Ook daar is Sjoef soms niet te volgen, maar dat hoort bij hem.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Sjoef daar ook al niet te volgen?
Dat hele Utopia is niet te volgen, dus ik geef 'm daar het voordeel van de twijfel...
quote:Op woensdag 24 december 2014 06:30 schreef MadMaster het volgende:
Maar jullie zijn vaste bewoners van Utopia?
Althans, van het subforum?
Is eng hè? In de grote fok wereld.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Daar ben ik geboren. Zet sinds kort mijn eerste stapjes buitenshuis.
KLB en ONZ zijn dan de goede plekken om te beginnen.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Je naam kwam me al bekend voor.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook daar is Sjoef soms niet te volgen, maar dat hoort bij hem.
Wil je mijn handje vasthouden?quote:Op woensdag 24 december 2014 06:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is eng hè? In de grote fok wereld.
Nee, zo lang bestaat UTO godzijdank nou ook weer niet...quote:Op woensdag 24 december 2014 06:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Je moet niet zo lelijk tegen 'm doen, hij bedoelt het goed.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:37 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef kan beter, maar hij is te lui om na te denken voordat hij wat post...
k snap het verschil niet zo tussen die twee. In klb staat een hoop onzin en in onz kan je toch ook klagen?quote:Op woensdag 24 december 2014 06:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
KLB en ONZ zijn dan de goede plekken om te beginnen.
Of hij is te lui om te corrigeren, dat zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je naam kwam me al bekend voor.
Heb in UTO een tijdje de COS gevolgd, maar zelfs dat was me te veel.
Maar je moet je niet meteen zo makkelijk bij alles neerleggen.
Sjoef kan beter, maar hij is te lui om na te denken voordat hij wat post...
Je moet iemand prikkelen om te verbeteren.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet niet zo lelijk tegen 'm doen, hij bedoelt het goed.
Maar ik vind de grote fok wereld ook een beetje eng.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wil je mijn handje vasthouden?
Kijk dat verschil moet je eerst eens ontdekken.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
k snap het verschil niet zo tussen die twee. In klb staat een hoop onzin en in onz kan je toch ook klagen?
Oh je bedoelt mijn registratiedatum. Ik heb 2 keer gepost in 2008 en ben sinds dit jaar weer terug.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zo lang bestaat UTO godzijdank nou ook weer niet...
FB is het leukst.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar ik vind de grote fok wereld ook een beetje eng.
Ik bedoel dat je ouder bent dan 1 jaar en dus niet in Utopia geboren kan zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh je bedoelt mijn registratiedatum. Ik heb 2 keer gepost in 2008 en ben sinds dit jaar weer terug.
Grow up, newbie.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar ik vind de grote fok wereld ook een beetje eng.
Ik heb een gek(r)uiste versie in de OP geplaatst...quote:Op woensdag 24 december 2014 06:42 schreef sig000 het volgende:
Verder kun je hier gewoon de meest zinloze posts neerplanten zolang er maar geen tieten inzitten.
Mijn ui is hier dit jaar geboren. Ik 42 jaar daarvoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je ouder bent dan 1 jaar en dus niet in Utopia geboren kan zijn.
Zo wel, gecondoleerd met je geboorte...
Waarom wel tieten in uto en hier niet?quote:Op woensdag 24 december 2014 06:42 schreef sig000 het volgende:
Verder kun je hier gewoon de meest zinloze posts neerplanten zolang er maar geen tieten inzitten.
We willen dat hier niet hebben.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom wel tieten in uto en hier niet?
Klopt en al veel langer maar mijn vorige account was iets mee mis gegaan.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook al van 2009.
Ik weet dat ik tijdens Big Brother 1 wel eens hier heb gekeken. Het zou best kunnen dat ik toen een account gemaakt heb. Maar ja, daar kom ik nooit meer achter. Had toen ook een ander email-adres.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en al veel langer maar mijn vorige account was iets mee mis gegaan.
FB = Fok Baas, jeweets...quote:Op woensdag 24 december 2014 06:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Wel leuk die afkortingen maar je raakt er wel van in de war als ze van alles kunnen betekenen. Zo dacht ik eerst dat FB Facebook was, toen fotoboek en nu feedback.
Shoarmatent is gewoon open hier.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Kan kerst niet uitgesteld worden. Heb helemaal geen zin om morgenavond uit eten te gaan.
Zal straks even proberen, drukke dag vandaag...quote:Op woensdag 24 december 2014 07:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
*btw, kun je nog ff snel een kerstmuts op mijn hoofd zetten?
Ben blij als het weer voorbij is. Oudejaarsavond vond ik ook altijd wel leuk maar koop geen vuurwerk dit jaar dus dan hoeft het van mij ook niet.quote:
40+ / Kerstmis 2014: Wat doe je (er) aan?quote:Op woensdag 24 december 2014 07:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Kan kerst niet uitgesteld worden. Heb helemaal geen zin om morgenavond uit eten te gaan.
Koop je wel vuurwerk.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben blij als het weer voorbij is. Oudejaarsavond vond ik ook altijd wel leuk maar koop geen vuurwerk dit jaar dus dan hoeft het van mij ook niet.
Wij hadden een Joezi die dat deed. Legendarisch was hij, maar hij is al een week m.i.a.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal straks even proberen, drukke dag vandaag...
Tegenwoordig woon ik 4 hoog en heb mooi uitzicht.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben blij als het weer voorbij is. Oudejaarsavond vond ik ook altijd wel leuk maar koop geen vuurwerk dit jaar dus dan hoeft het van mij ook niet.
Joezi, ik ken 'm...quote:Op woensdag 24 december 2014 07:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wij hadden een Joezi die dat deed. Legendarisch was hij, maar hij is al een week m.i.a.
Mijn voorbereiding heb ik al grondig verpest door 6.00 uur 's avonds wakker te worden.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
40+ / Kerstmis 2014: Wat doe je (er) aan?
Ik woon 10 hoog, ik hoef niet eens naar boven te kijken, het ontploft voor mijn ogen, maar inderdaad, de smog/rook die blijft hangen daarnaquote:Op woensdag 24 december 2014 07:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tegenwoordig woon ik 4 hoog en heb mooi uitzicht.
Helaas zie ik ook de smog die blijft hangen.
Nee, bij mij is het alles of niets. Of ik koop voor 800 euro vuurwerk of niks. Nu kan ik het niet missen.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koop je wel vuurwerk.
Sommige problemen los ik binnen een scheet voor je op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |