Fuck Yeah!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:34 schreef ChocoFan het volgende:
Maar dat weten jullie natuurlijk al.
Ik kreeg ooit een sexboekje van mijn oudere zus op mn 16e verjaardagquote:Op woensdag 24 december 2014 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
O jeetje... je zou toch denken dat ze daar wel iets gewend zijn![]()
Ik kan me ook niet voorstellen dat één van mijn zussen zoiets kado zou doen aan
haar kinderen, maar jadie komen van een andere planeet denk ik soms...
zó schokkend vind ik het nou ook weer niet, beetje vreemd, maar meer niet, zal
wel bij het huishouden passen wat Choco heeft denk ik dan
Nooit meer goed gekomen daarna...quote:Op woensdag 24 december 2014 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een sexboekje van mijn oudere zus op mn 16e verjaardag
Veel plezier.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:42 schreef MadMaster het volgende:
De kerstballen allemaal, ik ga op weg naar de goormet...![]()
geer?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:42 schreef MadMaster het volgende:
Jij en ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil best wel een keer met dr tongen als dat helpt ..quote:Op woensdag 24 december 2014 16:13 schreef Kingstown het volgende:
Kan iemand sacha uit haar tongmodus halen?
Sterkte!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:42 schreef MadMaster het volgende:
Ja, maar dan weet IEDEREEN het, en nu alleen jullie en een paar vuile lurkers natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2014 17:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
KloonvanFANN was makkelijker voor ons geweest.
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel Irish wiskey gescoord bij de Dirk?
Niet te geloven morgen zijn in Amsterdam gewoon de supers open ...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:03 schreef FANN het volgende:
en de slagroom moest ik dirk voor in, pokkedruk
Er zijn slechts 83 lurkers in dit topic.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:02 schreef FANN het volgende:
Ja, maar dan weet IEDEREEN het, en nu alleen jullie en een paar vuile lurkers natuurlijk
Wel een sterk bakkie koffie doen he!!!quote:Op woensdag 24 december 2014 17:03 schreef FANN het volgende:
en de slagroom moest ik dirk voor in, pokkedruk
Zelfs op 1e Kerstdag, die grote Jumbo ookquote:Op woensdag 24 december 2014 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet te geloven morgen zijn in Amsterdam gewoon de supers open ...
Ja tuurlijk tis tenslotte Kerstquote:Op woensdag 24 december 2014 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een sterk bakkie koffie doen he!!!
Ligt er aan wat je ermee gaat posten...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn slechts 83 lurkers in dit topic.
Ik heb trouwens geen noodgevallenkloon. Kan ik deze van jou lenen als ik een noodgeval heb?
Ik vroeg aan die man of dat goed was voor Irish Coffe en hij zei Ja, dus ...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wordt het dus een Scottys Irish Whisky
Als ik in OUD ofzo wil posten. Plekken waar je eigenlijk niet herkend wilt worden.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:06 schreef FANN het volgende:
Ligt er aan wat je ermee gaat posten...
Ben ik een beetje bang voor bij joukrijg ik straks de schuld
Puristen zullen zeggen dat je voor Irish Coffee whiskey (Iers) moet nemen, maar in de praktijk maakt het geen moer uit wat je er in vermengd, dus kan het prima met whisky ook.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:08 schreef FANN het volgende:
Ik vroeg aan die man of dat goed was voor Irish Coffe en hij zei Ja, dus ...![]()
zal wel goed zijn dan toch?
Ik zie jou niet erbij staan hoor..quote:Op woensdag 24 december 2014 17:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik in OUD ofzo wil posten. Plekken waar je eigenlijk niet herkend wilt worden.![]()
Ik moet wel zeggen dat ze erg grappig kunnen zijn. Ik sta nu zelfs in de OP.![]()
OUD / Secret Valentine 2015 - Wie doet er mee?
Die doet het ook nog.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze heb ik ook al een tijdje niet meer gezien.
kraakschandaal
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Puristen zullen zeggen dat je voor Irish Coffee whiskey (Iers) moet nemen, maar in de praktijk maakt het geen moer uit wat je er in vermengd, dus kan het prima met whisky ook.
Zet je bril eens op en kijk naar de regel eronder.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie jou niet erbij staan hoor..
Cwen
Limone
Spees_Eend
Stormqueen
Blob87
L-E
JufMariska
XcUZ_Me
MaJo
AwayTL
Mangostine
ah... excusesquote:Op woensdag 24 december 2014 17:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zet je bril eens op en kijk naar de regel eronder.
Wat heb je hem gevraagd?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zie je wel, die man was wel een kenner hoor, die staat daar al jaren, dus ik vertrouwde op hem
kraakvandaal is voorgoed opgesloten ja?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:13 schreef kraakschandaal het volgende:
Zijn neefjes werken niet meer.
Ja leuk allemaal.. Maar ik heb er geen... Als ik er nu 1 maak weten jullie het ook allemaal gelijk dus begin ik er niet aan...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
kraakvandaal is voorgoed opgesloten ja?
Ok Dan kun je er mee naar huis lopen iddquote:Op woensdag 24 december 2014 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon... Is deze whiskey goed voor Irish Coffee?![]()
Toen zei hij, ja hoor die is uitstekend...
ja dat kub bestquote:Op woensdag 24 december 2014 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok Dan kub je er mee naar huis lopen idd
je kan erop stemmenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:18 schreef golfer het volgende:
Ik begrijp de kerst-UI van MadMaster nu pas, na het horen van een liedje op de radio.
Op Fok! is het nooit voorgoed, ff Yvonne mailen.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
kraakvandaal is voorgoed opgesloten ja?
Als je enigszins het figuur van dat model hebt mag je hem ook wel even met jezelf erin posten.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:21 schreef Soury het volgende:
Hohoho. Mijn jurk is zowaar vandaag bezorgd. [ afbeelding ]
En past ook (altijd afwachten met bestellen via inet)
Ik ben blij
Wow top Soury ... Zou je er graag een keertje in willen zien ... Soury de sloopster in een mooi jurkjequote:Op woensdag 24 december 2014 17:21 schreef Soury het volgende:
Hohoho. Mijn jurk is zowaar vandaag bezorgd. [ afbeelding ]
En past ook (altijd afwachten met bestellen via inet)
Ik ben blij
Ik vind 'r wel erg mager.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je enigszins het figuur van dat model hebt mag je hem ook wel even met jezelf erin posten.
Morgen in vol ornaat aan. Er worden vast foto's gemaakt. Of ik ze post is het resultaat van belangquote:Op woensdag 24 december 2014 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je enigszins het figuur van dat model hebt mag je hem ook wel even met jezelf erin posten.
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze post verdient een apart topic.
Altijd moeilijk jurken. Ik ben nogal vol van boven. De rest nietquote:
Gelukkig maar dan dat ie op tijd is afgeleverd en dat ie past... Fijne Feestdagen Souryquote:Op woensdag 24 december 2014 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen in vol ornaat aan. Er worden vast foto's gemaakt. Of ik ze post is het resultaat van belang
Ohh....quote:
Eén dag voor fucking kerst. En in mijn brievenbus gepropt. Ik was een uurtje wegquote:Op woensdag 24 december 2014 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat ie op tijd is afgeleverd en dat ie past... Fijne Feestdagen Soury
Heeft er uberhaupt na jou nog iemand gestemd?? Want volgens de OP was dat mogelijk tot gisterenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:27 schreef FANN het volgende:
Er heeft nog geen hond op de Ava van MM gestemd, omdat ze dat filmpje niet gezien hebben
natuurlijk
Ja dat wel !quote:Op woensdag 24 december 2014 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft er uberhaupt na jou nog iemand gestemd?? Want volgens de OP was dat mogelijk tot gisteren
Oeh, zitten er nu kreukels in?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén dag voor fucking kerst. En in mijn brievenbus gepropt. Ik was een uurtje weg
Ja anders had je zaterdag pas een nieuwe poging gehad ..quote:Op woensdag 24 december 2014 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén dag voor fucking kerst. En in mijn brievenbus gepropt. Ik was een uurtje weg
Ben ik weer te laat?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:28 schreef chufi het volgende:
Want volgens de OP was dat mogelijk tot gisteren
Hangt wel even uit ja.quote:
Ik heb NOOIT een Kerst Ava, ook geen Sinterklaas of Paas trouwensquote:Op woensdag 24 december 2014 17:30 schreef Kingstown het volgende:
Door al die kut-kerst ava's herken ik bijna niemand meer.
Hoe bedoel je? De levertijd was 4/5 weken. Ik zat vanmorgen al in mijn kledingkast te wroeten wat ik aan moest trekken.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders had je zaterdag pas een nieuwe poging gehad ..
Ik ben Dees niet Fann..quote:Op woensdag 24 december 2014 17:29 schreef FANN het volgende:
Ze hebben de stemtijd verlengd Dees, dus je mag nu stemmen tot 26 december......
MM kan voor jou ook wel een muts regelen.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:30 schreef Kingstown het volgende:
Door al die kut-kerst ava's herken ik bijna niemand meer.
Ah ok dat wist ik niet ... Maar ben helemaal blij voor je...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De levertijd was 4/5 weken. Ik zat vanmorgen al in mijn kledingkast te wroeten wat ik aan moest trekken.
Dees is er toch weer even tussenuit of zo ?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:33 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg nou watik dacht dat ik tegen Dees zat te lullen
Nou volgens mij was ze er gisteren nog, of ik moet jou voor Dees hebben aangezien, datquote:Op woensdag 24 december 2014 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees is er toch weer even tussenuit of zo ?
Amerikaanse site, maar alle labels zijn chinees.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok dat wist ik niet ... Maar ben helemaal blij voor je...
Koop een fleshlicht. Dan zie je beterquote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou volgens mij was ze er gisteren nog, of ik moet jou voor Dees hebben aangezien, dat
weet ik nu niet meer zeker
Ja, goed ideequote:Op woensdag 24 december 2014 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Koop een fleshlicht. Dan zie je beter
Vind je dat serieus normaal ?quote:
Wat? Dat je een fleshlite dinges kado geeft aan je 17 jarige zoon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |