Ook daar is Sjoef soms niet te volgen, maar dat hoort bij hem.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Sjoef daar ook al niet te volgen?
Dat hele Utopia is niet te volgen, dus ik geef 'm daar het voordeel van de twijfel...
quote:Op woensdag 24 december 2014 06:30 schreef MadMaster het volgende:
Maar jullie zijn vaste bewoners van Utopia?
Althans, van het subforum?
Is eng hč? In de grote fok wereld.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Daar ben ik geboren. Zet sinds kort mijn eerste stapjes buitenshuis.
KLB en ONZ zijn dan de goede plekken om te beginnen.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Je naam kwam me al bekend voor.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook daar is Sjoef soms niet te volgen, maar dat hoort bij hem.
Wil je mijn handje vasthouden?quote:Op woensdag 24 december 2014 06:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is eng hč? In de grote fok wereld.
Nee, zo lang bestaat UTO godzijdank nou ook weer niet...quote:Op woensdag 24 december 2014 06:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Je moet niet zo lelijk tegen 'm doen, hij bedoelt het goed.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:37 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef kan beter, maar hij is te lui om na te denken voordat hij wat post...
k snap het verschil niet zo tussen die twee. In klb staat een hoop onzin en in onz kan je toch ook klagen?quote:Op woensdag 24 december 2014 06:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
KLB en ONZ zijn dan de goede plekken om te beginnen.
Of hij is te lui om te corrigeren, dat zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je naam kwam me al bekend voor.
Heb in UTO een tijdje de COS gevolgd, maar zelfs dat was me te veel.
Maar je moet je niet meteen zo makkelijk bij alles neerleggen.
Sjoef kan beter, maar hij is te lui om na te denken voordat hij wat post...
Je moet iemand prikkelen om te verbeteren.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet niet zo lelijk tegen 'm doen, hij bedoelt het goed.
Maar ik vind de grote fok wereld ook een beetje eng.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wil je mijn handje vasthouden?
Kijk dat verschil moet je eerst eens ontdekken.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
k snap het verschil niet zo tussen die twee. In klb staat een hoop onzin en in onz kan je toch ook klagen?
Oh je bedoelt mijn registratiedatum. Ik heb 2 keer gepost in 2008 en ben sinds dit jaar weer terug.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zo lang bestaat UTO godzijdank nou ook weer niet...
FB is het leukst.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar ik vind de grote fok wereld ook een beetje eng.
Ik bedoel dat je ouder bent dan 1 jaar en dus niet in Utopia geboren kan zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh je bedoelt mijn registratiedatum. Ik heb 2 keer gepost in 2008 en ben sinds dit jaar weer terug.
Grow up, newbie.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar ik vind de grote fok wereld ook een beetje eng.
Ik heb een gek(r)uiste versie in de OP geplaatst...quote:Op woensdag 24 december 2014 06:42 schreef sig000 het volgende:
Verder kun je hier gewoon de meest zinloze posts neerplanten zolang er maar geen tieten inzitten.
Mijn ui is hier dit jaar geboren. Ik 42 jaar daarvoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je ouder bent dan 1 jaar en dus niet in Utopia geboren kan zijn.
Zo wel, gecondoleerd met je geboorte...
Waarom wel tieten in uto en hier niet?quote:Op woensdag 24 december 2014 06:42 schreef sig000 het volgende:
Verder kun je hier gewoon de meest zinloze posts neerplanten zolang er maar geen tieten inzitten.
We willen dat hier niet hebben.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom wel tieten in uto en hier niet?
Klopt en al veel langer maar mijn vorige account was iets mee mis gegaan.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook al van 2009.
Ik weet dat ik tijdens Big Brother 1 wel eens hier heb gekeken. Het zou best kunnen dat ik toen een account gemaakt heb. Maar ja, daar kom ik nooit meer achter. Had toen ook een ander email-adres.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en al veel langer maar mijn vorige account was iets mee mis gegaan.
FB = Fok Baas, jeweets...quote:Op woensdag 24 december 2014 06:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Wel leuk die afkortingen maar je raakt er wel van in de war als ze van alles kunnen betekenen. Zo dacht ik eerst dat FB Facebook was, toen fotoboek en nu feedback.
Shoarmatent is gewoon open hier.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Kan kerst niet uitgesteld worden. Heb helemaal geen zin om morgenavond uit eten te gaan.
Zal straks even proberen, drukke dag vandaag...quote:Op woensdag 24 december 2014 07:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
*btw, kun je nog ff snel een kerstmuts op mijn hoofd zetten?
Ben blij als het weer voorbij is. Oudejaarsavond vond ik ook altijd wel leuk maar koop geen vuurwerk dit jaar dus dan hoeft het van mij ook niet.quote:
40+ / Kerstmis 2014: Wat doe je (er) aan?quote:Op woensdag 24 december 2014 07:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Kan kerst niet uitgesteld worden. Heb helemaal geen zin om morgenavond uit eten te gaan.
Koop je wel vuurwerk.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben blij als het weer voorbij is. Oudejaarsavond vond ik ook altijd wel leuk maar koop geen vuurwerk dit jaar dus dan hoeft het van mij ook niet.
Wij hadden een Joezi die dat deed. Legendarisch was hij, maar hij is al een week m.i.a.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal straks even proberen, drukke dag vandaag...
Tegenwoordig woon ik 4 hoog en heb mooi uitzicht.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben blij als het weer voorbij is. Oudejaarsavond vond ik ook altijd wel leuk maar koop geen vuurwerk dit jaar dus dan hoeft het van mij ook niet.
Joezi, ik ken 'm...quote:Op woensdag 24 december 2014 07:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wij hadden een Joezi die dat deed. Legendarisch was hij, maar hij is al een week m.i.a.
Mijn voorbereiding heb ik al grondig verpest door 6.00 uur 's avonds wakker te worden.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
40+ / Kerstmis 2014: Wat doe je (er) aan?
Ik woon 10 hoog, ik hoef niet eens naar boven te kijken, het ontploft voor mijn ogen, maar inderdaad, de smog/rook die blijft hangen daarnaquote:Op woensdag 24 december 2014 07:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tegenwoordig woon ik 4 hoog en heb mooi uitzicht.
Helaas zie ik ook de smog die blijft hangen.
Nee, bij mij is het alles of niets. Of ik koop voor 800 euro vuurwerk of niks. Nu kan ik het niet missen.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koop je wel vuurwerk.
Sommige problemen los ik binnen een scheet voor je op...
Dan moeten ze wel 4 hoog kunnen gooien.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:08 schreef sig000 het volgende:
En gozertjes die vuurwerk in mijn richting gooien, zie ik als aanslag en leer ze dan ter plekke wat fatsoen.
Oké Brain....let op, ik ga dé grote vraag voor je uitleggen:quote:Op woensdag 24 december 2014 04:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar de sc in zijn geheel is ook een topic?
He, hč. Iemand begrijpt me.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oké Brain....let op, ik ga dé grote vraag voor je uitleggen:
Dit is een topic en alle topics samen van deze SC is een reeks.![]()
Graag gedaan, gr, gr, enzo.
Ik vond de vraag vrij duidelijk ja, maar mss dat het tijdstip waarop je de vraag stelde ervoor zorgde dat niet iedereen begreep wat je bedoelde. Als je trouwens op de TT klikt, dan krijg je ook te zien dat het een topicreeks is plus het nummer van de reeks. Elke reeks heeft namelijk een apart nummer. Van deze reeks is dat 1771 en als je dat gaat plakken en knippen dan verschijnt de naam van de eerste TT ooit die de reeks had:quote:Op woensdag 24 december 2014 08:13 schreef Braindead2000 het volgende:
He, hč. Iemand begrijpt me.Ik sprak toch geen Spaans?
Choco is de grootste spamhoer van de UTO-SC. Die heeft in 1 jaar ruim 40k aan postings daar gemaakt. Daarnaast geeft ze seksspeeltjes aan haar zoon en wil ze graag pics van je piemel in haar DM hebben.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:30 schreef MadMaster het volgende:
Maar jullie zijn vaste bewoners van Utopia?
Althans, van het subforum?
Als je wakker bent, kun je dan even "perineum olie" voor me googelen?quote:
ik heb het alleen rechtquote:Op woensdag 24 december 2014 06:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom wel tieten in uto en hier niet?
quote:Op woensdag 24 december 2014 09:03 schreef Treehut362 het volgende:
HE IS NO STRANGER TO THE SETTLERS
AND THE BAD MEN KNOW HIS FAME
THEY SPEAK OF HIM IN WHISPERS
BUT THEY NEVER USE HIS NAME
wat zal het volgende zijn ?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:02 schreef sacha het volgende:
[..]
na de hosselman heeft 40+ nu ook een rifleman
DM = Dirty Mind?quote:Op woensdag 24 december 2014 08:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Choco is de grootste spamhoer van de UTO-SC. Die heeft in 1 jaar ruim 40k aan postings daar gemaakt. Daarnaast geeft ze seksspeeltjes aan haar zoon en wil ze graag pics van je piemel in haar DM hebben.
Dank....ik vreesde voor wat ergers.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:22 schreef FANN het volgende:
Uh,,, enne,,,, King dat is massageolie zegt Google
een desigual jurk nog wel, die zijn lelijkquote:Op woensdag 24 december 2014 12:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dank....ik vreesde voor wat ergers.![]()
Ik mag trouwens meedoen met die Secret Valentine dinges op OUD.![]()
Ze gebruiken alleen allemaal termen waar ik geen zak van snap, dus of het verstandig is....
Is die stomme ANWB jas de prijs?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dank....ik vreesde voor wat ergers.![]()
Ik mag trouwens meedoen met die Secret Valentine dinges op OUD.![]()
Ze gebruiken alleen allemaal termen waar ik geen zak van snap, dus of het verstandig is....
Nou het is nog vroeg jaquote:Op woensdag 24 december 2014 12:32 schreef sacha het volgende:
[..]
wat voor kreten slaakt ie?
JO HO HO?
Er is geen prijs, je moet elkaar cadeautjes geven. Dat is altijd leuk.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:32 schreef FANN het volgende:
Is die stomme ANWB jas de prijs?wat een lelijk ding
goeie reden om niet mee te
doen
Ik heb geen flauw idee wat dat is joh.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:30 schreef FANN het volgende:
een desigual jurk nog wel, die zijn lelijk
ah... oké zit ik weer dingen door elkaar te halenquote:Op woensdag 24 december 2014 12:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is geen prijs, je moet elkaar cadeautjes geven. Dat is altijd leuk.![]()
Zelf durf ik de beslissing niet te nemen over wel of niet meedoen, dus ik wacht wel tot 1 van mijn adviseuses groen of rood licht geeft.
[..]
Ik heb geen flauw idee wat dat is joh.
houden zo!quote:Op woensdag 24 december 2014 12:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat dat is joh.
Ik vrees dat je waarschuwing te laat komt....quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:37 schreef FANN het volgende:
voor die jurk ga ik effe voor je googelen
Ow, valt me nog reuze mee. Die wil ik best wel aantrekken.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:39 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Wil ik niet eens dood in gevonden worden
quote:Op woensdag 24 december 2014 07:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
*btw, kun je nog ff snel een kerstmuts op mijn hoofd zetten?
Ook gedaan...quote:Op woensdag 24 december 2014 12:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat een échte? Van jou? Geinig![]()
Die moet de hele Kerst in de OP
Save the Queen jurken zijn pas mooiquote:Op woensdag 24 december 2014 12:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow, valt me nog reuze mee. Die wil ik best wel aantrekken.
Marktplaats.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:54 schreef FANN het volgende:
Ditte King! Maar je hebt nog veel mooiere, ik kon nu niet zoveel vinden....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja gur, ga maar eens googelen dan krijg je Marktplaats ookquote:Op woensdag 24 december 2014 12:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Marktplaats.![]()
Is me allemaal te fleurig en vrolijk. Gaat het niet worden FANN.![]()
Het liefste effen. 2 kleuren is ook cool, maar veel meer dan haak ik af en mag iemand anders inhaken.
Ik word daar onrustig van. Er is zoveel te zien, dat ik steeds ergens anders naar loop te kijken en dan krijg ik uiteindelijk kortsluiting in mijn hoofd.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:59 schreef FANN het volgende:
ja gur, ga maar eens googelen dan krijg je Marktplaats ook![]()
een mooie zwarte jurk doet het ook altijd goed, maar ik vind dit wel mooi, vooral die laatste
die zou ik dan kiezen
Saaie doos, ga maar naar OUDquote:Op woensdag 24 december 2014 13:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik word daar onrustig van. Er is zoveel te zien, dat ik steeds ergens anders naar loop te kijken en dan krijg ik uiteindelijk kortsluiting in mijn hoofd.
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach...het is bijna kerst....wil je een jrukje van me hebben als kerstcadeau?
Neh.... iedereen heeft zijn eigenaardigheden, dus je mag hier blijvenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maak maar een poll aan. Als ik naar OUD moet, dan wel graag op de normale manier ja.
Als je nu meedoet aan die Uienwedstrijd en je zet dat filmpje erbij dan win je ook nog denk ik !quote:
Inschrijving is al voorbij...quote:Op woensdag 24 december 2014 13:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je nu meedoet aan die Uienwedstrijd en je zet dat filmpje erbij dan win je ook nog denk ik !
Wel als die mannen antiek en schokkerig zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:06 schreef FANN het volgende:
![]()
Ik mag niks van vreemde mannen aannemen
zal wel meevalllen met jouquote:Op woensdag 24 december 2014 13:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel als die mannen antiek en schokkerig zijn.
dat is lief....quote:Op woensdag 24 december 2014 13:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch nog een gokje gewaagd.
Krijgt Hut mijn bonnen als ik win. Of Sacha...
De winnaars worden vandaag bekendgemaakt.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:14 schreef MadMaster het volgende:
Toch nog een gokje gewaagd.
Krijgt Hut mijn bonnen als ik win. Of Sacha...
Makkie...quote:Op woensdag 24 december 2014 13:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De winnaars worden vandaag bekendgemaakt.
Ik denk dat je dus nog wel mee kunt doen.
Je hebt het al gevonden, zie ik...quote:Op woensdag 24 december 2014 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je ook nog stemmen dan? Waar is dat topic?
Ja, ik op jouw posthistory gekliktquote:Op woensdag 24 december 2014 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt het al gevonden, zie ik...
Het leven is soms zo makkelijk...quote:Op woensdag 24 december 2014 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik op jouw posthistory gekliktdat bedacht ik 1 seconde ná mijn post
ja, we maken het soms moeilijker dan het isquote:Op woensdag 24 december 2014 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het leven is soms zo makkelijk...
Je kan nu nog een paar dagen stemmen dat is sportief, dus je hebt nog kansquote:Op woensdag 24 december 2014 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het leven is soms zo makkelijk...
quote:Op woensdag 24 december 2014 08:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Choco is de grootste spamhoer van de UTO-SC. Die heeft in 1 jaar ruim 40k aan postings daar gemaakt. Daarnaast geeft ze seksspeeltjes aan haar zoon en wil ze graag pics van je piemel in haar DM hebben.
Brain is sig z'n muziekmaatje en een enorme mopperpot. Pro-Tip: Begin niet over politiek. Of wel, maar dan krijg je pagina s lange rants over je heen. Wel vermakelijk als je er voor in de mood bent. Type Fed Schuit.
Ook graag gedaan, gr, gr, enzo.
Tussendoor toch dat secret valentine ding ondergeplast. Er kwam daar een TT voorbij waar ik me niet bij kon inhouden. Mea Culpa.
Ik ga nu een mooie foto makenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fijn he die korte- en bondige samenvattingen die volledig accuraat zijn.
Dat heb je zeer goed gedaan, als Jian het doet zijn de verslagen langer.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fijn he die korte- en bondige samenvattingen die volledig accuraat zijn.
Ik denk het niet. Mijn dochter wil dat ik even naar de winkel ga voor haar.quote:
Wat ben je toch een heerlijk wijf!quote:Op woensdag 24 december 2014 13:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, we maken het soms moeilijker dan het isik wilde niet slowchatten in dat topic daaro,
maar was lief dat![]()
ik denk ik ga er daar maar geen eentje terug geven, maar ik meende
wel wat ik zei, ik had die sowieso op één gezetmaar je zal wel weer te laat zijn
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijk wijf!
Ligt er aan hoe je aanbieding is, denk ik...quote:Op woensdag 24 december 2014 13:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Mijn dochter wil dat ik even naar de winkel ga voor haar.![]()
Moet ik nog even over nadenken. Het is wel geil, zal die te doen zijn een dag voor kerst?
somsquote:Op woensdag 24 december 2014 13:43 schreef Kingstown het volgende:
FANN houdt trouwens van kort en bondig.
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je aanbieding is, denk ik...
Als Choco hier blijft posten, dan heb je trouwens serieuze concurrentie voor je dagoverwinningsprijs.quote:
Ohh... dat vind ik helemaal niet erg, want ik schaam me soms om in dat topic te kijkenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als Choco hier blijft posten, dan heb je trouwens serieuze concurrentie voor je dagoverwinningsprijs.
Ik ben nooit ver van je vandaanquote:Op woensdag 24 december 2014 13:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ohh... dat vind ik helemaal niet erg, want ik schaam me soms om in dat topic te kijken
Ik doe het niet expres, ik hou van gezelligheid en praat dan tegen bijna iedereen terug, en dan gaat het soms erg hard. En ik schaamde me in het begin ook, nu niet meer.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ohh... dat vind ik helemaal niet erg, want ik schaam me soms om in dat topic te kijken
Dan moet je gewoon even in het algehele FOK!-topic kijken en dan valt het allemaal weer reuze mee.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:52 schreef FANN het volgende:
Vertel eens iets meer over jezelf, misschien kunnen we een meet houden, de rest komt danquote:Op woensdag 24 december 2014 13:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik doe het niet expres, ik hou van gezelligheid en praat dan tegen bijna iedereen terug, en dan gaat het soms erg hard. En ik schaamde me in het begin ook, nu niet meer.
Alleen als ik in het midden magquote:Op woensdag 24 december 2014 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Vertel eens iets meer over jezelf, misschien kunnen we een meet houden, de rest komt dan
ook wel, Chuf in elk geval, gaan we lekker tegen elkaar aan lullen
Meets zijn leuk, als de mensen durven tenminste.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Vertel eens iets meer over jezelf, misschien kunnen we een meet houden, de rest komt dan
ook wel, Chuf in elk geval, gaan we lekker tegen elkaar aan lullen
3 tieners?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meets zijn leuk, als de mensen durven tenminste.![]()
Ik ben choco, net 403 tieners in huis waarvan ik er 1 (mijn zoon) een fleshlight heb gegeven toen hij 17 werd. Dus zoon van 19, dochter van 17 en een schoonzoon van 19 die al bijna 2 jaar bij ons woont.
Oh en ik heb sinds kort een vriend dus ben weer bezet, geen dick picks in mijn DM nu.
Oh en ik hou van gezelligheid.
Maakt ie die fleshlight wel zelf schoon?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben choco, net 403 tieners in huis waarvan ik er 1 (mijn zoon) een fleshlight heb gegeven toen hij 17 werd. Dus zoon van 19, dochter van 17 en een schoonzoon van 19 die al bijna 2 jaar bij ons woont.
Oh en ik heb sinds kort een vriend dus ben weer bezet, geen dick picks in mijn DM nu.
Gezellug!!!quote:Op woensdag 24 december 2014 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Overleven, ooit gaan ze het huis uit.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:01 schreef FANN het volgende:
[..]
3 tieners?dat je nog tijd hebt om te fokken
![]()
Oké, nah ik ben Fann geen bijzonderheden
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:05 schreef FANN het volgende:
Ik weet niet hoor zo'n plastic kutje... heeft één van de heren hier daar ervaring mee?
Chuf?
Is dat wat?
Ik zou het niet weten, misschien dat Choco's zoon er meer over kan vertellenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:05 schreef FANN het volgende:
Ik weet niet hoor zo'n plastic kutje... heeft één van de heren hier daar ervaring mee?
Chuf?
Is dat wat?
Geen idee en wil ik niet weten ik doe het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt ie die fleshlight wel zelf schoon?
Ik ben chufi, maar wij hebben elkaar al vaker gesproken
Dat is er 1.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezellug!!
Maar wat is een fleshlight? Zoiets?
[ afbeelding ]
Ik ga het echt niet weer uitleggen hoe dat werkt hier thuis, was een fokking geintje, dat ze in de uto sc er nou zo hysterisch op reageerde.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, misschien dat Choco's zoon er meer over kan vertellen
Ja, ééns wel.... die van mijn zus was 31 jaar en toen kocht ie een huis, het huis van zijn ouders,quote:Op woensdag 24 december 2014 14:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Overleven, ooit gaan ze het huis uit.![]()
Hoi Fann, en geen bijzonderheden... En dat op fok.
Als geintje, omdat ie nogal het type zolderkamerautist is.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom geef je dat in hemelsnaam aan je zoon cadeau?
Heeft ie hem wel getest? Of heb je dat niet gevraagd?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als geintje, omdat ie nogal het type zolderkamerautist is.
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ééns wel.... die van mijn zus was 31 jaar en toen kocht ie een huis, het huis van zijn ouders,
want die kochten een ander huis, één straat verderop, en nu maakt ze daar 2x per week schoon, doet zijn was én hij komt nog iedere dag eten![]()
Maar jah... ze vindt het héérlijkdus iedereen blij
Haar andere zoon ging ook pas weg toen ie 28 was ofzoquote:Op woensdag 24 december 2014 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Die van mij zegt ook dat ie nooit het huis uitgaat. Iedere keer schrik ik dan.
![]()
Mijn zoon dan.
Daar vraag ik niet naar, maar zal toch wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft ie hem wel getest? Of heb je dat niet gevraagd?
Gelukkig hebben we de reacties nog! Klikquote:Op woensdag 24 december 2014 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga het echt niet weer uitleggen hoe dat werkt hier thuis, was een fokking geintje, dat ze in de uto sc er nou zo hysterisch op reageerde.
Ik wil het verder ook niet weten. Maar ik ga er vanuit dat ie hem wel een keer getest heeft.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:10 schreef FANN het volgende:
Als jongen van 17, zou ik heb gelijk testen denk ik
OMG.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Haar andere zoon ging ook pas weg toen ie 28 was ofzo
OMG, het was wel hilarisch toen, maar ik ga het niet lezen.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de reacties nog! Klik
O jeetje... je zou toch denken dat ze daar wel iets gewend zijnquote:Op woensdag 24 december 2014 14:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de reacties nog! Klik
Jij bent dus een heuse fleshmop.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als geintje, omdat ie nogal het type zolderkamerautist is.
klaarkomenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:05 schreef FANN het volgende:
Chuf?
Is dat wat?
Ik heb een zeer apart huishouden.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
O jeetje... je zou toch denken dat ze daar wel iets gewend zijn![]()
Ik kan me ook niet voorstellen dat één van mijn zussen zoiets kado zou doen aan
haar kinderen, maar jadie komen van een andere planeet denk ik soms...
zķ schokkend vind ik het nou ook weer niet, beetje vreemd, maar meer niet, zal
wel bij het huishouden passen wat Choco heeft denk ik dan
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent dus een heuse fleshmop.
Welkom in dit gesticht...
Gemiddelde leeftijd ligt daar wat lager en dus ook een ander soort reacties.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:15 schreef FANN het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb een zeer apart huishouden.
Daar houden wij van hiero...quote:Op woensdag 24 december 2014 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb een zeer apart huishouden.
Fleshlightquote:
hahaquote:Op woensdag 24 december 2014 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder suiker, ik begrijp het.
Wel veel eiwitten...
Heb je toevallig dat topic over "meest bizarre dingen op seks gebied" gelezen?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ja echt hč, ik dacht toen nog, dit is fok, hier zijn ze wel wat gewend, niet dus...![]()
Die waren mij ook al heel lang geleden opgevallen ja!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Fann en Chocofan.
Ik zie overeenkomsten en niet alleen qua naam...
Ik had ze nog niet eerder naast elkaar gezien...quote:Op woensdag 24 december 2014 14:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die waren mij ook al heel lang geleden opgevallen ja!
Dat doe ik ook wel eens, wij zeggen....quote:Op woensdag 24 december 2014 14:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar houden wij van hiero...
Komt Sascha straks weer vragen ''wie is wij?''![]()
dus dan zeg ik maar meteen ik bedoel mezelf
Dan gebruik je mij voor vermaak?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je toevallig dat topic over "meest bizarre dingen op seks gebied" gelezen?
Gok van niet, maar daar zie je ook een aantal geschokte/veroordelende reacties.
Gewoon jouw verhaal er tussen zetten en weer 4 pagina leesvoer erbij!
Als ik jou voor vermaak had willen gebruiken, dan had ik je wel een dickpic gestuurd.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:25 schreef ChocoFan het volgende:
Dan gebruik je mij voor vermaak?![]()
Schandalig hoor.
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik jou voor vermaak had willen gebruiken, dan had ik je wel een dickpic gestuurd.![]()
Ik doe zelf af en toe ook een duit in het zakje als het om algemeen leesvermaak gaat....one for the team!
Dat kan kt goed.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:33 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor en samenvatting.
Vind ik, hoor...
Fuck Yeah!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:34 schreef ChocoFan het volgende:
Maar dat weten jullie natuurlijk al.
Ik kreeg ooit een sexboekje van mijn oudere zus op mn 16e verjaardagquote:Op woensdag 24 december 2014 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nooit meer goed gekomen daarna...quote:Op woensdag 24 december 2014 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een sexboekje van mijn oudere zus op mn 16e verjaardag
Veel plezier.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:42 schreef MadMaster het volgende:
De kerstballen allemaal, ik ga op weg naar de goormet...![]()
geer?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:42 schreef MadMaster het volgende:
Jij en ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil best wel een keer met dr tongen als dat helpt ..quote:Op woensdag 24 december 2014 16:13 schreef Kingstown het volgende:
Kan iemand sacha uit haar tongmodus halen?
Sterkte!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:42 schreef MadMaster het volgende:
Ja, maar dan weet IEDEREEN het, en nu alleen jullie en een paar vuile lurkers natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2014 17:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
KloonvanFANN was makkelijker voor ons geweest.
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel Irish wiskey gescoord bij de Dirk?
Niet te geloven morgen zijn in Amsterdam gewoon de supers open ...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:03 schreef FANN het volgende:
en de slagroom moest ik dirk voor in, pokkedruk
Er zijn slechts 83 lurkers in dit topic.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:02 schreef FANN het volgende:
Ja, maar dan weet IEDEREEN het, en nu alleen jullie en een paar vuile lurkers natuurlijk
Wel een sterk bakkie koffie doen he!!!quote:Op woensdag 24 december 2014 17:03 schreef FANN het volgende:
en de slagroom moest ik dirk voor in, pokkedruk
Zelfs op 1e Kerstdag, die grote Jumbo ookquote:Op woensdag 24 december 2014 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet te geloven morgen zijn in Amsterdam gewoon de supers open ...
Ja tuurlijk tis tenslotte Kerstquote:Op woensdag 24 december 2014 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een sterk bakkie koffie doen he!!!
Ligt er aan wat je ermee gaat posten...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn slechts 83 lurkers in dit topic.
Ik heb trouwens geen noodgevallenkloon. Kan ik deze van jou lenen als ik een noodgeval heb?
Ik vroeg aan die man of dat goed was voor Irish Coffe en hij zei Ja, dus ...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wordt het dus een Scottys Irish Whisky
Als ik in OUD ofzo wil posten. Plekken waar je eigenlijk niet herkend wilt worden.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:06 schreef FANN het volgende:
Ligt er aan wat je ermee gaat posten...
Ben ik een beetje bang voor bij joukrijg ik straks de schuld
Puristen zullen zeggen dat je voor Irish Coffee whiskey (Iers) moet nemen, maar in de praktijk maakt het geen moer uit wat je er in vermengd, dus kan het prima met whisky ook.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:08 schreef FANN het volgende:
Ik vroeg aan die man of dat goed was voor Irish Coffe en hij zei Ja, dus ...![]()
zal wel goed zijn dan toch?
Ik zie jou niet erbij staan hoor..quote:Op woensdag 24 december 2014 17:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik in OUD ofzo wil posten. Plekken waar je eigenlijk niet herkend wilt worden.![]()
Ik moet wel zeggen dat ze erg grappig kunnen zijn. Ik sta nu zelfs in de OP.![]()
OUD / Secret Valentine 2015 - Wie doet er mee?
Die doet het ook nog.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze heb ik ook al een tijdje niet meer gezien.
kraakschandaal
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Puristen zullen zeggen dat je voor Irish Coffee whiskey (Iers) moet nemen, maar in de praktijk maakt het geen moer uit wat je er in vermengd, dus kan het prima met whisky ook.
Zet je bril eens op en kijk naar de regel eronder.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie jou niet erbij staan hoor..
Cwen
Limone
Spees_Eend
Stormqueen
Blob87
L-E
JufMariska
XcUZ_Me
MaJo
AwayTL
Mangostine
ah... excusesquote:Op woensdag 24 december 2014 17:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zet je bril eens op en kijk naar de regel eronder.
Wat heb je hem gevraagd?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zie je wel, die man was wel een kenner hoor, die staat daar al jaren, dus ik vertrouwde op hem
kraakvandaal is voorgoed opgesloten ja?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:13 schreef kraakschandaal het volgende:
Zijn neefjes werken niet meer.
Ja leuk allemaal.. Maar ik heb er geen... Als ik er nu 1 maak weten jullie het ook allemaal gelijk dus begin ik er niet aan...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
kraakvandaal is voorgoed opgesloten ja?
Ok Dan kun je er mee naar huis lopen iddquote:Op woensdag 24 december 2014 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon... Is deze whiskey goed voor Irish Coffee?![]()
Toen zei hij, ja hoor die is uitstekend...
ja dat kub bestquote:Op woensdag 24 december 2014 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok Dan kub je er mee naar huis lopen idd
je kan erop stemmenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:18 schreef golfer het volgende:
Ik begrijp de kerst-UI van MadMaster nu pas, na het horen van een liedje op de radio.
Op Fok! is het nooit voorgoed, ff Yvonne mailen.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
kraakvandaal is voorgoed opgesloten ja?
Als je enigszins het figuur van dat model hebt mag je hem ook wel even met jezelf erin posten.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:21 schreef Soury het volgende:
Hohoho. Mijn jurk is zowaar vandaag bezorgd. [ afbeelding ]
En past ook (altijd afwachten met bestellen via inet)
Ik ben blij
Wow top Soury ... Zou je er graag een keertje in willen zien ... Soury de sloopster in een mooi jurkjequote:Op woensdag 24 december 2014 17:21 schreef Soury het volgende:
Hohoho. Mijn jurk is zowaar vandaag bezorgd. [ afbeelding ]
En past ook (altijd afwachten met bestellen via inet)
Ik ben blij
Ik vind 'r wel erg mager.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je enigszins het figuur van dat model hebt mag je hem ook wel even met jezelf erin posten.
Morgen in vol ornaat aan. Er worden vast foto's gemaakt. Of ik ze post is het resultaat van belangquote:Op woensdag 24 december 2014 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je enigszins het figuur van dat model hebt mag je hem ook wel even met jezelf erin posten.
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze post verdient een apart topic.
Altijd moeilijk jurken. Ik ben nogal vol van boven. De rest nietquote:
Gelukkig maar dan dat ie op tijd is afgeleverd en dat ie past... Fijne Feestdagen Souryquote:Op woensdag 24 december 2014 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen in vol ornaat aan. Er worden vast foto's gemaakt. Of ik ze post is het resultaat van belang
Ohh....quote:
Eén dag voor fucking kerst. En in mijn brievenbus gepropt. Ik was een uurtje wegquote:Op woensdag 24 december 2014 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat ie op tijd is afgeleverd en dat ie past... Fijne Feestdagen Soury
Heeft er uberhaupt na jou nog iemand gestemd?? Want volgens de OP was dat mogelijk tot gisterenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:27 schreef FANN het volgende:
Er heeft nog geen hond op de Ava van MM gestemd, omdat ze dat filmpje niet gezien hebben
natuurlijk
Ja dat wel !quote:Op woensdag 24 december 2014 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft er uberhaupt na jou nog iemand gestemd?? Want volgens de OP was dat mogelijk tot gisteren
Oeh, zitten er nu kreukels in?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén dag voor fucking kerst. En in mijn brievenbus gepropt. Ik was een uurtje weg
Ja anders had je zaterdag pas een nieuwe poging gehad ..quote:Op woensdag 24 december 2014 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén dag voor fucking kerst. En in mijn brievenbus gepropt. Ik was een uurtje weg
Ben ik weer te laat?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:28 schreef chufi het volgende:
Want volgens de OP was dat mogelijk tot gisteren
Hangt wel even uit ja.quote:
Ik heb NOOIT een Kerst Ava, ook geen Sinterklaas of Paas trouwensquote:Op woensdag 24 december 2014 17:30 schreef Kingstown het volgende:
Door al die kut-kerst ava's herken ik bijna niemand meer.
Hoe bedoel je? De levertijd was 4/5 weken. Ik zat vanmorgen al in mijn kledingkast te wroeten wat ik aan moest trekken.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders had je zaterdag pas een nieuwe poging gehad ..
Ik ben Dees niet Fann..quote:Op woensdag 24 december 2014 17:29 schreef FANN het volgende:
Ze hebben de stemtijd verlengd Dees, dus je mag nu stemmen tot 26 december......
MM kan voor jou ook wel een muts regelen.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:30 schreef Kingstown het volgende:
Door al die kut-kerst ava's herken ik bijna niemand meer.
Ah ok dat wist ik niet ... Maar ben helemaal blij voor je...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De levertijd was 4/5 weken. Ik zat vanmorgen al in mijn kledingkast te wroeten wat ik aan moest trekken.
Dees is er toch weer even tussenuit of zo ?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:33 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg nou watik dacht dat ik tegen Dees zat te lullen
Nou volgens mij was ze er gisteren nog, of ik moet jou voor Dees hebben aangezien, datquote:Op woensdag 24 december 2014 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees is er toch weer even tussenuit of zo ?
Amerikaanse site, maar alle labels zijn chinees.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok dat wist ik niet ... Maar ben helemaal blij voor je...
Koop een fleshlicht. Dan zie je beterquote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou volgens mij was ze er gisteren nog, of ik moet jou voor Dees hebben aangezien, dat
weet ik nu niet meer zeker
Ja, goed ideequote:Op woensdag 24 december 2014 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Koop een fleshlicht. Dan zie je beter
Vind je dat serieus normaal ?quote:
Wat? Dat je een fleshlite dinges kado geeft aan je 17 jarige zoon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |