen worden aangevallen"-topics lijken niet waar te zijn, of ze zijn uiterst dubieus.

Intrigant die je bent.
Graag op anoniem
pi_150539769
quote:

[..]

Als je homoseksuele vrienden hebt dan ben je een behoorlijke lul als je de praktiserende moslims niet een beetje vies vindt.
pi_150540089
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als je homoseksuele vrienden hebt dan ben je een behoorlijke lul als je de praktiserende moslims niet een beetje vies vindt.
Je weet half niet hoe ironisch is dit is. Op oneindig veel manieren.

Ik heb praktiserende homoseksuele moslimvrienden en vindt ze niet vies.
pi_150540103
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:37 schreef Twiitch het volgende:
TS is zwaar teleurgesteld.
Al zijn "boehoe moslims in het westen worden aangevallen"-topics lijken niet waar te zijn, of ze zijn uiterst dubieus.

Intrigant die je bent.
Intrigant, het wordt wel steeds mooier.
pi_150540172
Als ik intrigant ben, wat is mijn geheime doel dan?

Vrede en vrijheid voor iedereen ongeacht seksuele voorkeur, religie of afkomst ofzo?
pi_150540248
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:51 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Je weet half niet hoe ironisch is dit is. Op oneindig veel manieren.

Ik heb praktiserende homoseksuele moslimvrienden en vindt ze niet vies.
Rationele vrienden heb jij.
pi_150540303
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Rationele vrienden heb jij.
Het zijn net mensen wat dat betreft.

Maar goed, homofobie is dan ook geen islamitische exclusiviteit noch uitvinding.

Sterker, de Ottomanen legaliseerden het al in 1854 , meer dan 100 jaar voor pak 'm beet Ierland.
pi_150540597
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:58 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Het zijn net mensen wat dat betreft.

Maar goed, homofobie is dan ook geen islamitische exclusiviteit noch uitvinding.

Sterker, de Ottomanen legaliseerden het al in 1854 , meer dan 100 jaar voor pak 'm beet Ierland.
http://nl.wikipedia.org/w(...)s_and_expression.svg
Willen je vriendjes zelfmoord plegen? Goed dat je gestoorde gristenen er bij de haren bijsleept in een topic over moslims. Alsof de misdaden van de ene groep de andere goed maken. Ik vind het altijd wel grappig. Ik heb in het verleden wel eens wat gepost over het gebruik van baby's verminken onder moslims en sommige mensen komen dan met het argument: maar de joden doen het ook.
pi_150540918
Er was dus helemaal geen brandstichting :')

Mooi hoe al die radicaalgekkies de plank volledig missloegen met 'islamofobie'.
pi_150540919
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/w(...)s_and_expression.svg
Willen je vriendjes zelfmoord plegen? Goed dat je gestoorde gristenen er bij de haren bijsleept in een topic over moslims. Alsof de misdaden van de ene groep de andere goed maken. Ik vind het altijd wel grappig. Ik heb in het verleden wel eens wat gepost over het gebruik van baby's verminken onder moslims en sommige mensen komen dan met het argument: maar de joden doen het ook.
Het is ook wel duidelijk dat het je echt om homorechten gaat ja. Vrij triest om over het hoge zelfmoordpercentage onder homoseksuelen te beginnen.

Die homo's met een islamitische achtegrond kunnen jouw moslimhaat erbij vast nog gebruiken.

Overigens zijn veel homo's er nogal moe van dat ze als stok worden gebruikt om moslims mee te slaan. Meestal ook door mensen die eigenlijk bijzonder weinig geven om homorechten.

Jij begint zelf over christenen overigens. Ik noemde gewoon een land.
pi_150540946
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:

Als je het topic leest kun je zien dat de frituurpantheorie niet echt lijkt te kloppen.
  woensdag 11 maart 2015 @ 20:16:14 #219
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_150540974
Zeg dit is geen POL SC he, beetje ontopic mag wel.

edit: ah, daar is de frituurpan al. ^O^
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_150541283
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:15 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Het is ook wel duidelijk dat het je echt om homorechten gaat ja. Vrij triest om over het hoge zelfmoordpercentage onder homoseksuelen te beginnen.

Die homo's met een islamitische achtegrond kunnen jouw moslimhaat erbij vast nog gebruiken.

Overigens zijn veel homo's er nogal moe van dat ze als stok worden gebruikt om moslims mee te slaan. Meestal ook door mensen die eigenlijk bijzonder weinig geven om homorechten.

Jij begint zelf over christenen overigens. Ik noemde gewoon een land.

Een land dat bekend staat om de doorgedraaide katholieken. Beetje laf om te gaan ontkennen dat je niet doelde op een maar hunnie doen het ook. Wat triest is dat homoseksuele gelovigen gelovig blijven. Je moet toch wel een behoorlijke identiteitscrisis hebben als je bij een club mensen wil horen waarvan de meerderheid je dood of in de hel wil hebben.
pi_150541717
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Een land dat bekend staat om de doorgedraaide katholieken. Beetje laf om te gaan ontkennen dat je niet doelde op een maar hunnie doen het ook. Wat triest is dat homoseksuele gelovigen gelovig blijven. Je moet toch wel een behoorlijke identiteitscrisis hebben als je bij een club mensen wil horen waarvan de meerderheid je dood of in de hel wil hebben.
Ach ja. De anti-theïstische benadering is ook weer te makkelijk.

Er is niks, want er is niks.

Ik vind niet per se dat er iets verkeerd is aan mensen die "het Hogere" hoe je het ook wil noemen, willen zoeken.

Echter ja, ik vind het inderdaad ook niet logisch om dan als homo dan een georganiseerde religie (v.b. het huidige katholicisme of de grootste richtingen binnen de soennitische en sjiitische islam) te harte te nemen die het heel erg afkeurt, inderdaad.

Maar vaak geven ze er zelf een individuele invulling aan. Dus ja daar heb ik weinig over te zeggen vind ik dan.
pi_150541752
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Misschien beleven die homo's hun geloof wel op een andere manier. Genoeg homo's die blij zijn met hun religie.
ROBODEMONS..................|:(
pi_150543282
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:37 schreef Kosmoproleet het volgende:

Maar vaak geven ze er zelf een individuele invulling aan. Dus ja daar heb ik weinig over te zeggen vind ik dan.
Zou je ook niet tegen je vrienden zeggen dat ze verkeerd bezig zijn bij ander zelfvernietigend gedrag zoals heroïne?
  woensdag 11 maart 2015 @ 22:12:08 #224
168739 Red_85
'echt wel'
pi_150546644
_O-
Bijna een slechte grap dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_150547652
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Zou je ook niet tegen je vrienden zeggen dat ze verkeerd bezig zijn bij ander zelfvernietigend gedrag zoals heroïne?
Hier heb ik geen woorden voor, behalve dan dat die opmerking behoorlijk beledigend is naar homo's die wel geloven. Mijn homoseksuele grootoom heeft tijdens zijn ziekte ontzettend veel steun gehad aan het christendom (en zijn partner). Ook werd hij door de kerk normaal en respectvol behandeld.
ROBODEMONS..................|:(
pi_150552028
quote:
15s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:27 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Hier heb ik geen woorden voor, behalve dan dat die opmerking behoorlijk beledigend is naar homo's die wel geloven. Mijn homoseksuele grootoom heeft tijdens zijn ziekte ontzettend veel steun gehad aan het christendom (en zijn partner). Ook werd hij door de kerk normaal en respectvol behandeld.
Waarom is het beledigend? http://skepticsannotatedbible.com/gay/long.htm In de heilige teksten van het christendom staat dat homo's abominaties zijn en dat je ze dood moet maken. Dat je oom de helft van zijn boekjes negeert, om zichzelf beter te voelen tijdens zijn sterfbed, doet er niks vanaf dat er heel wat onzekere gezonde jongetjes en meisjes door die religie leren dat ze niet gezond zijn en eigenlijk een vroegtijdige dood verdienen.
  donderdag 12 maart 2015 @ 00:41:18 #227
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_150553708
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:

Kosmoproleet doet dan ook aan wensdenken: hij wil graag aantonen dat moslims zo worden gehaat in het boze Westen.
  donderdag 12 maart 2015 @ 00:44:03 #228
396550 Richestorags
pi_150553759
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:15 schreef Szikha het volgende:
Toch heeft Kosmoproleet gelijk, niet nu maar in de toekomst, niet in NL, maar geheel Europa:

[..]

Dit is voorspeld in Frankrijk (oa door Zemmour) dat we Yugoslavia 2.0 krijgen in heel Europa
Dat we ineens , door angst gedreven, toestanden krijgen waarin we onze buurman niet meer vertrouwen.
Zemmour oa voorspelt dat de 'autochtoone' bevolking door angst , zich gaan keren tegen moslims.
Hij voorspelt ook dat dit leidt tot masaale deportaties van moslims door Europeanen , uit Europa.

Ik denk dat Europa niet bang hoeft te zijn van Islam / IS maar van zichzelf. Angst,en neurotische onzekerheid en economische onderzekerheid leidt tot vreselijke dingen waar juist Europa maar al te goed weet waar het toe kan leiden ! :)
Wat is er mis mee en extreemrechts aan om 90 procent minder asielzoekers te willen?
pi_150557029
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 00:41 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Kosmoproleet doet dan ook aan wensdenken: hij wil graag aantonen dat moslims zo worden gehaat in het boze Westen.
Ah maar zo denken veel van dat soort mensen. Die hebben belang bij een gewapend conflict.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150557052
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 00:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Wat is er mis mee en extreemrechts aan om 90 procent minder asielzoekers te willen?
niks, maar het is een makkelijke manier om iemand monddood te maken!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150557217
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 00:41 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee. Ik wil dat mensen stoppen met bang zijn voor elkaar en in vrede en veiligheid samenleven.
  donderdag 12 maart 2015 @ 09:39:22 #232
396550 Richestorags
pi_150557228
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:38 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nee. Ik wil dat mensen stoppen met bang zijn voor elkaar en in vrede en veiligheid samenleven.
Jij trapt er anders maar al te graag in dat er weer een moskee "in brand is gestoken".
pi_150557275
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Jij trapt er anders maar al te graag in dat er weer een moskee "in brand is gestoken".
Misschien moet je je vriendje bijdehand eens aanspreken die zegt dat "mijn soort mensen" een gewapend conflict willen.

En zoals ik al zei, het is niet raar dat mensen dat dachten, omdat er eerder racistische/xenofobe aanslagen zijn geweest in Zweden.
pi_150557300
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik vind het echt absurd als jij serieus denkt dat ik wil dat moslims worden gehaat in Europa. :') :?

Of dat ik voor polarisatie ben. Juist niet.

Volgens mij zoeken jullie gewoon iemand om tegen aan te trappen. Waarbij de insinuaties steeds debieler worden. Doe even normaal ofzo. :D
  donderdag 12 maart 2015 @ 09:42:14 #235
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150557316
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:40 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Misschien moet je je vriendje bijdehand eens aanspreken die zegt dat "mijn soort mensen" een gewapend conflict willen.

En zoals ik al zei, het is niet raar dat mensen dat dachten, omdat er eerder racistische/xenofobe aanslagen zijn geweest in Zweden.
En aan de andere kant na duizenden incidenten blijft het raasiieesme als mensen iets hebben van, dat zou wel eens een moslim kunnen zijn geweest?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 12 maart 2015 @ 09:43:17 #236
396550 Richestorags
pi_150557338
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:41 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik vind het echt absurd als jij serieus denkt dat ik wil dat moslims worden gehaat in Europa. :') :?
Oké, laat ik het zo zeggen: ik denk niet dat je het wil, maar een incident als dit (en weer een nepper) past volgens mij wel in jouw wereldbeeld dat moslims het zo moeilijk hebben in Europa.
pi_150557344
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En aan de andere kant na duizenden incidenten blijft het raasiieesme als mensen iets hebben van, dat zou wel eens een moslim kunnen zijn geweest?
Kan je niet normaal racisme spellen? En wat heeft racisme precies met godsdienst te maken?
pi_150557367
Huntington zei het al, mensen!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 12 maart 2015 @ 09:44:28 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150557377
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:43 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Kan je niet normaal racisme spellen? En wat heeft racisme precies met godsdienst te maken?
Geen idee, ik misbruik de term niet te pas en te onpas om niets :').
Get woke, go broke!
pi_150557388
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Oké, laat ik het zo zeggen: ik denk niet dat je het wil, maar een incident als dit (en weer een nepper) past volgens mij wel in jouw wereldbeeld dat moslims het zo moeilijk hebben in Europa.
Waarom zeg je dat dan niet in eerste instantie in plaats van zulke absurde insinuaties te maken?

Vind dat serieus echt jammer.

Nu doe je alsof ik het leuk vindt dat mensen op straat elkaar haten en bang voor elkaar zijn. Dat probeer ik juist te voorkomen.
pi_150557402
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik wel natuurlijk, aldus jouw vooroordelen.

Maar leer het eerst normaal spellen zou ik zeggen.
  donderdag 12 maart 2015 @ 09:46:28 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150557418
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:45 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik wel natuurlijk, aldus jouw vooroordelen.

Maar leer het eerst normaal spellen zou ik zeggen.
Ja, want dat is idd het belangrijkste.

MIjn vraag was, is generaliseren opeens wel prima als moslims het doen op basis van een vermoeden?
Get woke, go broke!
pi_150557428
Moslims hebben het totaal niet moeilijk in Europa. Er is ook geen moslimhaat. Iedereen houdt van moslims.

Ofzo.
pi_150557435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

jij valt niet onder de groep die dat woord mag gebruiken
pi_150557456
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ah, de slachtofferrol.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_150557475
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, want dat is idd het belangrijkste.

MIjn vraag was, is generaliseren opeens wel prima als moslims het doen op basis van een vermoeden?
Op basis van een nieuwsbericht. Overigens klopt de frituurpantheorie niet, maar niet dat het iemand boeit. Zolang je maar even lekker kunt kankeren op de ze zogenaamde aanstellerij van moslims. En kunt ontkennen dat er wel degelijk een grote xenofobie tegen is.

Om daarna heel het topic vol te posten met xenofobie. Ironischer kan het niet.
  donderdag 12 maart 2015 @ 09:49:03 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150557482
quote:

[..]

Dat is dan weer discriminatie :P.
Get woke, go broke!
pi_150557510
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is dan weer discriminatie :P.
Ja ik denk dat jij hevig wordt gediscrimineerd door moslimaanbiddend links Nederland die moslims overal voortrekken.
pi_150557538
quote:

[..]

Als hij het normaal kan spellen mag hij dat.

Maar wel graag in het Nederlands, aanpassen of oprotten.
  donderdag 12 maart 2015 @ 09:51:23 #250
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150557547
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:48 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Op basis van een nieuwsbericht. Overigens klopt de frituurpantheorie niet, maar niet dat het iemand boeit. Zolang je maar even lekker kunt kankeren op de ze zogenaamde aanstellerij van moslims. En kunt ontkennen dat er wel degelijk een grote xenofobie tegen is.

Om daarna heel het topic vol te posten met xenofobie. Ironischer kan het niet.
Ik ontken helemaal niets. Ik vraag me alleen af wiens schuld het nou precies is, van de westerlingen die iedereen opvangen en ruimte geven tot dezelfde vrijheid als ze zelf hebben (en dus niet MEER omdat je gelooft) of de moslim die nergens toegeeft en wel iedereen xenofoob, islamofoob noemt, terwijl er alleen doden zijn gevallen aan de westerse kant.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')