Waarom is het beledigend? http://skepticsannotatedbible.com/gay/long.htm In de heilige teksten van het christendom staat dat homo's abominaties zijn en dat je ze dood moet maken. Dat je oom de helft van zijn boekjes negeert, om zichzelf beter te voelen tijdens zijn sterfbed, doet er niks vanaf dat er heel wat onzekere gezonde jongetjes en meisjes door die religie leren dat ze niet gezond zijn en eigenlijk een vroegtijdige dood verdienen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:27 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hier heb ik geen woorden voor, behalve dan dat die opmerking behoorlijk beledigend is naar homo's die wel geloven. Mijn homoseksuele grootoom heeft tijdens zijn ziekte ontzettend veel steun gehad aan het christendom (en zijn partner). Ook werd hij door de kerk normaal en respectvol behandeld.
Kosmoproleet doet dan ook aan wensdenken: hij wil graag aantonen dat moslims zo worden gehaat in het boze Westen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Er was dus helemaal geen brandstichting
Mooi hoe al die radicaalgekkies de plank volledig missloegen met 'islamofobie'.
Wat is er mis mee en extreemrechts aan om 90 procent minder asielzoekers te willen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:15 schreef Szikha het volgende:
Toch heeft Kosmoproleet gelijk, niet nu maar in de toekomst, niet in NL, maar geheel Europa:
[..]
Dit is voorspeld in Frankrijk (oa door Zemmour) dat we Yugoslavia 2.0 krijgen in heel Europa
Dat we ineens , door angst gedreven, toestanden krijgen waarin we onze buurman niet meer vertrouwen.
Zemmour oa voorspelt dat de 'autochtoone' bevolking door angst , zich gaan keren tegen moslims.
Hij voorspelt ook dat dit leidt tot masaale deportaties van moslims door Europeanen , uit Europa.
Ik denk dat Europa niet bang hoeft te zijn van Islam / IS maar van zichzelf. Angst,en neurotische onzekerheid en economische onderzekerheid leidt tot vreselijke dingen waar juist Europa maar al te goed weet waar het toe kan leiden !
Ah maar zo denken veel van dat soort mensen. Die hebben belang bij een gewapend conflict.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kosmoproleet doet dan ook aan wensdenken: hij wil graag aantonen dat moslims zo worden gehaat in het boze Westen.
niks, maar het is een makkelijke manier om iemand monddood te maken!quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat is er mis mee en extreemrechts aan om 90 procent minder asielzoekers te willen?
Nee. Ik wil dat mensen stoppen met bang zijn voor elkaar en in vrede en veiligheid samenleven.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kosmoproleet doet dan ook aan wensdenken: hij wil graag aantonen dat moslims zo worden gehaat in het boze Westen.
Jij trapt er anders maar al te graag in dat er weer een moskee "in brand is gestoken".quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee. Ik wil dat mensen stoppen met bang zijn voor elkaar en in vrede en veiligheid samenleven.
Misschien moet je je vriendje bijdehand eens aanspreken die zegt dat "mijn soort mensen" een gewapend conflict willen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij trapt er anders maar al te graag in dat er weer een moskee "in brand is gestoken".
Ik vind het echt absurd als jij serieus denkt dat ik wil dat moslims worden gehaat in Europa.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij trapt er anders maar al te graag in dat er weer een moskee "in brand is gestoken".
En aan de andere kant na duizenden incidenten blijft het raasiieesme als mensen iets hebben van, dat zou wel eens een moslim kunnen zijn geweest?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Misschien moet je je vriendje bijdehand eens aanspreken die zegt dat "mijn soort mensen" een gewapend conflict willen.
En zoals ik al zei, het is niet raar dat mensen dat dachten, omdat er eerder racistische/xenofobe aanslagen zijn geweest in Zweden.
Oké, laat ik het zo zeggen: ik denk niet dat je het wil, maar een incident als dit (en weer een nepper) past volgens mij wel in jouw wereldbeeld dat moslims het zo moeilijk hebben in Europa.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik vind het echt absurd als jij serieus denkt dat ik wil dat moslims worden gehaat in Europa.![]()
Kan je niet normaal racisme spellen? En wat heeft racisme precies met godsdienst te maken?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En aan de andere kant na duizenden incidenten blijft het raasiieesme als mensen iets hebben van, dat zou wel eens een moslim kunnen zijn geweest?
Geen idee, ik misbruik de term niet te pas en te onpas om nietsquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Kan je niet normaal racisme spellen? En wat heeft racisme precies met godsdienst te maken?
Waarom zeg je dat dan niet in eerste instantie in plaats van zulke absurde insinuaties te maken?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oké, laat ik het zo zeggen: ik denk niet dat je het wil, maar een incident als dit (en weer een nepper) past volgens mij wel in jouw wereldbeeld dat moslims het zo moeilijk hebben in Europa.
Ik wel natuurlijk, aldus jouw vooroordelen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ik misbruik de term niet te pas en te onpas om niets.
Ja, want dat is idd het belangrijkste.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik wel natuurlijk, aldus jouw vooroordelen.
Maar leer het eerst normaal spellen zou ik zeggen.
jij valt niet onder de groep die dat woord mag gebruikenquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ik misbruik de term niet te pas en te onpas om niets.
Ah, de slachtofferrol.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
jij valt niet onder de groep die dat woord mag gebruiken
Op basis van een nieuwsbericht. Overigens klopt de frituurpantheorie niet, maar niet dat het iemand boeit. Zolang je maar even lekker kunt kankeren op de ze zogenaamde aanstellerij van moslims. En kunt ontkennen dat er wel degelijk een grote xenofobie tegen is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want dat is idd het belangrijkste.
MIjn vraag was, is generaliseren opeens wel prima als moslims het doen op basis van een vermoeden?
Dat is dan weer discriminatiequote:Op donderdag 12 maart 2015 09:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik denk dat jij hevig wordt gediscrimineerd door moslimaanbiddend links Nederland die moslims overal voortrekken.quote:
Als hij het normaal kan spellen mag hij dat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ontken helemaal niets. Ik vraag me alleen af wiens schuld het nou precies is, van de westerlingen die iedereen opvangen en ruimte geven tot dezelfde vrijheid als ze zelf hebben (en dus niet MEER omdat je gelooft) of de moslim die nergens toegeeft en wel iedereen xenofoob, islamofoob noemt, terwijl er alleen doden zijn gevallen aan de westerse kant.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Op basis van een nieuwsbericht. Overigens klopt de frituurpantheorie niet, maar niet dat het iemand boeit. Zolang je maar even lekker kunt kankeren op de ze zogenaamde aanstellerij van moslims. En kunt ontkennen dat er wel degelijk een grote xenofobie tegen is.
Om daarna heel het topic vol te posten met xenofobie. Ironischer kan het niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |